Feedback & tips voor KPNvandaag.nl

• 26 november 2014
  • 78 reacties
  • 11800 keer bekeken

Toon eerste bericht

78 reacties

Reputatie 4
Badge
Wat is dit met KPN vandaag. ik kan helemaal niets, geen favorieten te zien, geen google, blokken waar ik, net als Wim Kreuger, helemaal geen behoefte aan heb en niet eens kunt verwijderen.

Ook waardeloos dat je geen blokken kan toevoegen, ik vind het stom van KPN om een nieuwe site te introduceren die niet volledig werkt!!!

Marion

Reputatie 4
Badge
JonnaB schreef op 17 dec '15 om 13:13u
Wat is dit met KPN vandaag. ik kan helemaal niets, geen favorieten te zien, geen google, blokken waar ik, net als Wim Kreuger, helemaal geen behoefte aan heb en niet eens kunt verwijderen.

Ook waardeloos dat je geen blokken kan toevoegen, ik vind het stom van KPN om een nieuwe site te introduceren die niet volledig werkt!!!

Marion

Toch wel favorieten en google, blijf er echter bij dat ik het geen fijne site vind en de oude versie veel prettiger vind. Ik hoef geen info over de Beurs en en te TV gids en ook het ANP nieuws vond ik voldoende, 3 nieuwsblokken is nergens voor nodig. En ik zou graag NOS sport verwijderen.

Reputatie 2
Beste KPN Vandaag gebruikers,

Vanwege security issues en een groeiend aantal bugs in de oude site was het noodzakelijk een vernieuwde site te lanceren. Hierin hebben we zoveel mogelijk klantinput meegenomen en proberen we een betere gebruikerservaring te bieden. 

We lanceren de nieuwe versie van KPN Vandaag in twee fasen. Vandaag is fase 1 live gegaan. Dit is een basis versie van de website, met tijdelijk minder functionaliteit. 

De komende maanden gaan we verder met fase 2, waarin we meer functionaliteit in de site gaan bouwen. Hiervoor willen we graag jullie input gebruiken, om een zo goed mogelijke site te bouwen. Daarom wil ik jullie uitnodigen om met ons mee te denken en feedback te geven. Dat kan je doen door hier te klikken.

Bedankt voor jullie feedback!

Vriendelijke groet,

Steven

Beste Steven,

er heeft weken lang een header op de oude site gestaan waar een nieuwe werd aangekondigd. Daar stond een link in naar een toelichting.

Had daar maar een link neergezet voor de mensen die wilden reageren op wat er bedacht werd.

Op deze manier span je het paard achter de wagen.

Niet goed over nagedacht dus.

Ik had misschien best willen meedenken, maar nu op deze manier....

Ik heb nu zoiets van: "Zoek het even fijn uit!" KPN wil reclameruimte verkopen op die site, prima, moet je wel zien gebruikers te krijgen en op deze manier doe je iets niet goed.

Groet,

Wim Kreuger

Reputatie 2
Wim_Kreuger schreef op 17 dec '15 om 15:53u
Beste Steven,

er heeft weken lang een header op de oude site gestaan waar een nieuwe werd aangekondigd. Daar stond een link in naar een toelichting.

Had daar maar een link neergezet voor de mensen die wilden reageren op wat er bedacht werd.

Ik heb nu zoiets van: "Zoek het even fijn uit!" KPN wil reclameruimte verkopen op die site, prima, moet je wel zien gebruikers te krijgen en op deze manier doe je iets niet goed.

Groet,

Wim Kreuger

Beste Wim,

Jammer dat je er zo tegenaan kijkt. Via de header kom je op een pagina uit waar de mogelijkheid wordt geboden feedback te geven op hetgeen toen mee bezig waren (en nu zijn). Misschien stond dit niet duidelijk genoeg in beeld en heb je het doordoor gemist.

Ik hoop dat we de komende maanden functionaliteit toevoegen die jou weer een enthousiaste gebruiker maakt!

