[Forum] Nieuw subforum: "KPN Forum Creatieve Denktank!"

• 4 december 2017
  • 3 reacties
  • 139 keer bekeken

Reputatie 6
Hallo KPN!

Als ex-Marketeer zou ik het erg leuk en interessant vinden, om een nieuw subforum/topic in het leven te roepen, waarin KPN zelf al die super leuke en mooi gemaakte TV- en Radioreclames voor KPN deelt met alle forumleden van het KPN Consumenten Forum!

Aanleiding
KPN laat m.i. in veel van haar reclame-uitingen zien en horen, heel erg veel passie te hebben - en dit ook uit te dragen - voor de combinatie mens en techniek! Hoe leuk zou het zijn, om hierover ook met alle forumleden te kunnen brainstormen.

Doelstelling
Ik zou er dan ook graag een soort digitale KPN Creatieve Denktank (KCD) van willen maken, waarin de (nieuwe) klanten van KPN zelf hun eigen creatieve ideeën kunnen delen.

Ook het huidige reclamebureau van KPN, N=5 (NisVijf) uit Amsterdam zal ik even een e-mail sturen. Wellicht kunnen zij ons Forum faciliteren met een goed format, om onze ideeën hier op ons Forum op een goed leesbare en dus ook bruikbare manier in te kunnen indienen.

Resultaat
Wie weet komen er wel zeer inspirerende ideeën in deze KCD terecht, die kunnen worden beloond met het uitschrijven van een prijsvraag. "Werken we dit idee verder uit of niet!" Er kan dan vervolgens door alle Forumleden worden gestemd uiteraard.

Beloning in natura!
Wat zou het toch super leuk zijn, als een zeer creatief idee uit de KCD van een van de leden van ons Forum, dan ook daadwerkelijk zal worden gebruikt voor een TV- en/of Radioreclame!

Laten we van het nieuwe jaar 2018! een super inspirerende maar ook succesvolle "KPN Creatieve Denktank" maken!

Dat zou in ieder geval voor mijzelf weer een extra stimulans zijn om lid te blijven van ons KPN Consumenten Forum. In de zeer korte tijd dat ik actief lid ben, heb ik al zeer veel interessante leden ontmoet met heel veel goede, leuke en creatieve ideeën!

KPN! voelen jullie me mij mee? Ik hoop dat jullie ook meedoen!

Heb een fijne en creatieve week allemaal! 😎

De KPN Creatieve Denktank! Doen jullie ook met me mee?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Leuk idee, Berend, ik zal dit zeker meenemen in onze jaarplannen, ik zal je laten weten wat we ermee gaan doen.
Reputatie 6
Leuk idee, Berend, ik zal dit zeker meenemen in onze jaarplannen, ik zal je laten weten wat we ermee gaan doen.
Hi @Allart!

Bedankt voor je snelle reactie en natuurlijk het feit dat je mijn idee meeneemt in jullie jaar(tal?)plan. Ik zie dat zeker als een compliment.

Heb een fijne avond! 😎
Reputatie 6
Hallo KPN?

Ik hoorde vanavond op NPO Radio 2 de nieuwe radioreclame van KPN, die in 'samenwerking' met Apple de iPad 2017 goedkoper kan aanbieden! Altijd weer leuk om de super sterke merknaam "Apple" te horen op onze nationale radio en/of TV...

...maar:

"Appeltje Eitje!"

Kom op KPN! Zoiets hadden we hier op ons Forum uiteraard zelf ook wel kunnen verzinnen, maar deze tekst zou natuurlijk nooit door onze zeer kritische ballotagecommissie zijn goedgekeurd! Wie heeft deze nieuwe 'schijf-van-twee' verzonnen en waarom; (E)iPad? Zonde weer van dat stukje kostbaar Marketing Budget... 🤔

bron: "toen was een goede reclametekst nog heel gewoon"

⚠ Heb allemaal vooral een veilige dag, goeie moggel!

Reageer