Beantwoord

Graag contact met afdeling Vastgoed van KPN

  • 1 August 2022
  • 4 reacties
  • 356 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Eerder heeft KPN aan de eigenaar van een huis in Vleuten aangeboden om een strook van een meter grond, die nu eigendom is van KPN maar grenst aan de eigendom van de huiseigenaar, te verkopen. Destijds is de eigenaar hier niet op ingegaan. Omdat wij eigenaar worden van dit huis, willen we contact met de afdeling vastgoed om de mogelijkheden te bespreken. Wie heeft contactgegevens?

We hebben het centrale nummer van KPN al gebeld (070-3434343). Daar worden we niet door een persoon te woord gestaan, maar kregen we een link via sms om via linkedin contact te zoeken met een specifieke medewerker. Wij hebben geen naam van een specifieke contactpersoon, dus dat is lastig.

Wie kan ons in contact brengen met iemand van de afdeling Vastgoed? Er zijn online geen contactgegevens van KPN vastgoed te vinden, daarom stel ik deze vraag in dit forum.

icon

Beste antwoord door EHU 1 August 2022, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @EHU , volgens mij is het nummer 0800 0150

 

Beste @JanD, dank voor je reactie. Dat nummer is van KPN Infra, en daar krijg je een keuzemenu voor het melden van incidenten m.b.t. KPN installaties. Daar komen we helaas niet verder.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @EHU ,

Toch maar even bellen met 0800-1050 (KPN Infra) en dan iets van het keuzemenu gebruiken. Want je bent nu op het forum van de provider KPN. De provider KPN gaat niet over gebouwen, daarvoor moet je toch bij KPN Infra zijn. 

Via een LinkedIn bericht naar een van de medewerkers van KPN Vastgoed hebben we ondertussen een naam en telefoonnummer van een medewerker die ons verder kan helpen. Ik was verrast te merken dat dat blijkbaar wel resultaat oplevert! Ik ga dit draadje dan ook sluiten. Dank voor de reacties!