Beantwoord

Forum: Onderwerp Opties werkt niet

• 27 juni 2015
  • 1 reactie
  • 439 keer bekeken

Reputatie 7
Sinds er onlangs wat wijzigingen zijn geweest is de optie "Onderwerp opties" (bij het eerste bericht) eigenlijk niet te gebruiken. Dit omdat "Opties" er dwars overheen staat en als je erop klikt je dat krijgt.

De enige mogelijkheid nu is voor Bericht bewerken kiezen en dan annuleren. Dan staan ze ineens wel onder elkaar. Maar die truuk heb je niks aan bij onderwerpen die door anderen zijn gestart. Onder "Onderwerp Opties" kun je je onder andere afmelden voor mailnotificatie voor dat topic. Dat kan nu dus niet.

Maar dat ze door elkaar heen staan lijkt me een bugje nu. Geprobeerd in Mozilla Firefox, waar ik nu meestal mee werk, nota bene de aanbevolen browser voor KPN sites. En in Google Chrome, zelfde verhaal.

Verder valt me op dat [Bewerkt] er niet meer bijkomt als je een eigen bericht hebt gewijzigd.

icon

Beste antwoord door Erik_ 27 juni 2015, 15:08

Ik heb het ook gemerkt, Peter. Ik heb het doorgegeven aan beheer, ik verwacht dat het snel opgelost zal worden :)

Hartelijke groet,

Erik

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Ik heb het ook gemerkt, Peter. Ik heb het doorgegeven aan beheer, ik verwacht dat het snel opgelost zal worden :)

Hartelijke groet,

Erik

Reageer