Beantwoord

Forum account koppelen aan facebook

• 26 september 2015
  • 3 reacties
  • 628 keer bekeken

Ik heb me aangemeld voor het forum met mijn MijnKPN gegevens. Eerder probeerde ik al in te loggen met facebook. Vervolgens moest ik mijn emailadres invoeren maar ik kreeg de melding dat het geen geldig emailadres was.

Nu ben ik dus op het forum geregistreerd met 2 accounts: 1 met MijnKPN gegevens en 1 met facebook. Is het mogelijk om dit samen te voegen (koppelen)?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Jarko Brouwer

icon

Beste antwoord door PeterG 26 september 2015, 12:51

Jammer genoeg niet omdat het twee verschillende inloggen zijn. Je kunt dus zelf kiezen met welk account je verder gaat. Die via MijnKPN gegevens of die via Facebook.

Niet gebruikte accounts kunnen helaas ook niet verwijderd. Maar je bent net begonnen dus zo erg is het niet.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Jammer genoeg niet omdat het twee verschillende inloggen zijn. Je kunt dus zelf kiezen met welk account je verder gaat. Die via MijnKPN gegevens of die via Facebook.

Niet gebruikte accounts kunnen helaas ook niet verwijderd. Maar je bent net begonnen dus zo erg is het niet.

Reputatie 7
Persoonlijk vind ik ook niet dat Facebook iets te maken heeft met mijn forum-activiteiten. Uit privacy-overwegingen houd ik dat gescheiden.

Reputatie 7
Badge +23
; ik zie dat Peter je al antwoord op je vraag heeft gegeven. Het is inderdaad niet mogelijk om deze twee accounts samen te voegen, dus je kunt één van beiden kiezen om mee verder te gaan 🙂

Reageer