Hoe vieren jullie oud en nieuw?

  • 19 November 2021
  • 9 reacties
  • 141 keer bekeken

Reputatie 7

Nu nie over reclames beginnen hee!

 

Gisteravond zijn ruim 1200 mensen gewond geraakt.

Waarvan 398 kinderen.

Ziekenhuizen werden overspoelt met slachtoffers.

Ambulances reden af en aan.

503 mensen hebben ernstige brandwonden opgelopen.

En 311 mensen zwaar oogletsel.

Sommigen van hen zullen verder moeten leven met één oog.

In totaal vlogen ruim 200 auto's in brand.

Politie en brandweer rukten meer dan 5000 keer uit.

De schade loopt in de miljoenen (nu we het toch over miljoen hebben)

Op elke dag van het jaar zou dit nieuws leiden tot verdriet, nationale verontwaardiging en actie.

Alleen op 31 december noemen we het een traditie. 

Hoe vieren jullie oud en nieuw :neutral_face:

Zo 1 miljoenste post.

Admin: eigen topic aangemaakt voor post


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Dat zijn ontzagwekkende cijfers, @JeroenB22. Ik ben geen vuurwerkliefhebber, dus wat mij betreft is deze traditie alleen te zien op aangewezen plekken onder begeleiding van een vuurwerkprofessional. Zodat de veiligheid van omstanders zoveel mogelijk gegarandeerd wordt. 

Ik heb zelf geen huisdieren, maar kan me voostellen dat dit ook voor huisdiereigenaren en de dieren een zegen zal zijn wanneer het een stuk rustiger is tijdens de jaarwisseling.

Wat ik wel graag doe met Oud en Nieuw: familie en vrienden uitnodigen, lekker eten en drinken. En (bord)spelletjes zijn favoriet! :heart:

Reputatie 7

Wij vieren Sinterklaas op oudjaarsavond met al onze kinderen en aanhang.

Onze oudste dochter komt op 17 december met haar verloofde uit Zuid Afrika naar Nederland om hier te trouwen. Kunnen we hem nog even te grazen nemen met een typisch Hollandse Sinterklaas surprise

Onze jongste dochter komt met haar vriend tussen kerst en oud en nieuw vanuit België naar hier en ik heb twee dagen geleden vernomen dat mijn zoon ook een vriendin heeft dus wie weet zijn we dan zelfs met z'n achten.

 

Maar er is iets wat over deze aardkloot waait en wat enorm roet in het eten zou kunnen gooien. Helpen jullie mee om dat iets een halt toe te roepen.

Ik moet er echt niet aan denken dat er weer een algehele lockdown komt.

 

Maar er is iets wat over deze aardkloot waait en wat enorm roet in het eten zou kunnen gooien. Helpen jullie mee om dat iets een halt toe te roepen.

Ik moet er echt niet aan denken dat er weer een algehele lockdown komt.

Ja,corona.Vreselijk.Zelfs met al die gevaccineerde mensen blijft het nog bestaan.Hopenlijk zijn we er volgend jaar van af.Ik probeer me aan de regels te houden,maar goed,dan staat er "hand desinfectie gebruiken verplicht" maar vervolgens zit er te weinig alcohol in of is het leeg,Hoe kan je dat dan doen?

Reputatie 7

Wij vieren Sinterklaas op oudjaarsavond met al onze kinderen en aanhang.

Onze oudste dochter komt op 17 december met haar verloofde uit Zuid Afrika naar Nederland om hier te trouwen. Kunnen we hem nog even te grazen nemen met een typisch Hollandse Sinterklaas surprise

Onze jongste dochter komt met haar vriend tussen kerst en oud en nieuw vanuit België naar hier en ik heb twee dagen geleden vernomen dat mijn zoon ook een vriendin heeft dus wie weet zijn we dan zelfs met z'n achten.

 

Maar er is iets wat over deze aardkloot waait en wat enorm roet in het eten zou kunnen gooien. Helpen jullie mee om dat iets een halt toe te roepen.

Ik moet er echt niet aan denken dat er weer een algehele lockdown komt.

Het zal toch niet echt gaan gebeuren hè. :confounded:

Europese Commissie wil stop vliegverkeer zuidelijk Afrika om coronamutatie

Daar gaat het trouwfeest van mijn dochter.

Hoi Allemaal,
 

 

Het zal toch niet echt gaan gebeuren hè. :confounded:

Europese Commissie wil stop vliegverkeer zuidelijk Afrika om coronamutatie

Daar gaat het trouwfeest van mijn dochter.


Neem maar aan van wel.
Hoe jammer het ook is voor mensen die plannen hebben.

Reputatie 7

De Jonge: Verbod op vluchten vanuit zuidelijk Afrika vanwege nieuwe virusvariant

 

Reputatie 7

Ah, dat is erg zuur, @wjb. Balen :tired_face:  

Reputatie 7

Oh ik heb dit gemist! Een eigen topic. Goed optijd ook,... Zeker wel balen indd  van Zuid Afrika!

 

Wij hebben nog niet echt plannen, zoals het er uit ziet zal het wel een spelletjes avond worden :nerd:

@wjb We kunnen van alles vinden over corona en de meningen vliegen uiteen. Wat een kl*te bericht om te lezen. Oei wat een vervelende situatie zeg. Hoop dat het op één of andere manier toch nog doorgang kan vinden.