Formule 1 Grand Prix van Zandvoort 2022 gratis te kijken bij KPN

  • 29 August 2022
  • 6 reacties
  • 7793 keer bekeken
Formule 1 Grand Prix van Zandvoort 2022 gratis te kijken bij KPN
Reputatie 7

De Formule 1 is terug in Nederland. Op 4 september rijden de coureurs weer in de duinen op het circuit Zandvoort. Na het oranje feestje van vorig seizoen zijn de kaarten opnieuw geschud. Wie staat er op de hoogste trede van het podium? Je kunt het gratis kijken bij de NOS!

 

Net als alle andere races kan je Zandvoort dit jaar kijken via Viaplay bij KPN. Deze race is ook voor iedereen gratis te kijken bij de NOS. Dat betekent dat je dit jaar dus ook kunt kijken als je Digitenne hebt.

Het is een van de meest uitdagende circuits op de kalender door de op elkaar volgende bochten en het hoogteverschil. Vorig jaar won Max Verstappen overtuigend. Dit jaar moeten de wagens elkaar beter kunnen volgen met de nieuwe reglementen. Mogelijk zijn er meer inhaalacties dan de 23 in 2021. 

 

Hoe kan ik de Grand Prix van Zandvoort kijken?

Sessie Viaplay NOS

Eerste vrije training

Vrijdag 2 september

12:30 - 13:30

Via de Viaplay app NOS zendt de vrije trainingen niet uit

Tweede vrije training

Vrijdag 2 september

16:00 - 17:00

Via de Viaplay app NOS zendt de vrije trainingen niet uit

Derde vrije training

Zaterdag 3 september

12:00 - 13:00

Via de Viaplay app

Via kanaal 225

NOS zendt de vrije trainingen niet uit

Kwalificatie

Zaterdag 3 september

15:00 - 16:00

Via de Viaplay app

Via kanaal 225

17.10 NPO1 (niet live uitgezonden)

Race

Zondag 4 september

15:00 - 17:00

Via de Viaplay app

Via kanaal 225

13.30 NPO1 Voorbeschouwing

14,50 NPO1 Liveverslag

17.17 NPO1 Nabeschouwing

 

Wie denk je dat gaat winnen? Doe je voorspelling in onze F1 competitie.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Jasper kun je als niet-klant van ViaPlay de vrije trainingen en kwalificatie dan ook zien of kun je alleen de race zelf zien?

Reputatie 7

NPO1 zendt alleen de race live uit inderdaad @JanD, bij mijn weten is dat de overeenkomst die zij met NENT (het moederbedrijf van Viaplay) hebben afgesloten.

Naast op NPO1 zou het ook online gekeken kunnen worden via de NOS. Daar kon ik op dit moment nog geen verdere info over vinden, dus ik heb dat niet benoemd in het topic zelf.

Mooi topic. Had vorige week al gekund. Spa was op zaterdag en zondag via Canvas (VRT) te zien.

Beetje jammer van de NOS. Alleen de race. Zondag 15:00 uur.

Afgelopen weekend zond de VRT via Canvas wel de kwalificatie ook uit. 

Volgens mij zendt de NOS daar alleen zaterdags een samenvatting van uit.

Afgelopen weekend kon dus óók al via Digitenne naar Formule 1 gekeken worden… 😉.

Kan ik komend weekend ook F1 kijken via de KPN app in Frankrijk? Waarschijnlijk zal mijn F1TV abonnement niet werken in het buitenland.

 

Ja, dat kan, @F1Ruudje . Het is gewoon op npo 1. Alleen de race op zondag overigens die start om 15:00 uur. Uitzending van 13:30 - 18:00 uur.

Op zaterdag is er een samenvatting van de kwalificatie 17:10 - 17:58 npo 1.

Reputatie 7
Badge +28

Het is de vierde race die dit jaar gratis is te bekijken via KPN. 

Formule 1 gratis op tv (ook via KPN TV) in 2022:

  • 24 april: Emilia-Romagna (Italië) op RTL Duitsland
  • 3 juli: Groot-Brittannië op RTL Duitsland
  • 28 augustus: België op België Eén
  • 4 september: Zandvoort (Nederland) op NPO 1 en RTL Duitsland
  • 13 november: Brazilië op RTL Duitsland