Feedback & tips voor KPNvandaag.nl

• 26 november 2014
  • 78 reacties
  • 11652 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10
We zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en diensten nog beter te maken. In dit topic kun je al je tips en suggesties met ons en elkaar delen voor KPNvandaag.nl

Hugo

78 reacties

Pagina kan niet meer worden geladen. Hiervoor moet je nu eerst dagelijks je cookies (in instellingen) verwijderen. Daarna krijg je de standaard pagina. zo gauw je cookies accepteer, dan werkt kpnvandaag niet meer!.

Graag dit issue oppakken en testen. Probleem bestaat onder IE10 en OS Mavericks

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Yourdigihands,

Welkom op het forum en bedankt voor je melding!

Nog even ter controle, met andere webbrowsers zoals Mozilla Firefox of Google Chrome heb je hier geen problemen mee?

Nienke
Badge
Beste,

vandaag komt mijn vrouw met de zelfde vraag thuis.

Op haar werk 1 pc met windows 7, internet Explorer 10.

Op de pc 2 accounts en op de ene werkt sinds gisteren KPNvandaag niet meer en op de andere account doet ie het wel gewoon.

Ik nog denken, blond, uitgelegd hoe je een standaard startpagina aanmaakt, wordt ze boos......

stel ik zelf de pagina op mij mac als standaard toe (OS X Yosemite) browser safari. krijg ik hem maar eenmalig. Daarna melding: pagina niet gevonden. Na de geschiedenis en cookies verwijder te hebben komt kpnvandaag ook weer eenmalig.

toch vreemd

Reputatie 7
Badge +28
Dag Hans,

Inderdaad vreemd dat het verschilt per account. Ik heb nog geen directe oplossing beschikbaar, ik zorg dat je melding bij de ontwikkelaars uitkomt. Bedankt voor je duidelijke uitleg!

Joran
Het blijft moeilijk met die KPNvandaag pagina. Ik kom er weer niet op en dat overkomt mij wel vaker. Alles gedaan wat er op het Forum is gezegd, maar zonder resultaat. Wat is dat toch met die pagina? Ik heb al eens een paar weken een andere pagina als homepage gezet omdat het niet werkt en dan plotseling gaat het weer.

Reputatie 2
Hi Allen.

Doet het probleem zich nog steeds voor?

Kunt u uw webcache & cookies opschonen en proberen de pagina te laden?

We hebben een technisch probleem opgelost dat hopelijk uw probleem heeft weg genomen.

Groet Steven

Reputatie 2
Badge +1
Als ik de Widget Computer Totaal toevoeg aan kpnvandaag.nl gaat het bij mij fout. Dan wordt de pagina niet meer geladen. Na cookies verwijderen werkt het weer.

Vrgr,

Ton.

Reputatie 2
Wanneer de pagina niet kan laden kan het helpen om je webchache te legen.

instructies: https://java.com/nl/download/help/webcache.xml

Reputatie 2
Badge +1
Is inderdaad de oplossing.

Bedankt,

Ton.

Ook bij mij werkt KPNvandaag niet meer. Dit is sinds gisterenmiddag. Ik heb al van  alles geprobeerd, maar het werkt niet. Er moet dus toch iets mis zijn met de website. Gaarne z.s.m. oplossen dit probleem.

Startpagina   KPNvandaag doet het niet!!

Op de eerste plaats bedankt voor de laatste updates die video kijken naar een hoger plan gebracht hebben. EINDELIJK. Maar het kan nog beter...

Helaas werkt de zoekfunctie op de itvonline site alleen op videotheek en uitzending gemist. Graag de zoekfunctie ook voor de gids toegankelijk maken. Zoeken naar je favorieten programma's in de gids zodat je kunt kijken wat je wilt en wanneer je wilt. Geen probleem om dan bv 30 sec verplicht reclame kijken voor video begint. Maar alleen dan wanneer de gidsgegevens minimaal voor 14 dagen in het voren beschikbaar zijn. de huidige 3 a 4 dagen is eigelijk gewoon waardeloos. Succes

Reputatie 7
Badge +31
Hier geen probleem in internet explorer. Mogelijk zit het cache geheugen in de weg.

