Beantwoord

Handschoenen voor onze Carnavalsgroep

  • 25 January 2019
  • 2 reacties
  • 206 keer bekeken

Hallo, wij zijn een vriendinnengroep uit Groenlo. En doen al jaren mee met de groenlose carnavals optocht. Ik heb zelf al twee jaar jullie mooie groene handschoenen in gebruik. Gekregen tijdens de coolste baan van nederland in het Olympisch Stadion.
Van het jaar beelden we de achterhoekse vendelier vereniging: vlag en pimpel uit. En je raad het al. Jullie handschoenen zijn hier perfect voor. (Referenend aan de nieuwe achterhoekse vlag) zou het mogelijk zijn om voor 11 vrouwen deze handschoenen te kunnen krijgen. #DTV
Ben al jaren Kpn Lid!! Xou echt top zijn. En goede reclame voor jullie. Alvast bedankt.
Groetjes Nancy ten Have
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 January 2019, 09:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha Nancy, welkom! Wat tof dit! Ik had graag gezien dat we jullie van een flinke doos handschoenen hadden kunnen voorzien, maar helaas kan ik je hier niet mee helpen. We hebben dit jaar niet zo'n grote voorraad, dus we kunnen af en toe eens een setje opsturen, maar grotere hoeveelheden zit er niet in 😞. Toch heel veel plezier gewenst tijdens de carnaval!
Helemaal prima Marcia, bedankt voor je terug koppeling. Super jammer natuurlijk!! Maar alle begrip. Grtjs