Forum: HTML vakje in editor in Crome piepklein

• 5 februari 2015
  • 8 reacties
  • 436 keer bekeken

Reputatie 7
Hoi, sinds de nieuwe opbouw van het forum is in Google Chrome het vakje voor HTML, naast Tekst met opmaak, piepklein en niet groter te maken.

Regelmatig doet Tekst met opmaak het niet, omdat er soms geen invoerscherm komt. Ik doe het dan onder HTML (omdat ik net op zo'n moment dat ik een antwoord typ geen zin heb om een andere browser te starten). Onder HTML is er dan wel een vak. Nou vakje in Chrome dus.

Ik weet dat de aanbevolen browser Firefox is, maar ik wissel de browsers af.

In Firefox werkt het hier wel goed met het forum. Maar da's dan ook de enige browser waarin hier het forum goed werkt.

Het verzoek: mogelijk maken dat je ook in Google Chrome het vakje 'HTML' groter kunt maken.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Hier met Chrome v40.0.2214.94 en combinatie met Windows 7 x64 Enterprise geen problemen.

Reputatie 7
Hier met IE11 (app store én desktop mode) in Windows 8.1 Pro Update ook geen probleem.

Zelfde probleem als OP.

chrome Versie 40.0.2214.94 dev-m

Heb van de week ook al 2 keer gehad dat tekst met opmaak het niet deed.

Toen ook gekozen voor HTML tab om toch maar wat te kunnen posten.

Dat vakje is inderdaad heel erg klein!

Reputatie 7
Badge +27
Ook met Firefox ervaar ik af en toe hetzelfde probleem. Control + F5 tegelijk indrukken lost dit probleem meestal op. Het zou niet nodig moeten zijn. Bedankt voor jullie gedetailleerde meldingen, ik geef dit door aan de ontwikkelaars van het forum en ga ervan uit dat dit spoedig is verholpen!

Joran

Reputatie 7
Joran schreef:
Ook met Firefox ervaar ik af en toe hetzelfde probleem. Control + F5 tegelijk indrukken lost dit probleem meestal op. Het zou niet nodig moeten zijn. Bedankt voor jullie gedetailleerde meldingen, ik geef dit door aan de ontwikkelaars van het forum en ga ervan uit dat dit spoedig is verholpen!

Joran

Ik neem aan dat je het niet verschijnende invoerscherm bedoelt ? Als dat áltijd verschijnt is dat HTML vak minder nodig ook... maar toch zou ik ook dat willen kunnen vergroten in Chrome.

In Firefox heb ik nog niet gehad dat het invoerscherm er niet was. Maar een andere bezoeker van het forum klaagde hier ook al over.

Reputatie 7
Badge +27
Volgens mij bedoel ik inderdaad niet hetzelfde :D

https://

Dit is wat ik soms te zien krijg. Ik heb in Chrome getest en ik zie onder HTML inderdaad een piepklein vakje dat niet te vergroten is. Ik zal zorgen dat dat ook doorgegeven wordt!

Joran

Reputatie 7
Joran schreef:
Ik zal zorgen dat dat ook doorgegeven wordt!
Samengevat:

1. Dat het invoervak 'Tekst met opmaak' gewoon altijd verschijnt in Firefox en Chrome

2. Dat in Chrome het vak 'HTML', net als in Firefox, groter te maken is

PeterG schreef:
Joran schreef:
Ik zal zorgen dat dat ook doorgegeven wordt!
Samengevat:

1. Dat het invoervak 'Tekst met opmaak' gewoon altijd verschijnt in Firefox en Chrome

2. Dat in Chrome het vak 'HTML', net als in Firefox, groter te maken is

Reageer