Forum Bug: Automatisch geabonneerd op topics

• 14 oktober 2015
  • 15 reacties
  • 675 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +9
Ik merk sinds een paar dagen op, in elk topic waar ik een reactie achterlaat, automatisch geabonneerd word op dat topic.

Zowel het aan/uitvinken bij instellingen -> persoonlijke voorkeuren heeft geen effect. 

15 reacties

Reputatie 7
Dat was vroeger ook zo (afhankelijk van je instellingen), maar is een paar weken uitgezet. Daar zijn veel opmerkingen over gekomen, zodat het nu weer aanstaat. De instellingen in de persoolijke voorkeuren lijken hierop echter geen effect meer te hebben (waarschijlijk alleen maar als je de geavanceerde editor gebruik, zoals in het bewerken van berichten).

Reputatie 7
Badge +10
Scherp opgemerkt , de profielinstellingen lijken inderdaad niet meer de juiste uitwerking te hebben. We gaan het onderzoeken!

Hugo

Reputatie 7
. Het staat momenteel standaard aan, juist omdat die instelling niet werkt i.c.m. de nieuwe editor. Er wordt een oplossing gezocht. Vraag maar aan de ontwikkelaars.

Ik vind het wel prettig. Eerst miste ik met de nieuwe editor "ineens" een hoop reacties. :(

Reputatie 6
Badge +9
Bug zit er nog steeds in.

Reputatie 7
Badge +27
Jammer dat te horen, ITVkijker, ik ga het opnieuw onder de aandacht brengen!

Reputatie 7
Badge +27
Ik heb vernomen dat het in de komende twee weken verholpen zal worden :)

Reputatie 6
Badge +9
Is nog steeds niet gefixed.

Reputatie 7
Badge +27
Hmmm.... Ik heb dit nagevraagd vanmiddag en het zou opgelost moeten zijn. Maar blijkbaar dus toch niet helemaal. Ze gaan er opnieuw naar kijken, zodra ik meer info heb over hoe en wat, en een termijn kom ik er op terug.

Reputatie 6
Badge +9
Nog steeds niet gefixed.

Reputatie 7
Badge +27
:(

Ik heb het opnieuw onder de aandacht gebracht. Onze forumtechneut gaat sparren met de mensen die de forumsoftware maken en onderhouden.

Reputatie 5
Badge +3
Hi  ,

We kunnen deze bug aan onze kant niet meer reproduceren, bij alle testen die we gedaan hebben werkt dit zoals verwacht. Zou je wellicht eens een voorbeeld kunnen delen wanneer je hier weer tegenaan loopt? De link naar het topic waar je op reageert en de e-mail die je ontvangt (terwijl dat dus niet zou moeten)? Dat gaat ons enorm helpen om dit probleem in beeld te krijgen en voor je op te lossen!

Dank voor de moeite alvast :)

Reputatie 6
Badge +9
Thomas_ schreef op 14 jan '16 om 08:52uHi @ITVkijker ,

We kunnen deze bug aan onze kant niet meer reproduceren, bij alle testen die we gedaan hebben werkt dit zoals verwacht. Zou je wellicht eens een voorbeeld kunnen delen wanneer je hier weer tegenaan loopt? De link naar het topic waar je op reageert en de e-mail die je ontvangt (terwijl dat dus niet zou moeten)? Dat gaat ons enorm helpen om dit probleem in beeld te krijgen en voor je op te lossen!

Dank voor de moeite alvast Smiley Vrolijk

In alle topics word ik geabonneerd, zodra ik een reactie achterlaat. Ook in mijn eigen gemaakte topics, zodra ik daar een reactie plaats. Ik kan geen voorbeeld dus plaatsen. Het gebeurt overal.

Het aan/uitvinken van de instelling: "Abonneer mij automatisch alle op onderwerpen en reviews waaraan ik deelneem" haalt niets uit. 

Ik gebruik Google Chrome.  

Reputatie 7
ITVkijker. Waarom is het eigenlijk een probleem om geabonneerd te worden op een topic waarin je actief bent? Het is toch prettig er notificaties van de te krijgen als er iemand op zo'n topic reageerd?

Je kunt je abonnementen beheren en uitschakelen overigens.

Reputatie 6
Badge +9
Ik weet van mij zelf wel waar ik gereageerd heb, en of het een topic is die ik per se wil gaan volgen. En sowieso ben ik dagelijks wel op het forum te vinden.  

Maar voor elke gemaakte reactie moet ik mijn abonee weer verwijderen. Ook al staat dat al uitgeschakeld.

Reputatie 7
Ik reageer op zo'n 5 tot meer topics per dag. Da's niet te onthouden.

En om wel gereageerd te hebben en dan handmatig weer reacties op die topics in de gaten houden lijkt me ondoenlijk.

Ook ergens reageren en niet geïnterresseerd in overige reacties komt op mij wat vreemd over. Maar ja, ieder z'n meug.

Ik ben wel met je eens dat het moet werken zoals je ingesteld staat. Daar heb je echt gelijk in.

Reageer