Beantwoord

Gesprek met kpn niet zo vriendelijk

• 19 juni 2017
  • 14 reacties
  • 254 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +9
het ging niet zo best ik had een vraag over vidioland ik heb deze stop gezet.ik heb hem maar een maand gehad maar nu betaal ik 3 maanden.hij zij het komt goed je krijg het terug die persoon was niet zo vriendelijk.ik ben al jaren bij kpn maar die persoon ba.?

Admin: titel iets aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door cornelis48 20 juni 2017, 16:52

Goedemiddag Erik heel hartelijk dank voor je berichtje .ik wacht het wel af .ik heb nooit last met kpn maar dat vond ik zo vreemd .maar goed het is opgelost.wij vinden het noch steeds heel fijn bij kpn en wij als van jullie en voor al glasvezel top .??een fijne avond.cor
Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
@KPN Webcare,
Wat wordt er gedaan aan klantvriendelijkheidstrainingen?

@cornelischristiaan30,
Is het probleem nu wel of niet door die onvriendelijke persoon verholpen?
Reputatie 7
Badge +9
Ja dat wel wjb maar hij hing tijdens het gesprek de telefoon op ik ken ze naam niet. Maar ik wacht wel af
ik ben en blijft een kpn klant de vogende keer doe ik he via het forum daar wordt je wel goed geholpen?
Reputatie 7
Badge +27
Heel jammer dat je zo'n vervelende ervaring had aan de telefoon, Cor 😞 Alle medewerkers krijgen, naast inhoudelijke training ook communicatietraining. Zowel aan het begin van hun dienstverband, als ook opfrissers in de loop van de tijd. Als het dan toch niet goed gaat tijdens een gesprek kunnen we daarvoor die medewerker van feedback voorzien. Wel is het zo dat het soms kan gebeuren dat het gesprek wegvalt. Of dat in dit geval ook is gebeurd kan ik echter niet zien. Wij hebben jouw gegevens, dus ik weet wie je gesproken hebt en zal dit aankaarten.

Stel in het vervolg gerust je vragen via het forum, we helpen je graag!

Inhoudelijk heb ik ook wat meer informatie voor je:

Er is een storing bij een aantal klanten waarbij een wijziging in het pakket administratief niet goed verwerkt is. Jij bent daar een van. Dit heeft dan tot gevolg dat jouw Videoland wel is gestopt, maar dat de facturatie doorloopt.

De klanten met dit probleem hebben we in categorieën verdeeld. Per vandaag is het achterliggende issue voor de eerste groep klanten opgelost, dit waren klanten waarbij belbundels niet goed gingen. Nu wordt voor de tweede groep klanten het technisch opgelost. Dit is ook de groep waar jij in valt.

De collega aan de telefoon heeft jou toe laten voegen aan de lijst. Zodra het technisch is opgelost zie je dat Videoland niet meer op je factuur staat. En zodra dat is gedaan wordt er berekend hoeveel je teveel betaald hebt en krijg je dit allemaal terug.
Reputatie 7
Badge +9
Goedemiddag Erik heel hartelijk dank voor je berichtje .ik wacht het wel af .ik heb nooit last met kpn maar dat vond ik zo vreemd .maar goed het is opgelost.wij vinden het noch steeds heel fijn bij kpn en wij als van jullie en voor al glasvezel top .??een fijne avond.cor
Reputatie 7
Badge +27
Goed om dat te horen, Cor 🙂
Over het algemeen weinig klachten over de telefonische KPN helpdesk.
Alhoewel gisteren wel een rare mejuffrouw aan de lijn gehad die de wijsneus probeerde uit te hangen.

Omdat een gsm abonnement met onbeperkte belminuten met alleen een vaste telefoon thuis zonder belpakket totaal goedkoper zou zijn dan een klein gsm abonnement met vast bellen onbeperkt voor de vaste telefoon thuis.
Dat zal wel zo zijn maar een vaste telefoon thuis is nu eenmalig prettiger dan de hele tijd een mobiel toestel in je knuisten te houden.
Even afgezien van het feit dat een mobiele verbinding nooit zo goed en storingvrij werkt dan een thuis telefoon.
Dat was bijna 20 jaar geleden al zo en dat is nog steeds zo.

Gelukkig zijn ze bij webcare middels twitter een stuk vriendelijker en meer meewerkend.
Reputatie 7
...een vaste telefoon thuis is nu eenmalig prettiger dan de hele tijd een mobiel toestel in je knuisten te houden.
Even afgezien van het feit dat een mobiele verbinding nooit zo goed en storingvrij werkt dan een thuis telefoon.
Dat was bijna 20 jaar geleden al zo en dat is nog steeds zo...
Is dat echt jouw ervaring?
Dan vraag ik mij af bij welke provider jij jouw mobiele telefonie ondergebracht hebt. Ik heb overal prima ontvangst met mijn mobiele telefoon. (Ik laat maar even in het midden bij welke provider dat is.)
Ook zie ik het verschil niet tussen het vasthouden van onze dect huistelefoon (Siemens Gigaset SL910H) en mijn mobiele telefoon.
Zelf bel ik eigenlijk altijd mobiel aangezien me dat niets extra's kost met mijn onbeperkt bellen bundel.
Onze vaste telefoon is bij KPN ondergebracht echter uitgaand leid ik die om via CheapConnect zodat ik tegen zeer lage tarieven vrijwel de hele wereld kan bellen. Ik zou meer dan 900 minuten (15 uur) per maand moeten bellen, wil ik met de onbeperkt altijd optie van KPN goedkoper uit zijn. De belkosten bij KPN voor onze vaste aansluiting zijn dan ook €0,-.
Uiteraard mobiel bij KPN wjb.
De andere providers verdienden amper deze naam waarbij T-Mobile nog wel het meest slecht is.
En 900 minuten bellen met de vaste lijn is geen uitzondering eerder meer aangezien het toch gratis is...
Reputatie 7
Uiteraard mobiel bij KPN wjb.
De andere providers verdienden amper deze naam waarbij T-Mobile nog wel het meest slecht is...
En ons hele gezin heeft tot volle tevredenheid hun mobiele telefonie bij T-Mobile onder gebracht. Wat ons betreft de provider met betaalbare abonnementen, een zeer goede dekking en razendsnel 4G.

