Beantwoord

feedback telefoon dienst kpn

• 12 september 2017
  • 1 reactie
  • 75 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ben momenteel al meer dan 20 jaar vaste klant bij KPN. Nog steeds vind ik het een van de betere providers die we hebben in Nederland. Wat ik wel heel jammer vind is dat de bereikbaarheid bijzonder slecht is.
Op het moment dat ik telefonisch contact wil hebben voor welke service dan ook, weet ik dat ik het eerste half uur niets moet plannen.

Ik krijg standaard te horen: 'De wachttijd is momenteel langer dan u van ons gewend bent.....'

Het probleem is dat ik al gewend ben dat het lang duurt!

Zie het als een verbeterpunt, voor de rest ben ik meer dan tevreden over de verleende service die ik daarna krijg!

Vriendelijke groet,
MJPost

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marcia_ 14 september 2017, 12:45

Beste @mjpost, welkom op ons forum! Heel leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Wel jammer dat je vaak zo lang moet wachten als je contact met ons opneemt, dat is natuurlijk niet zoals het zou moeten. Bedankt dat je dit doorgeeft, zo kan ik dit ook intern weer aankaarten.

Mocht je in vervolg niet meer willen bellen, mag je je vragen ook altijd via het forum stellen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Beste @mjpost, welkom op ons forum! Heel leuk om te lezen dat je zo tevreden bent. Wel jammer dat je vaak zo lang moet wachten als je contact met ons opneemt, dat is natuurlijk niet zoals het zou moeten. Bedankt dat je dit doorgeeft, zo kan ik dit ook intern weer aankaarten.

Mocht je in vervolg niet meer willen bellen, mag je je vragen ook altijd via het forum stellen!

Reageer