Beantwoord

Forum account

• 12 juli 2015
  • 1 reactie
  • 583 keer bekeken

Ben nieuw op dit forum. Nu kan het zijn dat ik in een ver verleden al eens een account aangemaakt heb maar, wat de naam en wachtqoord er van zijn/waren; geen idee meer.

Nu heb ik dus een nieuw account aangemaakt, de link in de mail gekopieerd naar m'n webbrowser en toen ging het even mis met m'n laptop.

Ik kwam niet verder dan het scherm waarin ik een abbo moest(?) koppelen. Uiteindelijk dit scherm gesloten omdat dit niet meer reageerde op invoer.

Ik kan echter wel gewoon inloggen op het forum. Is m'n aanmelding nu compleet of ontbreekt er ergens nog iets?

icon

Beste antwoord door Erik_ 14 juli 2015, 16:56

Hey Boyke,

Welkom op het forum! De overige stappen in het aanmeldproces zijn MijnKPN specifiek en hoef je alleen te doen als je verder KPN producten afneemt die je zou willen koppelen. Voor deelnemen op het forum ben je nu klaar :)

Dat gezegd hebbende, heb je nog specifieke vragen die je op dit moment graag wil stellen?

Hartelijke groet,  

Erik

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Hey Boyke,

Welkom op het forum! De overige stappen in het aanmeldproces zijn MijnKPN specifiek en hoef je alleen te doen als je verder KPN producten afneemt die je zou willen koppelen. Voor deelnemen op het forum ben je nu klaar :)

Dat gezegd hebbende, heb je nog specifieke vragen die je op dit moment graag wil stellen?

Hartelijke groet,  

Erik

Reageer