Vraag

[Forum update] KPN logo in mobiele versie linkt niet naar de website!

• 17 juli 2017
  • 8 reacties
  • 128 keer bekeken

Reputatie 6
Als ik in de nieuwe forum lay-out - iPhone 6 Plus & iOS 10.3.2 - op het KPN logo tab, refreshed het het forum en linkt me niet door naar de KPN website en hoofdmemu!

8 reacties

Reputatie 7
In de desktop "versie" linkt het KPN logo bovenin de groene balk al sinds de start bij InSided naar de voorpagina van het forum. Niet naar kpn.com.
Reputatie 6
In de desktop "versie" linkt het KPN logo bovenin de groene balk al sinds de start bij InSided naar de voorpagina van het forum. Niet naar kpn.com.
Oh!, waarom eigenlijk niet?
Reputatie 7
Don't know.
Meeste mensen zullen wsl v.a. kpn.com op 't forum komen. De zoekfunctie dáár geeft ook pagina's in het forum. En onderaan (i.h. zwarte vlak) staat de link naar het forum.
Als ik naar kpn.com wil open ik gewoon even een extra tabje en kan dan via één van de plaatjes direct naar kpn.com.

Waarom er op 't forum geen link naar kpn.com staat . . . Niet aan gedacht, denk ik.
Reputatie 6
Dank Peter!

Op de mobiele versie - iPhone - zie ik geen link naar het forum in het grijze gebied onderaan de website.

In het hoofdmenu van de website staat wel een link, die doet het wel!

Wellicht dat dat bij een volgende update nog even kan worden gladgestreken?

EDIT: overigens verder natuurlijk een mooie en gebruikersvriendelijke update! 😎
Reputatie 7
Onderaan het forum (laptop hier) in het zwarte vlak is het kpn logo wél voorzien van link naar kpn.com. 😃
Reputatie 7
Badge +30
In de desktop "versie" linkt het KPN logo bovenin de groene balk al sinds de start bij InSided naar de voorpagina van het forum. Niet naar kpn.com.Het logo gebruik ik altijd om terug te keren naar het begin van het forum. Ik vind dit dus juist handig
Reputatie 7
Badge +28
Op de mobiele versie - iPhone - zie ik geen link naar het forum in het grijze gebied onderaan de website.

Klopt, ik geloof dat dit alleen de meestbekeken opties zijn. Op de desktopversie staan tientallen opties, dat werkt niet zo handig op mobiel. Aan de andere kant zijn er nog een aantal lege regels waar we best tussen passen 😉 Ik zal eens een balletje opgooien.
Reputatie 7
Badge +27
Don't know.
Meeste mensen zullen wsl v.a. kpn.com op 't forum komen.
...
Waarom er op 't forum geen link naar kpn.com staat . . . Niet aan gedacht, denk ik.

De meeste mensen komen op het forum terecht via Google. Ze zoeken dan op hun probleem en komen in een topic terecht. Daarom linkt het logo naar de voorpagina van het forum, zodat voor deze mensen er een makkelijke manier is om op de hoofdpagina terecht te komen.

Waarom we nergens een hoofdlink naar kpn.com hebben weet ik niet zeker. Ik vermoed dat het er mee te maken heeft dat we klanten het liefst zo direct mogelijk verwijzen naar voor hun relevante informatie. Een link naar kpn.com is dan te algemeen. In plaats daarvan verwijzen we naar specifieke pagina's op de website (Tips blok op topicpagina's).

Reageer