Beantwoord

Forum account wachtwoord wijzigen

in 2013 heb ik mijn forum account geopend. Ik zou graag willen weten hoe ik mijn ww kan veranderen, Ook wil ik weten welke email adres is nu gekoppeld aan mijn forum account.

Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Joran 4 december 2016, 16:45

Dag Eros, goede vraag! Het wachtwoord is aan te passen door een wachtwoordreset. Hiervoor moet wel het e-mailadres worden ingevuld waaraan het account is gekoppeld. Ik stuur je deze in een privébericht!

We werken er overigens aan om inloggen via KPN ID mogelijk te maken. Dat maakt het aanpassen van het wachtwoord iets makkelijker 🙂

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Dag Eros, goede vraag! Het wachtwoord is aan te passen door een wachtwoordreset. Hiervoor moet wel het e-mailadres worden ingevuld waaraan het account is gekoppeld. Ik stuur je deze in een privébericht!

We werken er overigens aan om inloggen via KPN ID mogelijk te maken. Dat maakt het aanpassen van het wachtwoord iets makkelijker 🙂
Dit werkt niet. Als ik op ww vergeten klik dan kan ik gebruikersnaam en email adres invoeren. Maar ik krijg geen email voor het resetten van het ww.
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb het voor de zekerheid getest, werkt hier wel goed. Heb je mijn privébericht nog gezien met het e-mailadres? Is dat wel de juiste? Controleer dan voor de zekerheid de ongewenste post/spam map. Je ontvangt de mail binnen een minuut na het resetverzoek.

Reageer