Beantwoord

Gewonnen Vang de VAR prijs

  • 16 June 2021
  • 49 reacties
  • 787 keer bekeken

Op 13 juni j.l. heb ik mee gedaan met de var winactie via instagram.

Nu werd ik gisteren plotseling gebeld tijdens mijn werk met de geweldige mededeling dat ik de LG tv heb gewonnen. Overdonderd als ik was begreep ik nog net van de meneer dat mijn prijs vandaag al binnen zou komen en ik wel jij een telefoontje ook verwachten met meer informatie. Dit beide is niet gebeurd. Ik heb iemand opgetrommeld om bij mij thuis te zitten vanwege een afspraak die ik niet af kon zeggen en vervolgens zat ik zelf de rest van de dag thuis te wachten. 

Graag zou ik willen weten hoe het nu verder in z'n werk gaat aangezien ik nog niets hebt ontvangen qua verdere informatie en prijs.

 

Mvg,

Chantal.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 24 June 2021, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

49 reacties

@LG gewonnen met var moment  @Biggir @Bronsje @Joeri Munier Dag winnaars, ik heb terugkoppeling gehad. De televisies worden morgen verstuurd, jullie ontvangen hierover ook een mail met track en trace en garantiebewijs zo gauw hij je kant op komt. Dus hou je mail en je brievenbus, of beter gezegd deurbel, in de gaten :blush:

@FH_ Jij zat deze ronde helaas niet bij de gelukkige winnaars. Doe je de volgende ronde weer mee? Misschien heb je dan meer geluk :) Ik wil je niet helemaal met lege handen laten zitten: Wist je dat je een Oranje telefoonhoesje met je naam kan bestellen?

Hoi @Alexandra, ik was vorige week dinsdag wel gebeld door kpn. Op de dag dat er contact zou worden opgenomen met de winnaars. Dit heeft kpn zelf ook bevestigd toen ik later in de dag had teruggebeld. Hij kon in het systeem zien dat een collega mij had gebeld. Toen zeiden ze dat de persoon die verantwoordelijk was voor de actie mij zou terugbellen. Het is dus toch duidelijk dat ik wel de eerste ronde gewonnen heb, maar het telefoontje dus net ben misgelopen. Hier moet toch wel iets te doen zijn. Voor mensen die wel gewonnen hebben, maar het telefoontje niet kunnen opnemen en meteen hebben teruggebeld.

Mvg

@LG gewonnen met var moment  @Biggir @Bronsje @Joeri Munier Dag winnaars, ik heb terugkoppeling gehad. De televisies worden morgen verstuurd, jullie ontvangen hierover ook een mail met track en trace en garantiebewijs zo gauw hij je kant op komt. Dus hou je mail en je brievenbus, of beter gezegd deurbel, in de gaten :blush:

@FH_ Jij zat deze ronde helaas niet bij de gelukkige winnaars. Doe je de volgende ronde weer mee? Misschien heb je dan meer geluk :) Ik wil je niet helemaal met lege handen laten zitten: Wist je dat je een Oranje telefoonhoesje met je naam kan bestellen?

Dankjewel @Alexandra! k ben in de tussentijd verhuisd. Heb het juiste adres ingevuld in mijn profiel.

 

Groet,

 

Joeri

Reputatie 7
Badge +19

@Harold78  @Biggir Graag gedaan! Veel plezier gewenst van jullie nieuwe televisie :)

@FH_ Ik kan er helaas niets aan veranderen. Hopelijk heb je een volgende ronde ronde geluk! 

@Joeri Munier Goed dat je het aangeeft! Ik heb je nieuwe adres meteen doorgespeeld om het zo snel mogelijk te laten corrigeren. Ik hou je op de hoogte.

@Alexandra je kan wel iets voor me betekenen als je dit wel zou willen. In jullie gegevens staat dat ik voor de var actie ben gebeld, volgens de kpn medewerker. Dan heb ik toch gewonnen. Zo simpel is het. Er staat nergens in de voorwaarden dat je het telefoontje niet mag missen. Het is niet zo dat erbij stond 'als het niet wordt opgenomen dan heb je heb'. Dan zou ik wel begrijpen. Maar als ik voor de actie ben gebeld en jullie hebben hier ook nog bewijs voor. En dan hoor ik pas nadat de actie voorbij is dat ik pech heb. Dit klopt toch niet. Ik heb niet op de andere wedstrijden gereageerd terwijl ik dit wel kon doen, omdat ik dus al gewonnen had. Dit kan toch niet? 