Groeten Steven

Reputatie 5
Badge +8
Scheermeister schreef op 17 dec '15 om 16:05u
Wim_Kreuger schreef op 17 dec '15 om 15:53uBeste Steven,

Groet,

Wim Kreuger

Beste Wim,

Jammer dat je er zo tegenaan kijkt. Via de header kom je op een pagina uit waar de mogelijkheid wordt geboden feedback te geven op hetgeen toen mee bezig waren (en nu zijn). Misschien stond dit niet duidelijk genoeg in beeld en heb je het doordoor gemist.

Ik hoop dat we de komende maanden functionaliteit toevoegen die jou weer een enthousiaste gebruiker maakt!

Groeten Steven

De link om 'mee te denken' stond (naar mijn mening) duidelijk in beeld en het was ook duidelijk hoe je je kon aanmelden om feedback te geven!

Beste mensen,

dan zal ik een nieuwe bril nodig hebben.

Ik heb twee maal op die link geklikt en verwacht dan een ontwerpsite te zien.

Dat heb ik niet gezien.

Alleen een verhaal dat er een nieuwe site aan stond te komen.

Dan denk ik dus: "Dat weet ik".

En houdt het op.

Groet,

Wim Kreuger

Vandaag geschrokken van de nieuwe startpagina van KPN Vandaag. De ene nieuwsrubriek na de andere. Oh ja, ook nog het weer.

Eigen favorieten zijn met de noordertzon vertrokken. Zoeken naar tgelefoonnummer niet meer mogelijk. Duidelijk een product wat nog helemaal niet af is en zeker niet aan de wensen van veel klanten voldoet. Jammer, alweer oude schoenen weggegooid voordat er goede op de plank staan. Maar op zoek naar een andere startpagina.

* Admin: bericht verplaatst naar Feedback & tips voor KPNvandaag.nl topic

bionda702 schreef op 17 dec '15 om 22:26u

Vandaag geschrokken van de nieuwe startpagina van KPN Vandaag. De ene nieuwsrubriek na de andere. Oh ja, ook nog het weer.

Eigen favorieten zijn met de noordertzon vertrokken. Zoeken naar tgelefoonnummer niet meer mogelijk. Duidelijk een product wat nog helemaal niet af is en zeker niet aan de wensen van veel klanten voldoet. Jammer, alweer oude schoenen weggegooid voordat er goede op de plank staan. Maar op zoek naar een andere startpagina.

Helemaal mee eens. Is beduidend minder dan vorige KPN Vandaag. Mis ook eigen favorieten. Hopelijk wordt het nog verbeterd anders heeft het geen zin meer op deze pagine te kijken. Nieuws kan ik overal vinden.

Reputatie 4
Badge

bionda702 schreef op 17 dec '15 om 22:26u

Helemaal met je eens!!

Ik wil graag de KPN startpagina aanpassen met een Apps van b.v. ING bank. Helaas is dit niet mogelijk. bij de oude startpagina kon je hem naar eige wens instellen dat is nu niet mogenlijk JAMMER.

Wim_Kreuger schreef op 17 dec '15 om 09:15u
Geen vraag, maar een klacht:

Van mij had die nieuwe site nog niet live hoeven gaan!!!

Waardeloos!

Meer dan de helft van wat men er op meent te moeten zetten is voor mij volslagen oninteressant. En dan kun je er ook nog helemaal niets aan instellen!!

Waardeloos.

Zet de oude site er maar weer op tot de nieuwe kan wat de oude ook kon!!!

Wim Kreuger

Ik sluit me helemaal aan bij Wim. Dit is een half afgemaakt product met KPN borstklopperij. De geetaleerde KPN diensten heb ik vrijwel nooit nodig. De toegevoegde waarde nagenoeg is momenteel NUL. Zo jaag je trouwe KPNvandaag gebruikers weg want die gaan op zoek naar betere functionaliteit.  Onbegrijpelijke keuzes........ 

Sinds de webside vernieuwd is kan ik zelf geen favorieten meer toevoegen wanneer is dit weer wel mogelijk

Geachte;

Waarom wordt startpagina van Kpnvandaag aangepast terwijl we de indeling nog niet zelf kunnen aangepassen, jullie melden dat dit later komt.

Vind dit niet profesioneel. Nu moet ik voor de tussen tijd allerlei andere oplossingen maken voor mijn eigen indelingen. 

