Goede voornemens 2021

  • 1 January 2021
  • 10 reacties
  • 316 keer bekeken

Reputatie 7

Mijn goede voornemen…

En de jouwe?

 

Een paar suggesties voor KPN om op het lijstje van goede voornemens te zetten.

1) HD-"Glas"-op-1 inclusief integratie daarvan met de iTV app.

2) Opwaarderen SD zenders naar HD.

3) Uitbreiden aantal HD-"Glas" zenders.

4) Aanbieden HD-"Glas" zenders op VDSL aansluitingen.

5) Geen prijsverhoging maar een prijsverlaging. :sunglasses:

6) KPN ID per gezinslid voor gebruik van iTV en mijnKPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +12

Ziet er prima uit 👍🏻.

Voor mij mag dan nog toegevoegd worden dat ik hopelijk niets negatiefs ga merken van de samenvoeging van XS4ALL met KPN.

Daarnaast hoop ik dat de problemen met interactieve tv zo snel mogelijk opgelost worden en het platform doorlopend stabiel blijft.

Reputatie 7

Voor mij mag dan nog toegevoegd worden dat ik hopelijk niets negatiefs ga merken van de samenvoeging van XS4ALL met KPN.

Dat hoop ik ook, zakelijk heb ik mijn domein via XS4ALL geregistreerd en loopt onze mail via XS4ALL (uiteraard onder eigen domein).

De dienst om DNS entries te beheren voor mijn subdomeinen is voor mij heel belangrijk.

 

Ik ben gelukkig met de kleine dingen -  Het zijn de kleine dingen die het doen - Ik heb mezelf voorgenomen om aan die succesformule niks te veranderen.

https://youtu.be/g3GWvDw3uWs

Badge +12

Voor mij mag dan nog toegevoegd worden dat ik hopelijk niets negatiefs ga merken van de samenvoeging van XS4ALL met KPN.

Dat hoop ik ook, zakelijk heb ik mijn domein via XS4ALL geregistreerd en loopt onze mail via XS4ALL (uiteraard onder eigen domein).

De dienst om DNS entries te beheren voor mijn subdomeinen is voor mij heel belangrijk.

 

Om contractueel dezelfde voorwaarden te behouden heb ik in ieder geval mijn contract verlengd. Dat loopt tot 4-2021 en heb ik nu kunnen verlengen tot 4-2022. Daar hoef me dus geen zorgen over te maken 😉

SledgehammerNL schrijft: Daarnaast hoop ik dat de problemen met interactieve tv zo snel mogelijk opgelost worden en het platform doorlopend stabiel blijft.

Dat hoop ik ook. Deze issues lopen nu al maanden.

Reputatie 7
Badge +7

Ziet er prima uit 👍🏻.

Voor mij mag dan nog toegevoegd worden dat ik hopelijk niets negatiefs ga merken van de samenvoeging van XS4ALL met KPN.

Daarnaast hoop ik dat de problemen met interactieve tv zo snel mogelijk opgelost worden en het platform doorlopend stabiel blijft.

@SledgehammerNL en @wjb  helemaal mee eens. Ook ik hoop dat de problemen met itv zo snel mogelijk voorbij zijn. Dan kunnen we daarna input geven om itv verder te verbeteren. Want ik heb mijn verbeterpunten voorlopig even in de koelkast gezet totdat de huidige problemen voorbij zijn.

Reputatie 7

@TV Apps Team, Ik hoop oprecht dat jullie echt iets gaan doen aan punt 1 uit het lijstje met goede voornemens voor 2021.

Al jaren pleit ik er voor om opnames van HD-"Glas" zenders via de iTV app terug te kunnen kijken en in te kunnen plannen maar helaas is dat er nog steeds niet van gekomen. Dit betekent dat wij al jaren meer dan 90% van onze opnames niet via de app terug kunnen kijken en dat is echt heel vervelend. Ook zijn wij uren extra kwijt aan opname capaciteit omdat onze kinderen buitenshuis via de app en site kijken en ook opnames inplannen die wij thuis al hebben opgenomen in HD-"Glas".

Zie ook dit topic en bijvoorbeeld dit bericht.

Mijn goede voornemens voor 2021: pensioen!

Reputatie 7
Badge +19

Wanneer is het zo ver @Henk2304?

1-9.