Beantwoord

Gaat KPN forumsoftware ook aanpassen?

  • 19 January 2021
  • 6 reacties
  • 157 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Best moderatie-team.

Ziggo gaat eind van de maand over op een (ver)nieuw(d) forum.

Zij gebruiken ook Insided.

Gaat KPN de forumsoftware ook aanpassen?

Daar ook KPN met Insided werkt.

Ik neem tenminste aan dat Insided voor de verschillende klanten, o.a. KPN, Ziggo, SNS enz. geen verschillende softwarepakketten in stand gaat houden?

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 January 2021, 17:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

De vraag is: blijven zij bij Insided? Ik denk het namelijk niet. Afwachten.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @JanD ,

Nee, dit forum gaat niet aan het eind van deze maand over op een nieuw forum. 

Ziggo gaat inderdaad migreren naar een andere platformleverancier. Liberty Global (moederbedrijf) heeft bij de nieuwe leverancier meerdere serviceproviders van een nieuw forum voorzien.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Nog even verder gekeken:  De Vodafone Community gaat eind januari verhuizen!

Toeval? Het lijkt me niet :sunglasses:

Voor mij duidelijk zo.

Vodafone en Ziggo is 2 handen op 1buik, dus is het wel logisch dat bij beide bedrijven de software aangepast wordt.

 

Hallo @JanD ,

Nee, dit forum gaat niet aan het eind van deze maand over op een nieuw forum. 

Ziggo gaat inderdaad migreren naar een andere platformleverancier. Liberty Global (moederbedrijf) heeft bij de nieuwe leverancier meerdere serviceproviders van een nieuw forum voorzien.

 

 

Hallo @Noordzee Heb je daar een bron van?

Reputatie 7
Badge +28

Ja, ik weet dit van één van de moderators. Maar voor ons op dit forum is het verder niet zo spannend omdat er bij ons geen andere platformleverancier komt binnenkort.   

Als er wel iets zou wijzigen, dan had ik dat hier niet gedeeld. Want dan zou het vast wel op gepaste wijze door het forumteam bekend gemaakt worden.Â