Reputatie 1
Jeemig, wat een gedoe om een reactie te geven. Profiel maken, inloggen, moeilijk, moeilijk. Dit is allemaal weer zeer commercieel. Ze willen hier gewoon een nieuwe twitter alla facebook van maken. Overal heb je straks accounts en profielen staan. Met als doel klanten naar zicht toe te trekken en alles van ze willen weten. Het nieuwe KPN Vandaag is waardeloos. Commercieel ingesteld riching KPN. Alleen maar reclame zie ik. Het nieuws wat ik zocht is weg. Al je gekozen blokjes zijn weg en dat juist maakte KPN vandaag nou zo aantrekkelijk. Nu niet meer.Het gekozen format is ook waardeloos, die grote blokken dat lijkt nergens op. Beter een andere startpagina kiezen. Beter was om eerst de gebruikers te vragen en daarna iets nieuws verzinnen. Dit wordt er gewoon weer doorgedrukt.  

Het hangslotje ontbreekt bij KPN vandaag. Importeren van cetificaat helpt niet, blijft in Chrome een 

onveilige site . Verder ben ik het eens met alle schrijvers van het forum, dat het een waardeloze site geworden is!

Admin: bericht toegevoegd aan het KPN Vandaag topic

De nieuwe kpn vandaag-pagina ziet er prachtig uit. Maar! Hoe voeg ik mijn vertrouwde blokjes toe? In mijn geval Het Parool en Voetbal International.

robsp01 schreef op 4 jan '16 om 09:53u
De nieuwe kpn vandaag-pagina ziet er prachtig uit. Maar! Hoe voeg ik mijn vertrouwde blokjes toe? In mijn geval Het Parool en Voetbal International.

ziet er inderdaad prachtig uit, maar al mijn links zijn verdwenen. Wanneer wordt dat opgelost?

Mijn KPNvandaag startpagina voldeed prima. Met de nieuwe startpagina kan ik niks beginnen. Kan ik daar iets aan doen of moet ik maar afscheid nemen van KPNvandaag?

Reputatie 7
Er worden nog diverse functionaliteiten toegevoegd de komende weken.

Met de oude site waren zoveel problemen ontstaan voor veel gebruikers dat besloten moest worden om de nieuwe al (tikkie te vroeg) on line te zetten.

Jammer dat de startpagina is veranderd. Maar ja, zo gaat dat tegenwoordig. Ook dingen die goed zijn moeten worden veranderd.

Ik heb de startpagina KPNvandaag verwijderd en een andere gekozen. Zolas het nu is vind ik het maar niks. Ik mis diverse dingen die de pagina zo aantrekkelijk maakten.

Helaas. 

PeterG schreef op 4 jan '16 om 12:41u
Er worden nog diverse functionaliteiten toegevoegd de komende weken.

Met de oude site waren zoveel problemen ontstaan voor veel gebruikers dat besloten moest worden om de nieuwe al (tikkie te vroeg) on line te zetten.

U schrijft steeds komende weken, maar het schiet niet erg op. Ik mis mijn oude kpnvandaag. Wanneer komen de oude functies weer terug?

Ik wil nu langzamerhand wel eens horen hoe je op de (nieuwe) kpnvandaag-pagina de gegeven blokjes kunt verwijderen en nieuwe kunt toevoegen. Voorheen was er keus uit een grote hoeveelheid nieuwsmedia, sportsites e.d. Kan iemand mij uitleggen hoe dat nu werkt?

Vriendelijke groet,

Rob 

Wanneer is het mogelijk om zelf weer blokjes toe te voegen of te verwijderen? het zelfde geld natuurlijk ook voor de linklijst.

MvrG

Wim

Reputatie 2
Hi Allen,

Ik verwacht de komende (werk) dagen meer duidelijkheid te hebben over onze volgende oplevering. We zijn bezig om mogelijkheden tot personalisatie te bouwen.

De update zal ik hier plaatsen:

http://forum.kpn.com/t5/Actuele-Onderzoeken/Geef-je-mening-over-het-nieuwe-KPN-Vandaag/ba-p/382043

Groet Steven

Reageer