Beantwoord

Flickr app

  • 20 August 2019
  • 9 reacties
  • 353 keer bekeken

In de Flickr app kan ik enkel maar losse foto's zien en niet de albums. Ook krijg ik de foto's niet beeldvullend weet iemand aof dit mogelijk is en hoe

Admin: topic verplaatst naar betere categorie
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 August 2019, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Hallo @pajm palm, welkom op het forum! Dat is een goede vraag, eentje waar ik geen antwoord voor je op heb. De Flickr app is niet van ons, waardoor wij je hier niet bij kunnen helpen. Je kunt deze vraag beter bij Flickr zelf neerleggen, zij kunnen dan met je meekijken naar de foto's.
Beste Jasper

De Flickr app werkt uitstekend zowel op mijn pc als op de smartphone.
Maar juist via de app van de interactieve tv van Telfort daar is de werking beperkt. Het lijkt erop dat de app niet volledig geïntegreerd is. Dus ik denk dat ik toch bij telfort/kpn moet xijn

groeten

peter plm
Reputatie 7
Hoi @pajm palm, bedankt voor de toelichting. Aan je eerste bericht was me niet duidelijk dat je de Flickr app op de tv-ontvanger bedoelde, vandaar. Ik heb de Flickr app op onze tv-ontvanger ook geprobeerd, als je een foto opent heb je onderin een aantal opties. Eentje daarvan maakt de foto's groter, dat is het maximale formaat dat de foto getoond kan worden. Lukt die optie bij jou niet?
Hoi Jasper

klopt maar de opties zijn beperkt.
Ik kan ze maximaliseren maar dat is nog steeds niet beeldvullend.
Verder kun je terug of naar een volgend foto.
Het is enkel maar je fotostream die je ziet en niet de albums . Ook een dia voorstelling is niet mogelijk.

Op de pc werkt dit allemaal perfect.
Op deze manier heb ik niets aan de flickr app en zal ik via de chromecast moeten kijken.
Reputatie 7
Dat is hoe de Flickr app hoort te werken op de tv-ontvanger inderdaad, dat klopt wat dat betreft wel dus. Jouw wensen zijn anders, waardoor deze app voor jou niet voldoet. Via de Chromecast zal je dat kunnen omzeilen en de Flickr gebruiken zoals het voor jou fijn is 🙂
in dat geval wil ik kpn verzoeken de flickr app weg te halen je denkt dat je iets leuks hebt maar het is waardeloos
Reputatie 7
We zullen de app niet verwijderen, hij voldoet voor veel mensen namelijk wel aan de wensen. Zij kunnen die gewoon blijven gebruiken.

Diavoorstelling kan wel hoor. Maar ik krijg maximaal 100 foto's van de 360 te zien, klopt dat?

Reputatie 7
Badge +28

Op de voorpagina zie je inderdaad 100 foto's. Met de zoekfunctie kun je wel meer resultaten krijgen.