Beantwoord

Haperende tv nadat de monteur is geweest voor verhuizing.

  • 20 December 2019
  • 10 reacties
  • 116 keer bekeken

Vandaag is er op mijn nieuwe adres een monteur geweest ivm de verhuizing van telefoon, tv en internet. Nu blijft het beeld van de tv af en toe stil staan. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

icon

Beste antwoord door Lisa 28 December 2019, 14:39

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Bianca69 Vervelend dat de tv niet naar behoren functioneert. Toen de monteur bij je was,  leek het toen wél goed te werken?
Een reset van de Experiabox kan soms een oplossing bieden. 
Heb je de ontvanger gewoon aangesloten met een kabel of met een draadloze verbindingsset? 

Ik hoor graag van je. 

Met kabel verbonden. Zal een reset eens proberen. Monteur heeft gekeken of internet het deed en telefoon en in die tijd heb ik de tv geïnstalleerd dus daar heeft hij niet naar gekeken. 

Reputatie 7
Badge +28

Hoe is situatie na de reset? Heb je nu wel een stabiel beeld? 

 

Nee geen stabiel beeld, lijkt wel erger te worden. Vandaag was er iemand op bezoek en die vertelde dat de oude telefoonlijn gebruikt is en daar zitten twee draden in en het had geïnstalleerd moeten worden op/met vier draden. Heb er geen verstand van maar denk dat ik KPN maar eens ga bellen want dit werkt niet.

Reputatie 7
Badge +17

Nee geen stabiel beeld, lijkt wel erger te worden. Vandaag was er iemand op bezoek en die vertelde dat de oude telefoonlijn gebruikt is en daar zitten twee draden in en het had geïnstalleerd moeten worden op/met vier draden. Heb er geen verstand van maar denk dat ik KPN maar eens ga bellen want dit werkt niet.

Bedankt voor je reactie! Ik zie dat ik helemaal niet meer gereageerd hebt, hij is ondergesneeuwd ben ik bang. Bellen kan natuurlijk altijd, zij gaan, mits het verkeerd is aangesloten, een monteur aansturen voor je. Ik zie nog geen gegevens terug op je profiel dus kan helaas niet met je meekijken. 

Reputatie 7
Badge +17

@Bianca69 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Nee nog niet, zat midden in verhuizing. Ik neem morgen contact op met KPN.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Bianca69 Dat is helemaal goed, ons telefoonnummer is ofwel 1200 (met een telefoonverbinding via KPN) of 0800-0402. 

Ik ben benieuwd naar de oplossing. FIjne dag en succes nog met de verhuizing!:wink:

Het was helemaal duidelijk dus er is een ticket aangemaakt voor de monteur.

Reputatie 7
Badge +17

@Bianca69 Perfect, dan gaan zij het voor je in orde maken. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan weet je ons te vinden. :wink:

Reageer