Hoezo wintertijd?

• 28 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 139 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Om 04:00 uur vond Arie, mijn Maine Coon, dat het tijd was om op te staan.
Nee Arie het is wintertijd nog een uurtje wachten.
Ho, dat accepteert meneer niet en gaat rechtop staande tegen de deur krabben (die overigens altijd open staat).
Nog geen reactie dan gooien we de deur met een klap dicht.
's Morgens als ik op sta meestal vijf uur a half zes, krijgen mijn katten vleesbrokjes, er staat overigens dag en nacht brokjes voor ze klaar, maar dit is hun tijd voor de vleesbrokjes en wintertijd hebben ze geen boodschap aan, NU vlees!
Dus ben ik maar opgestaan en aan hun verzoek voldaan.
Hopelijk schaffen ze volgend jaar die wintertijd af, want dit is een rot tijd voor mijn katten en mij.
Ik wil permanente Zomertijd !

4 reacties

Of je leent een lakei van Willem en Maxima en laat die het werk verrichten. Heb ik je hiermee goed geholpen ??🐅

Trouwens, dit stelt nog niks voor tegenover Billy, een Kooiker hondje. Je zou hem eens moeten zien om 18.00, elke dag.........? Dan is het tijd dat ik wordt uitgelaten zegtie.??
Ook wat betreft honden als bij tijgers bestaat er een groot verschil in kwaliteit van het voer.☺️

En uhhhh gewoon de klok niet verzetten dan heb je zomertijd zo lang als maar kan.?
Reputatie 7
Badge +18
Die laatste optie heb ik al eens over nagedacht, maar dan blijf je aan het rekenen, je TV programma begint om 8 uur oh nee dat is nu 7 uur, mijn afspraak heb ik om....
enz enz...
Niet handig dus

Leuke foto !
Reputatie 3
Badge
Hopelijk schaffen ze volgend jaar die wintertijd af, want dit is een rot tijd voor mijn katten en mij.
Ik wil permanente Zomertijd !

Lekker laten zoals het is. Wij (ons gezin), de hond, kat, koeien en paarden hebben er nooit last van gehad. Gewoon een paar dagen voor uittrekken en je eigen schema aanpassen. We vinden dit prima. Lekker lang daglicht in de zomer en donkere avonden in de winter.
Beste 0011.

Ook al begrijp ik je als collega (boer?), met dat laatste zou ik echt wat voorzichtig zijn.☺

Reageer