Beantwoord

Hoe bekijk ik de gratis 5 films?

• 30 november 2017
  • 13 reacties
  • 2404 keer bekeken

Hi, kan ik de films ook online bekijken of moet ik een TV abonnement afnemen hiervoor en dien je het op je tv te bekijken?
icon

Beste antwoord door Erik_ 4 december 2017, 11:37

Hoi Sadja, welkom op het forum! De films zijn ook online en via de apps te bekijken. Vorig jaar was het zo dat je het, via de website, ook kon bekijken als je geen tv abonnement had. Ik heb navraag uitstaan of dat weer zo is. Als dat kan, dan kun je op www.itvonline.nl of www.interactievetv.nl inloggen met je KPN ID.Goed nieuws! Ook zonder interactieve tv in je abonnement kun je deze fllms bekijken. Je hoeft alleen in te loggen met je KPN ID :)

Sonneschijn, welkom op het forum! Goed dat je het al gevonden hebt.

Voor de volledigheid en de meelezers: Peter heeft gelijk.
De 5 films voor de decembermaand vind je onder On Demand > Voor jou
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Je moet inderdaad een TV abonnement hebben om er toegang toe te hebben, vanaf morgen zijn ze beschikbaar vanaf je interactieve ontvanger 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Sadja, welkom op het forum! De films zijn ook online en via de apps te bekijken. Vorig jaar was het zo dat je het, via de website, ook kon bekijken als je geen tv abonnement had. Ik heb navraag uitstaan of dat weer zo is. Als dat kan, dan kun je op www.itvonline.nl of www.interactievetv.nl inloggen met je KPN ID.
Reputatie 7
Badge +16
Kan het inmiddels ook op die manier? Dat is geweldig! 🙂

(Ik ben positief verrast 😉 ).
Waar vind ik de gratis films die ik kan bekijken? We hebben interactieve tv met compleet pakket.
Kan ik gewoon een film aanklikken bij ondemand? Daar staan nl prijzen bij dus hoe gaat dat dan?
Ik ben er al achter via verder zoeken op t forum ☺ ☺
Reputatie 7
@sonneschijn
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Sadja, welkom op het forum! De films zijn ook online en via de apps te bekijken. Vorig jaar was het zo dat je het, via de website, ook kon bekijken als je geen tv abonnement had. Ik heb navraag uitstaan of dat weer zo is. Als dat kan, dan kun je op www.itvonline.nl of www.interactievetv.nl inloggen met je KPN ID.Goed nieuws! Ook zonder interactieve tv in je abonnement kun je deze fllms bekijken. Je hoeft alleen in te loggen met je KPN ID :)

Sonneschijn, welkom op het forum! Goed dat je het al gevonden hebt.

Voor de volledigheid en de meelezers: Peter heeft gelijk.
Reputatie 2
Ik probeer een van de gratis december films te kijken via https://interactievetv.nl maar behalve het abonnementsnummer wordt er ook een pincode gevraagd. Ik heb geen abonnement voor interactieve tv dus ook geen pincode. Hoe kijk ik die films dan?
Reputatie 7
Badge +20
Ik probeer een van de gratis december films te kijken via https://interactievetv.nl maar behalve het abonnementsnummer wordt er ook een pincode gevraagd. Ik heb geen abonnement voor interactieve tv dus ook geen pincode. Hoe kijk ik die films dan?Beste @MasR, Ook zonder interactieve tv in je abonnement kun je deze fllms bekijken. Je hoeft alleen in te loggen met je KPN ID. Weet je zo voldoende?

Veel kijkplezier! 😉
Reputatie 2
Nee, zo weet ik helaas nog niks.
Wanneer ik via https://interactievetv.nl een van de gratis films selecteer verschijnt er een groene inlogknop, deze vraagt om een abonnementsnummer en pincode. Vul ik het nummer in dan kom ik niet verder zonder een pincode in te voeren. Mijn kpn ID (emailadres + wachtwoord) werkt ook niet (die inlogvelden dat zijn een ander formaat).
Als ik alleen mijn kpn id nodig heb waar log ik dan PRECIES in?
Reputatie 7
Als je klikt op inloggen klapt er een veld uit met bovenin inloggen met interactieve tv abonneenummer en pincode.
En daaronder deze tekst Geïnteresseerd in KPN Presenteert maar geen abonnement op Interactieve TV van KPN? Log dan in via de knop hieronder met uw KPN ID. met daar net onder een BLAUWE button met de tekst "Inloggen KPN Presenteert". Dán krijg je de inlogvelden voor je KPN ID.

Gaat het zo lukken?

(sorry, ben niet handig met screenshots; vandaar de beschrijving)

Admin: in het kader van elkaar een handje helpen, een screenshot :)

Reputatie 2
Dank je wel Peter voor je duidelijke uitleg.
Reputatie 7
Badge +28
Dank voor je uitleg, Peter! Ik heb er voor het gemak even een screenshotje aan toegevoegd.

Welkom op het forum, MasR! Veel kijkplezier 🙂
Reputatie 7
Badge +20
@Erik_, Ik zie dat ze te huren is tot: 02-01-2018. Maar ik zie wel een ander issue:

Casper & Emma De Bergen In / te huren tot: 31-12-2017
Casper & Emma De Bergen In - HD / te huren tot: 02-01-2018

Of het nou SD of HD is, vind het apart dat ze dan allebei een andere datum hebben. Alle films zijn tot 02-01-2018, alleen die ene film dus niet. 😎

Reageer