Beantwoord

Gewonnen Vang de VAR prijs

  • 16 June 2021
  • 49 reacties
  • 786 keer bekeken

Op 13 juni j.l. heb ik mee gedaan met de var winactie via instagram.

Nu werd ik gisteren plotseling gebeld tijdens mijn werk met de geweldige mededeling dat ik de LG tv heb gewonnen. Overdonderd als ik was begreep ik nog net van de meneer dat mijn prijs vandaag al binnen zou komen en ik wel jij een telefoontje ook verwachten met meer informatie. Dit beide is niet gebeurd. Ik heb iemand opgetrommeld om bij mij thuis te zitten vanwege een afspraak die ik niet af kon zeggen en vervolgens zat ik zelf de rest van de dag thuis te wachten. 

Graag zou ik willen weten hoe het nu verder in z'n werk gaat aangezien ik nog niets hebt ontvangen qua verdere informatie en prijs.

 

Mvg,

Chantal.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 24 June 2021, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

49 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@LG gewonnen met var moment Hoi Chantal en welkom op ons forum!

Wat ontzettend tof dat je een van de winnaars van onze Vang de VAR actie bent! Van harte gefeliciteerd! :smiley::tada: Ik kan me voorstellen dat je graag meer informatie wilt hebben over hoe het verder gaat met je prijs. Ik ga er voor je achteraan en laat het je weten zo gauw ik meer informatie heb. Vul je voor de zekerheid ook je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken als dat nodig is.

Beste,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik al informatie verkregen via de kpn chat. Vandaag of morgen ontvang ik de tv. 

Fijne nog nog en bedankt.

 

Liefs,

Chantal 

Reputatie 7
Badge +19

Beste,

Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik al informatie verkregen via de kpn chat. Vandaag of morgen ontvang ik de tv. 

Fijne nog nog en bedankt.

 

Liefs,

Chantal 

@LG gewonnen met var moment Super, helemaal goed. Alvast veel plezier gewenst met je nieuwe televisie, en laat het gerust weten als ik iets voor je kan doen. Fijne dag en geniet van het weer! :sunny:

Reputatie 1

Wat een herkenbaar verhaal. Ik had nl precies hetzelfde. Ook ik heb mee gedaan met de "Vang de var" en ben dinsdagmiddag tijdens mijn werk gebeld door een meneer met de mededeling dat ik een LG- tv gewonnen heb. Deze meneer vertelde mij ook dat ik een mail of SMS zou krijgen en dat de tv waarschijnlijk woensdag bezorgd zou worden. En ook ik heb na het telefoontje verder niets meer gehoord. Bij het googlen om te kijken of ik het allemaal goed had, kwam ik je melding tegen waar ik wel blij mee ben want ik begon toch wel aan mezelf te twijfelen 🙈. Ik hoop dat ik ook wat meer informatie ontvang zodat ik, indien nodig, ook iemand kan vragen bij mij thuis te blijven.

 

Mvrgr

Petra

Beste Petra,

Ik heb vanmorgen te horen gekregen dat het gisteren is verstuurd dus dat het pakket vandaag of morgen aan komt🥳😁

U ook heel veel plezier met de tv.

Liefs,

Chantal 

Reputatie 1

Beste Chantal

 

Dank je voor je reactie. 

Dan wachten we nog even af.

 

Jullie ook veel plezier met de tv. Ik heb hier al een puberdochter die erop aast 🤣

 

Liefs,

Petra

 

Reputatie 7
Badge +19

@Biggir Hi Petra, wat leuk, jij ook van harte gefeliciteerd! :grin: Alle winnaars van deze ronde ontvangen morgenvroeg ook een e-mail met meer informatie en een track en trace code, dus houd je mail in de gaten. Je ontvangt de tv binnen 24 uur daarna, dus ik verwacht dat je 'm snel hebt :)

Reputatie 1

Hi Alexandra

 

Dank je voor je reactie. 

Het komt vast helemaal goed. 

Het ging dinsdag ook zo maf. Ik ben de inloopkast ingedoken toen ik het telefoontje kreeg (ik werk in een supermarkt achter de servicebalie dus kon daar niet opnemen) en ik kon het eerst ook niet geloven. Normaal hebben we niet zo'n mazzel. Mijn collega's keken me ook wel ff raar aan toe ik de kast weer uitkwam want we nemen geen prive-gesprekken aan onder werktijd. Achteraf wel blij dat ik hem opgenomen heb natuurlijk.

Goedenavond,

Hebben jullie al een mailtje ontvangen met de gegevens?

 

Liefs,

Chantal 

Reputatie 1

Nee nog steeds niets ontvangen 🤔

Ik ook niet helaas.

Reputatie 1

Goeiemiddag @Alexandra 

Klopt het dat wij hier nog geen informatie over hebben ontvangen? Of heb ik misschien een type-fout gemaakt in mijn emailadres 🤔

Reputatie 7
Badge +19

@LG gewonnen met var moment  @Biggir Hi Chantal en Petra, hoe staat het er intussen voor? Hebben jullie de prijs ontvangen en/of iets gehoord, of nog niet? Ik hoor het graag, dan ga ik er achteraan!

@Alexandra  Helaas heb ik tot op heden nog nietsvernomen of ontvangen. Ik krijg bijna het idee dat het allemaal een grapje is.🙈 

Ik hoop spoedig van u te horen.

