Feedback & tips voor KPNvandaag.nl

• 26 november 2014
  • 78 reacties
  • 11636 keer bekeken

Toon eerste bericht

78 reacties

Reputatie 2
Hugo_ schreef op 26 nov '14 om 17:04u
We zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en diensten nog beter te maken. In dit topic kun je al je tips en suggesties met ons en elkaar delen voor KPNvandaag.nl

Hugo

waardeloze vernieuwing van kpnvandaag. wat een klungels zijn jullie. geef ons de oud e kpnvandaag weer terug die we zelf konden inrichten.

Via Mijn Service > Service info > Weer > Weer vandaag. De informatie is niet actueel. Alleen de buienradar is wel actueel.

Admin: topic samengevoegd met algemene KPN Vandaag topic

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Wil, dank je voor deze melding.

Steven () en zijn team werken er hard aan om KPN Vandaag te verbeteren. Updates plaatst hij op deze pagina

Ik zie dat de laatste update van 12 februari dateert. Steven zei toen het volgende:

Beste gebruikers van KPN Vandaag,

Helaas gaat het ontwikkelen van de functionaliteit die jullie wensen minder snel dan oorspronkelijk verwacht. Wij vinden dit zelf ook erg jammer en willen onze excuses aanbieden voor de vertraging.

We hebben het zelf toevoegen van favorieten (links) de hoogste prioriteit gegeven. Hier wordt momenteel aan gewerkt. Helaas kunnen onze ontwikkelaars nog niet precies aangeven wanneer deze functionaliteit klaar zal zijn. Ik verwacht hier binnenkort meer duidelijk over te hebben.

Bedankt voor het meedenken en jullie geduld. Zodra ik meer weet zal ik jullie updaten!

Vriendelijke groet,

Steven en het KPN Vandaag team

Ik hoop dat ze binnenkort nog weer meer informatie hebben. Dit zal dan ook op de andere pagina worden geplaatst.
kan eindelijk mijn favoriete links weer invoegen op kpnvandaag. Top!

Reageer