Beantwoord

Hele vervelende ervaring met de servicedesk

  • 18 January 2021
  • 7 reacties
  • 164 keer bekeken

Zojuist belde ik naar de servicedesk met de vraag of ik een switch bij mijn modem geleverd kon krijgen. En die medewerker wist niet wat een switch was!!!!!

Nadat ik dat uitgelegd had, ging hij wel aan de slag. Maar hij had een vreemde uitspraak voor mijn woonplaats Waalwijk. En ik weet wel, het is geen wereldstad, maar ik vind het toch wel vreemd dat hij dat verkeerd uitspreekt.

Daarna vroeg hij of ik in Waalwijk opgegroeid was!!! Daarna kwam de vraag of het gezellig is in Waalwijk. Waarop ik zei dat ik voor een gezellig gesprek wel naar de kroeg zou gaan, maar niet bellen naar de servicedesk van KPN.

Vervolgens vertelde hij dat ik nu iemand uit Twente aan de lijn had. Ik antwoordde dat ik dit niet zo interessant vind, ik wil alleen maar een switch wil bestellen.

Daarna kwam de vraag of ik nog blij ben geweest vandaag, waarop ik maar geen antwoord heb gegeven!!!

 

Wat een vreemde medewerker hebben jullie!!!!

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 26 January 2021, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +9

@Ad van Brunschot 

En nu maar hopen dat je de goede switch krijgt :wink:

Mens erger u niet....verwonder u slechts:blush:

Reputatie 7
Badge +10

Merkwaardige mensen, die Tukkers ;-)

Vul, als u dat nog niet gedaan hebt, alvast uw forumprofiel (rechts bovenaan) in voor de KPN moderators zodat ze u sneller kunnen helpen. 

Ad  mensen bij KPN kunnen snel  schwitchen kennelijk.........

Reputatie 7
Badge +16

Welkom en bedankt voor je bericht, @Ad van Brunschot! Klinkt, en daar ga ik ook vanuit, alsof mijn collega een goedbedoeld praatje met je probeerde te maken. Als je dit  (in de toekomst) niet op prijs stelt en aangeeft, dan weet ik zeker dat hier rekening mee gehouden wordt. Ik heb je topic als feedback doorgegeven aan de betreffende collega. Hij heeft een switch voor je aangevraagd: heb je deze in goede orde ontvangen?

Jazeker, de switch heb ik ontvangen. Bedankt voor de service!!

Reputatie 7
Badge +16

Super, bedankt voor jouw terugkoppeling!