Liefs, Chantal.

Reputatie 1

@Alexandra 

Wij hebben  helaas ook nog niets gehoord of gezien.

Groet Petra

ben Vorige week dinsdag gebeld dat Ik een  tv gewonnen heb maar heb tot op heden niks meer gehoord van KPN vrijdag zal ik een track en trays nummer krijgen via de mail maar niks hoor ook al een paar keer gebeld en niemand weet er wat van bij de klantenservice nou mooi prijzen Weggeven hopelijk horen we nog van KPN 

Reputatie 7
Badge +19

@LG gewonnen met var moment  @Biggir Nee, wat jammer :sweat: Ik ga er voor jullie achteraan! Ik kom er zo snel mogelijk op terug.

@Bronsje Dat is niet de bedoeling natuurlijk, goed dat je een seintje geeft! Vul jij voor de zekerheid ook je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en ook voor jou navraag doen.

@LG gewonnen met var moment  @Biggir Nee, wat jammer :sweat: Ik ga er voor jullie achteraan! Ik kom er zo snel mogelijk op terug.

@Bronsje Dat is niet de bedoeling natuurlijk, goed dat je een seintje geeft! Vul jij voor de zekerheid ook je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en ook voor jou navraag doen.

Hallo @Alexandra, kan je mij ook helpen? Ik heb hier een topic aangemaakt, maar er wordt niet meer op gereageerd. Ik heb net weer lang aan de telefoon gehangen met kpn, maar niemand wist bij wie je moest zijn voor de 'var actie'.

Mvg

Goedenavond,

Ook ik ben vorige week gebeld, echter heb ik nog geen verdere info of tv mogen ontvangen.

 

 

Reputatie 7
Badge +19

@Bronsje Ik zie dat je gegevens ingevuld hebt, top. Ik doe voor navraag voor je.

@FH_ Dankjewel voor het seintje en fijn dat je gegevens al in je profiel staan, ik doe ook meteen navraag voor jou :)

@Joeri Munier Dan ga ik het ook voor jou navragen. Vul jij ook je forumprofiel zo volledig mogelijk in? Geef je me hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan?

Hallo,

Hier ook hetzelfde verhaal. Vorige week dinsdag gebeld dat ik had gewonnen en de volgende dag een mail zou krijgen. Tot nu toe helaas ook niks meer gehoord. Misschien dat er voor mij ook even gekeken kan worden? 😇

Groetjes Harold 

Reputatie 7
Badge +19

@LG gewonnen met var moment  @Biggir @Bronsje @Joeri Munier Dag winnaars, ik heb terugkoppeling gehad. De televisies worden morgen verstuurd, jullie ontvangen hierover ook een mail met track en trace en garantiebewijs zo gauw hij je kant op komt. Dus hou je mail en je brievenbus, of beter gezegd deurbel, in de gaten :blush:

@FH_ Jij zat deze ronde helaas niet bij de gelukkige winnaars. Doe je de volgende ronde weer mee? Misschien heb je dan meer geluk :) Ik wil je niet helemaal met lege handen laten zitten: Wist je dat je een Oranje telefoonhoesje met je naam kan bestellen?

Reputatie 7
Badge +19

Hallo,

Hier ook hetzelfde verhaal. Vorige week dinsdag gebeld dat ik had gewonnen en de volgende dag een mail zou krijgen. Tot nu toe helaas ook niks meer gehoord. Misschien dat er voor mij ook even gekeken kan worden? 😇

Groetjes Harold 

Hi Harold, gefeliciteerd, jij zit inderdaad ook bij de winnaars! Voor jou geldt hetzelfde als wat ik net hierboven heb geplaatst :) De televisies worden morgen verstuurd, jullie ontvangen hierover ook een mail met track en trace en garantiebewijs zo gauw hij je kant op komt.

Hallo,

Hier ook hetzelfde verhaal. Vorige week dinsdag gebeld dat ik had gewonnen en de volgende dag een mail zou krijgen. Tot nu toe helaas ook niks meer gehoord. Misschien dat er voor mij ook even gekeken kan worden? 😇

Groetjes Harold 

Hi Harold, gefeliciteerd, jij zit inderdaad ook bij de winnaars! Voor jou geldt hetzelfde als wat ik net hierboven heb geplaatst :) De televisies worden morgen verstuurd, jullie ontvangen hierover ook een mail met track en trace en garantiebewijs zo gauw hij je kant op komt.

Hoi Alexandra,

Dat is hartstikke mooi! Ontzettend bedankt voor de snelle reactie en de oplossing natuurlijk 😀

Groetjes Harold 

Reputatie 1

@LG gewonnen met var moment  @Biggir @Bronsje @Joeri Munier Dag winnaars, ik heb terugkoppeling gehad. De televisies worden morgen verstuurd, jullie ontvangen hierover ook een mail met track en trace en garantiebewijs zo gauw hij je kant op komt. Dus hou je mail en je brievenbus, of beter gezegd deurbel, in de gaten :blush:

@FH_ Jij zat deze ronde helaas niet bij de gelukkige winnaars. Doe je de volgende ronde weer mee? Misschien heb je dan meer geluk :) Ik wil je niet helemaal met lege handen laten zitten: Wist je dat je een Oranje telefoonhoesje met je naam kan bestellen?

@Alexandra 

Super,  dank je wel dat je je er op hebt willen storten.

Groet Petra