Om dat te schonen, ga naar http://www.kpnvandaag.nl/# en ververs de pagina met de toesten ctrl + F5 .

ik gebruik kpnvandaag.nl als startpagina, maar dit werkt al enkele dagen niet meer op mijn thuiscomputer (draadloos) Dit is al eens eerder gebeurd, maar na enige tijd had ik het weer terug, zonder dat ik iets veranderde.

Op mijn tablet en gsm werkt het wel. Wat moet ik veranderen?

Admin: onderwerp aangepast voor betere vindbaarheid

Reputatie 7
Badge +28
Dag Peter,

Dat is een vervelende storing! Kun je de tip van PeterG in het bericht boven die van jou eens proberen? Ik hoor graag of het werkt.

Joran
Hallo,

Hier (venlo) ook al enige tijd geen KPNvandaag via I.E. (11) meer.

KPNvandaag werkt normaal met Google Chrome.

Systeem is Windows7 Ultimate 64 bits.

I.E.  al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, KPNvandaag doet het dan 1x en daarna ook weer niet meer.

ctrl. f5 werkt ook niet, algemen instellingen resetten en tevens persoonlijke instellingen verwijderen werkt ook niet.

Het is ook alleen KPNvandaag dat niet werkt met I.E. alle andere site's doen het gewoon ,met I.E.

Benieuwd wanneer alles weer naar behoren werkt, want zelf kom ik er niet uit dus.

M.v.g.,

Gé Driessen

heb de oplossing gevonden en wel als volgt....

alle cooky's verwijderen en opnieuw instaleren

Update:

09-01-2015  KPNvandaag werkt weer met I.E. (11)

Nadat; I.E. standard instellingen terugzetten + persoonlijke instellingen verwijderen, opnieuw opstarten, CCleaner uitgevoerd.

kan natuurlijk zijn dat e.e.a. zich toevallig overlapt heeft, mijn handelingen en de IT van KPN...

M.v.g.

Update;

Vandaag 10 januari 2015, 13.45 uur  weer mis, KPNvandaag wederom niet bereikbaar via I.E.

update;

Nadat KPNvandaag het vandaag, 10 januari 13.45 het weer niet deed, heb ik het eens in veilige modus geprobeerd.... en zie, KPNvandaag doet het gewoon in veilige modus.

Er wordt dus op een bepaald moment iets veranderd of toegevoegd bij/in I.E. nadat de site weer zichtbaar is waardoor hij weer verdwijnt!

Opnieuw opgestart, en KPNvandaag was wederom niet op te roepen. CCleaner zijn werk laten doen, en hup daar is de site weer.

Er worden dus invoegtoepassingen of services op een gegeven moment ingevoegd of gestart waardoor de site niet meer geopend kan worden en men de foutmelding krijgt.

Vreemde van alles is echter dat alleen KPNvandaag dat heeft, alle andere sites die ik probeer doen het gewoon telkens.

Nu nog uitvissen welke invoegtoepassing (of cookies)/service  dit veroorzaakt.

M.v.g.

Reputatie 2
Hoi Ge,

Vervelend om te horen dat de site het vaak niet doet.

Van welke browser maak je gebruik? Vaak helpt het om de cookies & geschiedenis te wissen zoals je via CC cleaner ook doet.

Groeten Steven

Hoi Steven,

Gebruik I.E. 11

Groet,

Bij inloggen van de startpagina kpnvandaag.nl verschijnt de boodschap "Kan geen verbinding maken, er is een fout opgetreden. Browsergeschiedenis verwijderen helpt niet.

Reputatie 2
Hi Ge,

Het opschonen van de geschiedenis & cookies helpt zeer vaak bij het IE11 probleem.

Groet Steven

Reageer