Reputatie 7
Badge +19

@FH_ Ik snap heel goed dat je daardoor het gevoel kreeg dat je hebt gewonnen, maar dat is niet het geval. De winnaars zijn bekend, jij zit daar niet tussen. Daar kunnen we niets aan veranderen, ik kan alleen hetzelfde blijven herhalen. Zoals ik eerder aangegeven heb, heb ik contact gehad met de afdeling die over deze actie gaan. Als er andere opties waren geweest, had ik je die voorgelegd.

@Joeri Munier Je nieuwe adres is doorgegeven, dat komt helemaal goed :)

Vandaag gebeld door een meneer van KPN dat ik het VAR moment heb gewonnen en dat ik vrijdag of zaterdag de tv kan ontvangen echt is me vraag als ik hiervan nog een definitieve bevestiging van krijg van de gewonnen prijs + levering moment

Groeten 

Kevin

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over de VAR actie

Badge

Ook ik ben door een medewerker van KPN gebeld afgelopen vrijdag. De track and trace zou ik woensdag ontvangen  en de tv zou donderdag worden geleverd. Ik heb echter na het telfonische contact niets meer gehoord

Reputatie 7
Badge +19

@Raymond Van de Sande Gefeliciteerd! Ik kijk graag voor je na hoe het zit met jouw gewonnen prijs. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan?

Badge

@Alexandra profiel is aangevuld 

Hallo Alexandra, ik zie dat ik niet de enige ben met deze vraag. Ik ben vorige week dinsdag gebeld en heb daarna niks meer gezien of gehoord. Zou je het voor mij ook kunnen checken?

Reputatie 7
Badge +19

@Raymond Van de Sande @HansAd Dank voor de seintjes, ik doe navraag voor jullie over de status en laat het hier zo snel mogelijk weten.

@Joeri Munier Ik begreep dat jij de track en trace ook nog niet gekregen hebt, ik ga er achteraan en laat het je hier weten!

@KevinPepers Wat leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd! Ik heb je reactie verplaatst naar dit algemene topic over de Vang de VAR actie. Vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in, en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan vraag ik het voor je na.

Hallo alexandra

het is nu donderdag middag tot op heden nog geen tv ontvanger helaas groetjes bronsje

Reputatie 1

Hoi allemaal.

 

Ik heb zonet een mail met track en trace binnen gekregen.

Groet Petra

Badge

Ik heb ook de link ontvangen

Reputatie 7
Badge +19

@Biggir @Raymond Van de Sande Super, goed om te horen! :green_heart:

@Bronsje Heb jij de track en trace link al ontvangen?

Yep, ik heb ook een mail ontvangen. Dank hiervoor

Hallo Alexandra 

ik heb de link nu ontvangen hartelijk dank

Reputatie 7
Badge +19

Hi allen, goed om te horen dat de track en trace links nu binnen komen! De bedoeling was dat ze gisteren verstuurd werden, maar daar is wat vertraging in ontstaan. Er wordt op dit moment hard aan gewerkt om de track en trace codes naar alle winnaars te versturen, hetzelfde geldt voor de televisies. Dus hou je mail en deurbel in de gaten :)

Hallo alexandra

ik heb met de tv ontvangen ben er super blij mee

hartelijk dank groetjes bronsje

Reputatie 7
Badge +19

Hallo alexandra

ik heb met de tv ontvangen ben er super blij mee

hartelijk dank groetjes bronsje

@Bronsje Wat fijn! Geniet van je prijs en een fijn weekend toegewenst :smiley:

Reputatie 1

​​​​@Alexandra 

 

Ook hier is hij binnen. We gaan hem komend weekend een mooi plaatsje geven.

Nogmaals bedankt voor het uitzoeken en ook bedankt voor de  tv.

 

Groet Petra

@Alexandra de tv is binnen! Dank voor je hulp!

@Alexandra ik heb gisteren de televisie ontvangen. Ik ben er heel blij mee!  Bedankt voor je hulp! Is het toch nog goed gekomen:-)

Groetjes Harold 

Reputatie 7
Badge +19

@Biggir  @Joeri Munier  @Harold78 Super, wat fijn om te horen. Graag gedaan en veel plezier gewenst van jullie nieuwe tv! :blush: