Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Google en Kpn waardeloos

Tablet Archos 101bPlatinuim model AC 101BPL mobielnummer 06xxxxxxx kaart

admin: mobiel nummer verwijderd

10 Reacties

Reputatie 7
Wat is het probleem nu eigenlijk?
goolge store werkt niet metTablet Archos 101bplatinuim Model AC 101BPL nr 06******** Rina Pater Aalderink *.*****@kpnmail.nl en **********@gmail.nl Utopia 2 nl werken helemaal niet waardeloos Goolge

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +29
Ik zie de relatie met KPN niet in dit geval, zij beheren de Play Store niet. Maar wat werkt er niet aan de Play Store?
Reputatie 3
Badge +1
Hoi H.R Pater, ik begrijp dat je problemen met de Play Store van Google op jouw tablet. Nu wil ik best een poging doen om je te helpen, maar zoals RobinFlikkema al zegt weet ik niet of ik dat wel kan? De Store is namelijk niet van ons. Wat gaat er precies mis? En heb je wellicht al contact gehad met Google hierover?
kpn heeft meer schuld door storing voor tijd werkt goed met Archos 101bPlatinuimmodel101BPL werkt niet meer QQE05H2 Destkop .ik vind niet leuk meer tv Digitenne werkt niet verselijk door kpn
betaald ik zo hoog 59,88 per maand plus mobiel en tablet apart betalen .kpn maakt alles kapot ik ben doof
Rina Pater Aalderink 78
Reputatie 7
Badge +29
Ja, allemaal leuk en aardig, maar wat is nu daadwerkelijk het probleem?
Reputatie 5
Badge +8
Dag H.R Pater. Ik ga mij ook aansluiten bij wat Robin zegt, snap niet helemaal wat het probleem nu is uit je verhaal. Ik lees iets over de Google store en Digitenne. Neemt niet weg dat ik dit uiterst vervelend voor je vind. Mag ik je vriendelijk verzoeken om de tijd te nemen om dit duidelijk en samenhangend aan te geven hier? Ik kijk dit uiteraard met alle plezier voor je na.
Reputatie 7
Badge +14
Eerlijk gezegd snap ik het verhaal ook niet helemaal, gaat het nou over digitenne (Wat door KPN ondersteund wordt) of over de play store (Wat buiten de scope van KPN valt maar waar we natuurlijk wel over mee kunnen denken 😉 ).
Reputatie 5
Badge +8
Ik heb nog geen reactie van je gehad. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan betekenen.
Reputatie 3
Badge
Denk dat je bij Google moet zijn.

Reageer