Beantwoord

Hoe bestel ik zo’n KPN schaatsmuts?

  • 4 January 2020
  • 15 reacties
  • 444 keer bekeken

Hoe bestel ik zo’n mooie KPN schaatsmuts?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 January 2020, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Observer 

Op dit moment zijn ze er niet, maar binnenkort mogelijk wel. 

Hou dit topic maar in de gaten: 

https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/kpn-muts-thialf-486018

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Observer, welkom! Leuk zijn ze hè?! We zijn inderdaad bezig om er een paar los te peuteren, want op dit moment hebben we er geen meer! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. 

Beste @Marcia_, Ja ze zijn heel leuk. Klopt het trouwens dat er 2 soorten schaatsmutsen zijn van de KPN? Ik zag bv die Kjeld Nuis draagt en die het shorttrack team dragen..

Ik heb mijn forumprofiel aangevuld met postcode + huisnummer en ik zou het zeer op prijs stellen als het gaat lukken.

Is er al iets meer bekend over de schaatsmutsen?

Reputatie 7
Badge +28

@Observer

Op dit moment zijn ze er niet, maar binnenkort mogelijk wel. 

Hou dit topic maar in de gaten: 

https://forum.kpn.com/de-huiskamer-5/kpn-muts-thialf-486018

 

Als het goed is, wordt er volgende week weer wat geleverd aan het kantoor waar de webcare zit. Hou daarvoor het topic uit mijn link in de gaten voor het laatste nieuws. 

Goede avond

zou ook graag twee setjes schaatsmuts ,sjaal ,handschoen  ontvangen als deze weer vooradig zijn voor als wij gaan schaatsen op de ijsbaan hier in de buurt en wij weer gaan suporten in tialf.

Reputatie 7
Badge +30

We hebben ze inderdaad nog niet binnen, dus nog even geduld :-).

 

@Stitch 64 wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels bericht, @Observer en @Stitch 64! Het is ons niet gelukt om mutsen te krijgen, maar we krijgen wel een aantal sjaals en handschoenen binnen! Maak ik jullie daar alsnog blij mee? Dan zet ik ze op de lijst.  :-)

Ik heb inmiddels bericht, @Observer en @Stitch 64! Het is ons niet gelukt om mutsen te krijgen, maar we krijgen wel een aantal sjaals en handschoenen binnen! Maak ik jullie daar alsnog blij mee? Dan zet ik ze op de lijst.  :-)


Hoi @Marcia_ , jammer dat het niet gelukt is om op dit moment de mutsen te krijgen. Betekent dit dat jullie ze helemaal niet meer krijgen?
 

Reputatie 7
Badge +30

Dit schaatsseizoen in ieder geval niet meer inderdaad!

Beste Marcia heb intussen de sjaals en handschoenen ontvangen en wil bij deze KPN  bedanken wij zijn heel blij .😀👍🤩

En voor de mutsen misschien dan volgend jaar 🤔.

Nogmaals dank 😊

Beste Marcia heb intussen de sjaals en handschoenen ontvangen en wil bij deze KPN  bedanken wij zijn heel blij .😀👍🤩

En voor de mutsen misschien dan volgend jaar 🤔.

Nogmaals dank 😊

Hoi @Stitch64 hoe zien de sjaals en handschoenen eruit???

Reputatie 7
Badge +30

Beste Marcia heb intussen de sjaals en handschoenen ontvangen en wil bij deze KPN  bedanken wij zijn heel blij .😀👍🤩

En voor de mutsen misschien dan volgend jaar 🤔.

Nogmaals dank 😊

Hoi @Stitch64 hoe zien de sjaals en handschoenen eruit???

 

Beste @Observer, dat ga jij binnen een paar dagen zien! Veel plezier ervan! ;-)

Beste Marcia heb intussen de sjaals en handschoenen ontvangen en wil bij deze KPN  bedanken wij zijn heel blij .😀👍🤩

En voor de mutsen misschien dan volgend jaar 🤔.

Nogmaals dank 😊

Hoi @Stitch64 hoe zien de sjaals en handschoenen eruit???

 

Beste @Observer, dat ga jij binnen een paar dagen zien! Veel plezier ervan! ;-)

Dank je wel en inmiddels ontvangen.

En moet ik dan eind van het jaar weer contact opnemen of er dan weer een muts te verkrijgen is?

Reputatie 7
Badge +30

@Observer goed om te lezen dat ze binnen zijn! Je kunt zeker eind dit jaar/begin volgend jaar nog eens polsen hier hoe het ervoor staat. Of en wanneer we volgend schaatsseizoen weer nieuwe spulletjes gesponsord krijgen, weet ik helaas nog niet!