Koningsdag 2020

Fijne Koningsdag & toost op jullie gezondheid

  • 27 April 2020
  • 6 reacties
  • 574 keer bekeken
Fijne Koningsdag & toost op jullie gezondheid
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Vandaag vieren we Koningsdag anders dan we ooit dachten. We blijven thuis en toch vieren we samen feest. Met een Nationale Toost op de gezondheid van iedereen. Toost met ons mee.

Nederland zou Nederland niet zijn als we in moeilijke tijden niet manieren vinden om er wat van te maken. Op deze Koningsdag vieren we samen feest. Anders dan anders. Met de nadruk op waardering en applaus voor iedereen die Nederland op de been houdt in deze tijd. De vlag gaat uit, de kerkklokken luiden en samen zullen we het Wilhelmus zingen. Onder leiding van het Koninklijk Concertgebouw orkest, in huis, vanaf ons balkon of in de tuin. En we brengen een Nationale Toost uit om 16.00 uur.  Op de gezondheid van iedereen.

Vandaag draait op de LED wall van KPN De Link in Rotterdam een speciale Nationale Toost animatie. Samen vieren we Koningsdag in oranje verbondenheid.  Proost, op jullie gezondheid kpn forumleden! 🧡 💚 


6 reacties

Reputatie 7

Proost, op de gezondheid van het KPN forumteam, alle forumleden en verder iedereen die ik nog vergeten ben. 

Stay healthy.

Reputatie 4
Badge +1

Lief hoor. Ik proost graag mee en iedereen een gezellige dag gewenst.

 

Reputatie 7
Badge +16

Heel stiekem ben ik als (soms mopperende Nederlander) wel blij dat we in een best mooi land mogen wonen :D 

Ik vier het met mijn eerste bezoek van deze maand 😉 Dat ik contact actief ontwijk mag duidelijk zijn, maar voor koningsdag maak ik een uitzondering (Maar wel met een gast en op anderhalve meter afstand 😉 ) :D 

Reputatie 7

Met een Weizen aan de rand van onze vijver genieten van het zonnetje...

...ook dat is niet verkeerd. :wink:

Reputatie 4
Badge +1

O wat een mooi stukje tuin .

Reputatie 7

O wat een mooi stukje tuin .

Je bedoelt zeker dat glas. :wink:

Reageer