Het Grote Geneuzel Topic 😎

  • 13 February 2021
  • 25 reacties
  • 444 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Geneuzel maar raak voor een knaak 😎


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

25 reacties

Reputatie 7

Kan je nog eens duur komen te staan :joy:

Reputatie 7
Badge +10

Kan je nog eens duur komen te staan :joy:


Alsof ik daar van onder de indruk ben 😂

Reputatie 7

Nou, waar kan ik iedere dag een Tikkie naartoe sturen? Wil voor mijn nutteloze werk wel enkele dagstarts bijhouden  in excel ofzo ter controle, maar in ieder geval dat ik weet waar ik einde dag elk berichtje a 2,50 kan komen declareren. 

Minimum van 10 per dag, a €2,50 is €25,- per dag, en €125,- per week, doe ik het weekeind voor spek en bonen. 

 

Deal? 

Reputatie 7
Badge +10

Nou, waar kan ik iedere dag een Tikkie naartoe sturen? Wil voor mijn nutteloze werk wel enkele dagstarts bijhouden  in excel ofzo ter controle, maar in ieder geval dat ik weet waar ik einde dag elk berichtje a 2,50 kan komen declareren. 

Minimum van 10 per dag, a €2,50 is €25,- per dag, en €125,- per week, doe ik het weekeind voor spek en bonen. 

 

Deal? 


Gooi het er maar bij in, anderen zijn u al voorgegaan 😄

 

Reputatie 7
Badge +24

 

Gezellige boel is het hier en over een weekje of acht zit ik weer op Terschelling tot oktober op onderstaande camping in mijn chalet 

 

Reputatie 7
Badge +10

Gezellige boel is het hier en over een weekje of acht zit ik weer op Terschelling tot oktober op onderstaande camping in mijn chalet 

 


Wat leuk! Alvast heel veel plezier! 

Reputatie 7
Badge +24

Camping Cupido, eigenlijk zou je morgen, de 14de, daar al moeten zitten. :heart_eyes:

Kan dit topic niet ondergebracht onder deze noemer?

 

Reputatie 7
Badge +10

Kan dit topic niet ondergebracht onder deze noemer?

 



Goed plan, dat was ook een beetje mijn idee ;-)

Begin maar vast met slepen ;-)

 

 

Reputatie 7

Camping Cupido, eigenlijk zou je morgen, de 14de, daar al moeten zitten. :heart_eyes:

Is te doen, kwartiertje fietsen naar de veerboot, dan 2,5 uur lamzuipen op de veerboot en dan struggelend naar Cupido (nee, dat was Appelhof vroeger) :grin:

@Anneke-Anna volgende keer wel de juiste 'whee' gebruiken hé tegenwoordig,..

 

 

Camping Cupido, eigenlijk zou je morgen, de 14de, daar al moeten zitten. :heart_eyes:

Hoi Alex dat zou een optie zijn ware het niet dat de camping nog dicht is tot 1 april 

Reputatie 7
Badge +10

De mods zijn erg grappig vandaag met hun avatars 🤡😅 
 

 

Reputatie 7
Badge +21

Ja @Anneke-Anna , een 1 aprilgrapje van de moderators.

Het was om duizelig van te worden, ze hadden willekeurig elkaars avatar gekozen.

Reputatie 7
Badge +24

Ik vond het ook echt niet ok hoor. :pensive:

Reputatie 7
Badge +21

Ach, het was leuk om te merken (één dag...:yum: ) hoe je onbewust de avatars gebruikt als herkenning.

Reputatie 7
Badge +24

Ja @Anneke-Anna , een 1 aprilgrapje van de moderators.

Het was om duizelig van te worden, ze hadden willekeurig elkaars avatar gekozen.

Ow... 😳 niet gezien... 😱

Reputatie 7
Badge +24

Ik had eigenlijk die van Nick moeten pakken.

Reputatie 7
Badge +28

Gezellige boel is het hier en over een weekje of acht zit ik weer op Terschelling tot oktober op onderstaande camping in mijn chalet 

 

@jimny 

Ben je inmiddels op het eiland? 

@Noordzee Op 11 mei krijgen we samen de 2e vaccinatie prik en 12 mei gaan weer naar Terschelling 

Reputatie 7
Badge +28

@Noordzee Op 11 mei krijgen we samen de 2e vaccinatie prik en 12 mei gaan weer naar Terschelling 

Helaas, helaas @jimny ,

Wij zijn nu een week op het eiland en vandaag fietsten we langs Cupido. Daar rondgelopen, maar je was er niet. Maar ter plekke kennen ze jou onder een andere naam (…) en je schijnt pas zondag te komen. Dan zitten wij weer op de boot naar het vaste land….⛴

@Noordzee ik heb je een pm gestuurd 

Reputatie 7
Badge +10

En dan heb ik zooooo’n leuk topic gemaakt…. 😎 Waar offtopic berichten naar toe gesleept kunnen worden zodat er hier verder geneuzeld wordt 🥸, want blijkbaar is er veel behoefte aan en dan krijgt het niet eens een :ballot_box_with_check:

 

:nerd:

Reputatie 7
Badge +28

@Anneke-Anna 

Hierbij je : 

 

Ik heb ook nog wat live muziek voor tijdens je bezoek aan dit forum : 

http://192.99.34.205:8368/stream

Dat is Radio Mi Amigo, de enige echte.

http://miamigoradio.es

 

Of het beste albumstation:

http://www.radiocaroline.co.uk/radioplayer4/index.html?v=1635259657791

Radio Caroline dus : 

http://www.radiocaroline.co.uk/#home.html

 

De zeezenders gaan nooit verloren ! 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Haha 👍 Dankjewel @Noordzee ! 🎵🎶🎵🕺🏻