Goed bezig award

  • 7 January 2019
  • 15 reacties
  • 2671 keer bekeken

Even compliment voor @Noordzee . Je bent goed bezig in het onderdeel Digitenne. Ondanks geen klant van KPN w.b. Digitenne leg je het helder en goed uit. Bij deze de goed-bezig award 😃


15 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Ha @PeterG ! Wat een enorm leuk bericht om te lezen. Ik sluit me volledig bij de inhoud van je bericht aan. Ik en alle moderators zijn enorm blij met de hulp en inzet van @Noordzee !
Reputatie 7
Badge +28
Wat leuk om te lezen, Peter! Ik word er stil van.

Ontvangst van TV-signalen via DVB-T (en de satelliet) is een hobby van mij. En het is leuk om andere mensen daarbij te helpen.
Deze keer gaat deze award naar: @Dennis Schreve

Mede dank zij jouw oplettendheid en scherpte op alle topics over de zenderwijzigingen.

Reputatie 7
Badge +22
Deze keer gaat deze award naar: @Dennis Schreve

Mede dank zij jouw oplettendheid en scherpte op alle topics over de zenderwijzigingen.


Dank je wel! Wat leuk! 😉😁👍🏼
Reputatie 7
Badge +9
zeker weten Wat ben je goed daar in in mensen te helpen met Digitenne. Mag best gezegd worden Noordzee plum 🏅🥇
Alle 3😉 gefeliciteerd.
Keiiiiiigoed van jullie.

Mooi initiatief mooie keuzes.
Reputatie 7
Hah, wat een leuk idee. Super gaaf dat je zo nu en dan hier (vaste) forumgebruikers een dik compliment geeft @PeterG! Ben het er helemaal mee eens, gefeliciteerd @Noordzee en @Dennis Schreve 😎
Reputatie 7
Badge +22
Dank je wel @Nadia en @Dreekuh-53! 😉
Reputatie 7
Badge +9
Dankje wel Nadia.zo mooi kan het forum zijn. En nog dat dank aan alle die mij gefeliciteerd heb op mijn verjaardag van daag op 25 april ben inmiddels 71jaar geworden. Hihihi ik zal gewoon door gaan op het forum zo ver ik weet. 😁
Reputatie 7
Badge +28
Dit keer wil ik is een moderator in het zonnetje zetten. Het is mij opgevallen dat @Marina_ uitblinkt in klantvriendelijkheid. (En daarmee wil ik niet zeggen dat andere moderators dat niet zijn!)

Maar ze is daarnaast ook nog is collegiaal. Afgelopen donderdag wilde @Erik_ graag naar de halve finale van het songfestival kijken en toen kwam Marina speciaal nog even Erik vervangen tussen 20.00 en 22.00.

Bij deze een bloemetje:

[img]https://www.hervormdelburg.nl/wp-content/uploads/2016/10/Bos-bloemen-1-1024x1024.jpg[/img]

Reputatie 7
Badge +19
Wat een lief bericht van je @Noordzee! Dankjewel 😊Een dag starten met een compliment, hoe leuk is dat?! 😁
Reputatie 7
Badge +22
Werk ze @Marina_ 👍 Dat zou je wel lukken met zo’n compliment. 😊
Heel tof bericht, @Noordzee , @Marina_

p.s. tuurlijk mag ieder ander in dit topic een ander een pluim geven. Graag zelfs. 😃 👌🏼
Ik wil graag @wjb een pluim geven. Ondanks dat hij een druk bedrijf heeft weet hij tijd te vinden om mensen te helpen bij vragen met goede hulp.

Dus bij deze is een pluim op zijn plaats.

Reputatie 7
Badge +16
Mag ik jullie een compliment geven voor 't geven voor complimenten? Al die kleine dingetjes doen er toe 😄

Reageer