Vraag

forum uitje

• 2 november 2016
  • 8 reacties
  • 232 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag. Forum vrienden. Ik kon niet komen op 1 november bij het forum uitje maar ik zou het leuk vinden hoe het daar geweest is. Misschien dat iemand dat wil vertellen. Ik ben uiteraard niew schier rich. Met vriendelijke groet cor :S

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Het was hartstikke leuk om iedereen een keertje te ontmoeten, zorg er voor dat je er de volgende keer bij bent 😉
Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond SjorsK.wat leuk dat je op mijn berichtje heb gereageerd de volgende keer zal ik kijken of ik er ook bij bent dat licht er aan hoe ik mijn voelt want ik loop met veel pijn van daar veel ziekenhuis en ben scootmobiel afhankelijke. Maar ben met veel plezier met het forum bezig dat leidt mijn af.met vriendelijke groet cor
Reputatie 7
Badge +15
Ough, dat is vervelend. Beterschap! 😞
Reputatie 7
Badge +9
Goedeavond SjorsK.dank je wel ik wil niet zielig doen maar het gaat helaas niet meer over het is gronies.ik komt hier nooit meer van af. Maar gewoon door gaat is mijn motto. Maar we houden het gezellig daarom vindt ik het fijn op het forum lekker kletsen met mekaar topie toch. Met vriendelijke groet cor :S
cornelischristiaan30, Cor.

That's the right spirit. Je van je sterke kant laten zien... Saskia en Serge zongen het al en jij zult het ook weten...
Het zijn de kleine dingen die het doen. Zo ook deze digitale communicatie.
Reputatie 7
Badge +9
Dank je wel ik zal het zeker doen. Met vriendelijke groet cor :S
Reputatie 7
Badge +15
Het is geen zielig doen hoor 😉 Ik heb ook een aantal dingen die ik levenslang heb - Het is vervelend maar op een gegeven moment went alles op meer of mindere mate.

Ga vooral door en doe de dingen die wel goed gaan! 🙂
Heey, we zijn collega's....:) Je maakt je leven zoals je ermee omgaat. Niet denken waarom dit, waarom dat. Minder denken meer leven, heb ik al eens gezegd. ...🆒

Reageer