Goede voornemens 2022

  • 1 January 2022
  • 6 reacties
  • 179 keer bekeken

Reputatie 7

Mijn goede voornemen...

En de jouwe?

 

Twee suggesties voor KPN om aan te werken in 2022.

1) HD-"Glas"-op-1 inclusief integratie daarvan met de iTV app.

2) KPN ID per gezinslid voor gebruik van iTV en mijnKPN.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Allemaal een hele goede en gezond 2022.

 

HD glas 661-670 van 1-10 was enkele jaren al toegezegd.

En meer kanalen in de originele bandbreedte (beeld is echt veel mooier).

Waarom het nog steeds niet is uitgevoerd is mij een raadsel.

Dus KPN nieuw jaar, nieuwe kansen. 

Over goede voornemens heb ik nog niet nagedacht:laughing::grin: Maar ik ben geen slecht mens gelukkig.

Ik heb ook twee suggesties voor kpn:

1)Ga naast de huidige T4H afstandsbediening ook weer de oude D3 leveren en geef klanten de keus welke ze willen,Ik ken genoeg mensen die de nieuwe maar niks vinden.

2)Zorg dat het scheiden van 2,4ghz en 5GHZ weer mogelijk word op de v10A

Reputatie 7
Badge +30

Voor 2022 heb ik weinig voornemens! Ik vond 2021 afgezien van alle omstandigheden waar ik geen invloed op heb, een prima jaar en hoop dat 2022 dat ook wordt. 

Reputatie 7
Badge +8

Geluk, gezondheid, liefde en voorspoed wens ik iedereen toe. Goede voornemens heb ik niet alleen op 1 januari maar altijd. Elke dag.

Heldere, open, eerlijke en duidelijke communicatie naar klanten moet één van de kernwaarden van een zichzelf respecterend bedrijf zijn. Immers: zonder klanten geen bedrijf.

Dat houdt dus in: niet alleen ronkende persberichten en vernieuwingen breed uitgemeten naar buiten brengen, maar ook zaken durven benoemen, die niet goed gaan.

Een voorbeeld? Als beloofd is, de glaszenders vooraan in de zenderlijst te plaatsen maar wanneer dat technisch of praktisch niet mogelijk is: benoem dat. En waarom. Een antwoord als: ik weet niet wanneer dat gerealiseerd gaat worden is niet alleen onbevredigend maar in mijn beleving ook een brevet van onvermogen'. Is er sprake van een slechte of afwezige interne communicatie naar medewerkers die het klantcontact verzorgen, waardoor het in mijn beleving als klant, het lijkt alsof iedereen maar wat aan prutst, zonder een duidelijk doel of deadline voor ogen te hebben.

Of is het van: we beloven dingen maar kunnen óf onze beloften niet waarmaken óf deze hebben geen prioriteit óf we sturen klanten met een kluitje in het riet óf we draaien er net zolang omheen, hopende dat het vanzelf overwaait, óf we hebben het beloofd maar wíllen het toch niet. óf klanten hebben veel wensen maar wij bepalen wat goed voor hen is, óf …. vul maar aan en zeg het maar.

 

Reputatie 7
Badge +10

Ik doe zelf niet aan goede voornemens, net als dat ik vind dat je iemand welke dag ook het beste moet kunnen wensen. :smiley:

 

Voor mezelf hoop ik op een beter jaar waarin ik weer meer mezelf kan zijn/worden. :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +5

Voor iedereen hier, een gezond en gelukkig nieuwjaar gewenst!