Beantwoord

Forumnaam wijzigen

  • 8 June 2021
  • 40 reacties
  • 419 keer bekeken

Kan mijn forumnaam gewijzigd worden?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 13 February 2023, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 3
Badge

Helaas bestond MrMarcie al. Ik heb daar voor jou een variatie op gemaakt @Mr_Marcie 

Dank je, maar je moet niet zelf dingen gaan veranderen.

Laat hem dan maar staan op Marcedwin.

Reputatie 7
Badge +19

Het is weer terug naar de originele naam. 

Verkeerde naam ingevuld, is dit te wijzigen?

Kan mijn Forumnaam gewijzigd worden in: HaroldB

Hallo @iphone 11 en 4g , een moderator kan dit voor je regelen, wacht zijn/ haar reactie even af.

 

Reputatie 7
Badge +19

Kan mijn Forumnaam gewijzigd worden in: HaroldB

De usernaam HaroldB is al in gebruik. @iphone 11 en 4g 

@Jeroen_dB, wil je mijn naam deroosjes.nl wijzigen in: DeRoosjes_II

 

Reputatie 7
Badge +19

@DeRoosjes_II Ik ben niet Jeroen (hij heeft vakantie, vandaar dat ik reageer) maar ik heb je gebruikersnaam voor je aangepast 😁

Hallo, 
Dacht laat ik mij ook eens aanmelden, de eerste vraag was ‘forumnaam’. Ik dacht wat is dat nou weer dus wilde ‘test’ typen, maar typte er langs. Uiteindelijk blijkt dat nu ineens mijn profiel naam te zijn…. vreemde aanmeldmethode hoor die je niet eens kan wijzigen…

Wil je daarom mijn ‘forumnaam’ (Trst) veranderen in “Leonbns” ?

Bij voorbaat dank,

Reputatie 7
Badge +19

Jouw forumnaam is gewijzigd @Leonbns 

Mijn forum is al in gebruik wordt gezegd bij inloggen met mijn kpn account. Maardat kan haast niet want ik ben degene die het heeft aan gemaakt. Hoe kan ik dat controleren v.w.b. mijn unieke naam?

Reputatie 7
Badge +19

Op dit moment is jouw forumnaam: @Pottem. Die gebruikersnaam heb jij zelf opgegeven toen jouw account is aangemaakt. 

Beste, 

 

Kan mijn forumnaam gewijzigd worden in WL1961? Ik wil graag dat mijn voornaam en achternaam niet meer zichtbaar is.

Reputatie 7
Badge +19

Je forumnaam is aangepast @WL1961 

Reputatie 7
Badge +19

Het wijzigen van een forumnaam kan voortaan worden doorgegeven in het daarvoor bestemde topic: