Ga jij ook kijken naar de wedstrijd tussen Badr Hari vs. Hesdy Gerges?

• 1 maart 2018
  • 9 reacties
  • 1563 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +12
  • Community manager
  • 1885 reacties
Afgelopen weekend heb ik mijn dvd box van de film Rocky (deel 1 tot 5) weer eens uit de kast getrokken. Hoewel ik van nature een afkeer heb van geweld, vind ik het altijd weer mooi om te zien hoe de arme Rocky van underdog naar held uitgroeit. Ook op tv vind ik het zo nu en dan leuk om een bokswedstrijd te kijken, vandaar dit berichtje.

Badr Hari neemt het namelijk op zaterdag 3 maart op tegen Hesdy Gerges in Rotterdam Ahoy. Dit is niet de eerste keer dat deze twee mannen het tegen elkaar opnemen. In 2010 stonden zij tegenover elkaar wat resulteerde in ‘zacht uitgedrukt’ een niet zo’n netjes gevecht. Badr werd gediskwalificeerd door natrappen waardoor Hesdy uitgeroepen werd tot winnaar van het gevecht.

Ben je net als ik ook benieuwd hoe het gevecht dit keer verloopt? Kruip dan aankomende zaterdag 3 maart voor de televisie of je pc/tablet. Zie voor meer informatie ook ons blog op Beleef KPN.

9 reacties

Reputatie 7
Iets wat op alle andere plekken dan die ring onder het wetboek van strafrecht valt zou dus verboden moeten zijn en mag geen sport heten. Dat is dit toch ook niet? Kerels die elkaar tot bloedens toe in elkaar tremmen. Belachelijk dat dit mag.
Dus 👎🏼
Reputatie 7
Badge +15
Ik ben hier zelf ook geen fan van, ach ja - Iedereen zo z'n smaak 🙂
Reputatie 7
Daar ga ik zeer zeker niet naar kijken.
Dat is wat mij betreft weggegooide tijd.
Reputatie 2
ik kijk lang niet alles ,maar af en toe eens kijken doe ik wel ...... als ze elkaar tot moes slaan in de ring moeten ze zelf weten , zolang het daar bij blijft .... en nee.... ik ga niet voor een wedstrijd betalen
Reputatie 7
Badge +12
Ik hoor het al, jullie zijn geen fan van deze vechtersbazen 🙂 Good to know guys! Voor degenen die het wel leuks vinden staat er in ieder geval een linkje waar je het kan kijken.
Reputatie 7
Badge +15
Dat zeker 😉 Ik heb genoeg familie die het wel leuk vindt. Over smaak valt niet te twisten 🙂
Reputatie 2
de wedstrijd gezien.... ik krijg de indruk dat er maar 1 de winnaar mocht worden , 2e ronde 10 sec te vroeg afgelopen,nouja nu kan hari tegen Rico Verhoeven ,bij verlies niet..... 1 en 1 is..... 😑
Reputatie 7
Badge +12
Het was in ieder geval nog niet het spektakel dat ik had gehoopt, @Bertus67 Je kan beste eens gelijk hebben met je theorie!
Reputatie 7
Heeft er dan al iemand aangifte gedaan van matchfixing?

Reageer