Beantwoord

Geldigheid gewonnen kaartjes Rijksmuseum verlengen

  • 25 June 2021
  • 11 reacties
  • 125 keer bekeken

Badge

Goedendag,

 

Ik had voor een tweede maal kaartjes voor het rijksmuseum via KPN. Dit omdat de eerste maal vanwege de Corona pandemie het niet mogelijk was om de kaartjes te verzilveren. 

Dus daarbij ben ik heel goed geholpen met een tweede maal kaartjes. Alleen die kaartjes heb ik begin september ontvangen, en toen ging Nederland weer in lockdown. Dus tot op heden heb ik nog niet de kans gehad om de nieuwe kaartjes te verzilveren.

De geldigheid voor deze kaartjes lopen op 28 juli af, en ik ben niet in de gelegenheid om voor die datum deze kaartjes te verzilveren. Dit omdat met wie ik wil gaan uit Duitsland komt, en er is nu nog een negatief reisadvies vanuit Duitsland. Daarnaast is er met de vakanties de komende maand er geen gelegenheid toe. 

Het Rijksmuseum is weer open vanaf dit weekend. Is het mogelijk om de geldigheid van deze kaartjes te verlengen ?

Groeten
Erwin

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 24 August 2021, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@EVianen Welkom op het forum. 

Ik kan mij voorstellen dat het in deze tijd lastig is om binnen deze periode naar het Rijksmuseum te gaan. Ik ga uitzoeken wat mijn mogelijkheden zijn om dit voor elkaar te krijgen. 

Ik moet dit uitzetten bij een collega, zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk delen! :)

Reputatie 7
Badge +15

@EVianen Ik heb goed nieuws! 

Ik heb contact gehad met mijn collega, en er zullen in dit geval inderdaad nieuwe kaartjes worden verstuurd. 

Het kan wel even duren voor je deze ontvangt, je moet hierbij rekening houden met een week of 2! 

Kun je mij laten weten of je de kaartjes in goede orde hebt ontvangen? 

Badge

Dit is inderdaad goed nieuws. Alvast hartelijk bedankt voor de service en de moeite. Ik zal dan laten weten als ik de kaartjes ontvangen heb.

 

Hartelijk bedankt !!

Badge

Goedendag Rutger,

 

Ik wou even laten weten dat ik dat ik de kaartjes tot op heden nog niet ontvangen heb. Er is misschien iets mis gegaan met versturen ?

 

Groeten
Erwin

Reputatie 7
Badge +15

@EVianen Dat is bijzonder, ik heb navraag gedaan bij mijn collega. Zodra ik meer informatie heb zal ik het hier zo snel mogelijk laten weten! 

Reputatie 7
Badge +15

@EVianen Ik heb navraag gedaan bij mijn collega, de kaartjes zouden wel verzonden moeten zijn. 

Het adres in je forumprofiel is wel juist toch? Mocht deze inderdaad kloppen zijn er nieuwe kaartjes onderweg! 

Badge

Hoi Rutger, Ik kwam er achter dat het adres niet correct is. Een verkeerde postcode (heel raar, vorig jaar heb ik gewoon mijn kaartjes gekregen). Excuses hiervoor, ik denk dat de origineel ingevuld is en dan het automatisch aangevuld wordt (Iphone).

Ik heb inmiddels de postcode aangepast.

Reputatie 7
Badge +15

@EVianen Top, de kaartjes zijn nu onderweg naar het juiste adres! :)

Badge

Oh, hartstikke bedankt voor de goede service !!

Badge

Hoi Rutger, ik wou even melden dat ik inmiddels de kaartjes heb ontvangen. Nogmaals bedankt !!

Reputatie 7
Badge +15

@EVianen Super om te lezen! Fijn dat het nu geregeld is. Veel plezier in het Rijksmuseum! :)