Beantwoord

Hoe kan ik via tv oude films zien uit de jaren 1950 - 1970?

  • 17 April 2021
  • 9 reacties
  • 789 keer bekeken

Wij hebben een all-in contract met KPN. Graag zou ik oude films zien uit de jaren 1950 t/m 1970. En ook de serie Poldark. Is er een abonnement dat daar in voorziet?

Voor zover als ik de aanbieding van films van KPN zie, zijn deze daar niet bij!

 

icon

Beste antwoord door PeterG 17 April 2021, 17:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Simpel antwoord. Nee, dat kan niet.

Als je het pluspakket neemt kun je via de zender ONS e.e.a. aan oud materiaal kijken. Die hebben oude series en een enkele film. Maar geen on demand. Je zou het opnemen-'pakket’ erbij kunnen nemen om het op te nemen. Het blijft dan max een jaar bewaard.

Ik zou ook geen on demand dienst weten die veel heeft uit die tijd overigens.

Dank u wel voor uw antwoord.. Het pluspakket hebben we al maar die zender 'Ons' zendt niet de films uit waar we op zitten te wachten. We zien graag 1ste klas films/Oscar winnaars zoals Lauwrence of Arabië. Ik heb ook gechat met KPN maar daar kom je ook niet verder mee. Men houdt geen rekening met de wensen van ouderen en geeft het individu geen keuze, ook niet daar waar het de zenderkeuzes betreft! Jammer genoeg gaat het alleen om de massa.

Als kpn zou volgen wat er gevraagd werd stond het hele pluspakket (zenders en On demand) in het basispakket bijvoorbeeld.

Er zijn ook on demand diensten die oude films aanbieden. Lawrence of Arabia bijvoorbeeld via Film1 (in het Film1-on demand-aanbod tot 30 juli 2021). Ook beschikbaar bij kpn. Film1 is € 14,99 i.c.m. Alles-in-1.

Blader eens door het on demand aanbod van Film1 in je decoder! :relaxed:

Netflix heeft ook best ook oude titels (soms wel 20 jaar oud). Maar Lawrence of Arabia zie ik er dan niet bij. Maar die is volgens mij nog ouder.

Lawrence of Arabia nog op DVD te krijgen. Nog geen 10 euro.

Reputatie 7
Badge +21

Als je een satellietinstallatie hebt kun je op de Astra2 satelliet de zender Talking Pictures kiezen met allemaal meestal zwart/witte films van vroeger bekijken.
De zender is Free to air, dus helemaal gratis.

Allemaal heel erg bedankt.

  • Ik heb gebladerd door het filmaanbod van On demand maar er zit voor zover ik zag slechts een echt oude film bij;
  • Wij hebben geen dvd-recorder, kan dus ook geen film huren of kopen want die kunnen we niet afdraaien;
  • En helaas hebben we ook geen satellietverbinding!

Onze hoop is dus gevestigd op KPN maar die geeft geen antwoord.

 

En wat betreft het feit dat we graag keuzevrijheid hebben bij het kiezen van zenders: ‘Wij willen graag minder zenders en ook minder betalen.’ Ik denk dat wij voldoende zouden hebben aan 10- tot 15 zenders.

Nu worden ons teveel zenders door de  strot geduwd waar we wel voor betalen maar niets aan hebben.

  • Wij hebben geen dvd-recorder, kan dus ook geen film huren of kopen want die kunnen we niet afdraaien;

@MJAB , jee, wat ben / denk jij ouderwets.

Films huren gaat tegenwoordig digitaal via internet. Er bestaan volgens mij geeneens meer “Videotheken” met kasten vol dvd's. 

Bekende film-huren mogelijkheden:

Bij KPN kun je via je decoder zo'n 1000 titels tegen betaling huren. En verder nog zonder extra kosten: binnen het basispakket (alleen series) en films én series via pluspakket, videolandpakket en Film1 pakket.

Het aanbod van Film1 kun je bijvoorbeeld al doorbladeren nog zonder abonnement op Film1. Om de films te kijken dien je natuurlijk wel geabonneerd te zijn op Film1.

Andere bekende platforms waar je tegen 1 vast maandbedrag onbeperkt kunt huren: Netflix, Amazon Prime, , Pathethuis, Disneyplus

Ook films kopen kan digitaal: je krijgt ze dan als download.

 

En wat betreft het feit dat we graag keuzevrijheid hebben bij het kiezen van zenders: ‘Wij willen graag minder zenders en ook minder betalen.’ Ik denk dat wij voldoende zouden hebben aan 10- tot 15 zenders.

Nu worden ons teveel zenders door de  strot geduwd waar we wel voor betalen maar niets aan hebben.

Als je de 15 zenders zou krijgen die je wilt zou je alleen maar MEER betalen dan nu!

Dat komt door de inkoop. Nu kan kpn voor basis- danwel pluspakket x aantal potentiële kijkers claimen. Als dat er niet is en maar afgewacht moet worden hoeveel kijkers de zender gaan nemen zal kpn daar een flinke prijs aan moeten koppelen (tot wel 3 euro per zender) om de inkoop te compenseren.

Reputatie 3
Badge +1

gehe snap je peter, men kijkt naar wat meest bekeken zenders zijn, niet naar de klant indivudueel  leuk vind, maar arbia was wel bij ziggo:smiley:  op film 1 staat nu op torrent of weten mensen dat niet meer dat je daar ook kan downloaden:laughing:

gehe snap je peter, men kijkt naar wat meest bekeken zenders zijn, niet naar de klant indivudueel  leuk vind, maar arbia was wel bij ziggo:smiley:  op film 1 staat nu op torrent of weten mensen dat niet meer dat je daar ook kan downloaden:laughing:

Bovenstaand antwoord begrijp ik niet helemaal. Wat heb ik eraan dat Lauwrence of Arabië bij Ziggo was als ik een KPN-abonnement heb? En wat betekent het woord ‘torrent’?