Vraag

Geen reactie terug, dat kan toch best anders?

• 11 september 2017
  • 6 reacties
  • 114 keer bekeken

Verschillende mensen zoals RobinFlikkema, PeterG, SjorsK ook ik en er zijn er meer zelfs huisdieren als huistijger bieden belangeloos hun diensten aan om behulpzaam te zijn. Het zou leuk zijn, spreek beslist niet alleen voor hen, de mods en mezelf als er vaker een terugkoppeling wordt gegeven.

Helaas zie ik maar al te vaak dat er wel het forum gevonden kan worden voor een vraag maar niet voor een reactie terug. Dat kan, lijkt me, anders.
Toch?

Zou graag wat vaker een terugkoppeling krijgen.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Meestal zijn dat de nieuwkomers, die stellen een vraag en je ziet of hoort nooit meer iets van ze, jammer...
Reputatie 7
Badge +27
Het gaat me er vooral om dat mensen geholpen zijn, al is het ook fijn om dat bevestigd te krijgen door een reactie. Ik heb daarom gestemd op 'ja leuk'. 🙂
@Marcia_ Daarom spreek ik ook over een terugkoppeling, bericht van geholpen zijn is ook een terugkoppeling.😎
Reputatie 7
Badge +27
Haha heel goed 😛
Reputatie 3
Het is niet alleen leuk als mensen met een vraag nog eens terug reageren, maar ook algemeen fatsoen om tenminste de eigen vraag te beantwoorden, ook al is het probleem al zelf opgelost!
Reputatie 7
Het gaat me er vooral om dat mensen geholpen zijn, Daarom maakt 't mij niets uit.

Reageer