En 900 minuten bellen met de vaste lijn is geen uitzondering eerder meer aangezien het toch gratis is...Dat zeiden mijn ouders ook totdat ik ze vroeg eens op hun factuur te kijken om te zien hoeveel het nu werkelijk was. Dat bleek toch beduidend minder te zijn.
Reputatie 5
Badge +5
Elke provider heeft legio tevreden en ook ontevreden klanten, dat maakt het vergelijken
op ervaringen zo moeilijk. Ik zelf heb destijds eerst maar een wens lijstje gemaakt van
eisen en toen afgevinkt welke providers dat konden leveren, en kwam zo bij KPN uit.
Elke provider heeft legio tevreden en ook ontevreden klanten, dat maakt het vergelijken
op ervaringen zo moeilijk. Ik zelf heb destijds eerst maar een wens lijstje gemaakt van
eisen en toen afgevinkt welke providers dat konden leveren, en kwam zo bij KPN uit.

Ik heb een veel lastiger traject gevolgd helaas.
Door providers te proberen en er achter te komen dat je telkens uiteindelijk toch weer bij kpn uitkomt.😑
Niet de goedkoopste, wel het meest stabiel of goed werkend uiteindelijk.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @pinolief, welkom op ons forum! Jammer om te lezen dat je gesprek met mijn collega niet zo aangenaam was. We proberen altijd met de wensen van de klant mee te denken en we merken steeds meer dat klanten toch al een abonnement met onbeperkt bellen hebben, omdat dat er vanaf een groot aantal GB 'bij zit'. Daarom kunnen sommige klanten beter veel gebruik maken van hun mobiele abonnement en sparen zo bijvoorbeeld bijna twee tientjes uit aan een BelOnbeperkt Altijd.

Zoals ik het lees, is dat voor jou niet van toepassing. Zolang jij tevreden bent met wat je afneemt bij ons, zijn wij dat natuurlijk ook! Wel heel goed om te zien dat je ervaring met de collega's van Webcare zo positief zijn. Hopelijk kunnen wij je op het forum dit ook bieden! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.
Hallo @pinolief, welkom op ons forum! Jammer om te lezen dat je gesprek met mijn collega niet zo aangenaam was. We proberen altijd met de wensen van de klant mee te denken en we merken steeds meer dat klanten toch al een abonnement met onbeperkt bellen hebben, omdat dat er vanaf een groot aantal GB 'bij zit'. Daarom kunnen sommige klanten beter veel gebruik maken van hun mobiele abonnement en sparen zo bijvoorbeeld bijna twee tientjes uit aan een BelOnbeperkt Altijd.

Zoals ik het lees, is dat voor jou niet van toepassing. Zolang jij tevreden bent met wat je afneemt bij ons, zijn wij dat natuurlijk ook! Wel heel goed om te zien dat je ervaring met de collega's van Webcare zo positief zijn. Hopelijk kunnen wij je op het forum dit ook bieden! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.

Bedankt voor je welkomst bericht Marcia, erg attent van je.
Ik snap het principe van dat abonnement met mobiel wel en het zal als je het uitrekend wel kloppen maar de manier hoe ze dit bracht was vervelend.
Jij geeft een een zelfde soort voorbeeld en typed het. Toch komt dit al een veel beter over ondanks dat met typen het risico bestaat hoe het overkomt bij de andere partij.
Dat zit bij jouw dus wel goed.🙂
Ik hoop dat Webcare vanavond mij nog belt wat is toegezegd zodat een leuke deal alsnog geregeld kan worden.
Het is wel zo dat KPN stugger en zakelijker is geworden de laatste jaren, een paar jaar geleden kon je altijd wel een leuke deal afspreken tegenwoordig is KPN wat minder toegeeflijk maar ik blijf het altijd proberen.

als jij als moderator iets kan regelen is het mij ook goed, het maakt mij natuurlijk niet uit wie het namens KPN regelt.😎
Reputatie 7
Badge +27
Dank voor het compliment! Ben je nog gebeld door een collega? En is er iets aangeboden waar je blij van wordt?

Het is inderdaad zo dat we geen persoonlijk aanbod meer doen als het gaat om het bedrag wat je voor je abonnement betaalt. Wel kijken we naar je verbruik en je wensen, zodat we misschien toch met een aanbod komen waar je zelf niet aan gedacht had. Enerzijds omdat als je eenmaal begint, iedereen een 'unieke aanbieding' wil, anderzijds omdat we alle klanten een scherp aanbod kunnen geven.
We geven steeds minder vaak korting op de eigenlijke abonnementen en steeds vaker op de pakketten. Zo krijg je nu Spotify Premium voor maar €7,50 per maand in plaats van €10 en Ziggo Sport Totaal de eerste drie maanden voor maar €7,75 in plaats van €15,50 per maand.

Als je m'n hulp nog nodig hebt, laat je het me dan weten?

Reageer