Huisdieren-topic

  • 3 September 2016
  • 464 reacties
  • 16724 keer bekeken
Huisdieren-topic

Toon eerste bericht

464 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Heel gaaf @wjb  en heel veel plezier! 🍀

Reputatie 7

Welja, de arme skat,…

 

Begin van de week begon die wat een dikke onderlip te krijgen, leek mee te vallen,.. Vrijdagmorgen opeens blauw, beetje dik en beetje gebarsten,.. DA gebeld, gebracht. Is Billie er gebleven, heeft ie een rouche gehad, einde dag opgehaald, en op de bank gegooid. Is die hele dag en nacht niet meer vanaf geweest. Wondje is schoongemaakt. Niets meer kunnen vinden en stukje weefsel bewaard voor mocht het erger worden. 2 hechtingen gekregen en moet die even een weekje met een lampenkap rondwandelen. Nou dat brengt heel wat voeten in de aarde, maar na vandaag lijkt ie er wel aan gewend te zijn. Behalve dat die hem ook als schep gebruikt in de kattenbak, alles eronder. Het is echt een kleuter 😂 Maar vandaag weer lekker actief. Tis een buitenbeestje, binnenhouden met vermaak is wel lastig. Donderdag weer langs voor controle. 

Reputatie 7
Badge +30

Beterschap, Billie!

 

En jij succes met de nieuwe schep voor de kattenbak, Jeroen😅

Reputatie 7
Badge +20

Awh!

Ik vind de ‘cone of shame’ altijd zowel heel zielig als erg vermakelijk 😹

Fijn dat hij weer lekker actief is, dat is een goed teken! 

Dat is wel sneu @JeroenB22 !

Veel sterkte voor je kat gewenst en hopelijk geneest hij snel!

Reputatie 7
Badge +7

Om nog even op het water terug te komen.

Ik heb heel wat katten gehad, op een gegeven ogenblik had ik er zeven stuks, nu heb ik er twee, maar mijn ervaring is dat ze niet van vers kraanwater houden.
Als ik gegeten heb dan zet ik o.a. mijn bord op het aanrecht met wat water er in omdat dan het afwassen beter gaat.
Daar zijn ze gek op!  Er staat altijd vers water voor ze klaar maar nee ze willen uit dat bord drinken of uit een plas regenwater.
 

 

Hoe vers wil je het hebben… 

...er gaan ‘liters’ in bij onze logeerkat...

Reputatie 7
Badge +21

Hopelijk komt het weer helemaal goed met je kat @JeroenB22 
 

Reputatie 7
Badge +20

Dat scheelt weer afwas @driemaster 😃

Reputatie 7
Badge +17

Het is ook voor de beestjes super warm. Oei was rusteloos. Dus heb ik een flesje water uit de vriezer getrokken. In een handdoek gewikkeld en op het bedje van Oei neergelegd. Daar ligt ie nu al een uur te slapen. #ImprovAirco
 

Flesje
Een tevreden kat

Het enige waar ik bang voor ben is dat Oei straks weer de energie heeft om hier de boel op stelten te zetten. Want daarvoor vind ik het met boven de 30 graden net te warm. 😂

Reputatie 7
Badge +16

Onze nieuwe huisgenoot: Coco!
 

Om. Op. Te. Vreten.

Ik heb Coco uit het asiel opgehaald, ze was toen 8,5 week en inmiddels 10 weken. Haar (consequent) opvoeden is een uitdaging (!) maar het helpt enorm dat ik haar zo ontzettend leuk vind! 😍😊

Het is een kruising, maar van wat…? Hoor heel vaak Stafford.

 

“Ik loop alleen mee als je mij lokt met snoepjes!”

Laatste!
 

 

Reputatie 7
Badge +16

Ahww @Shyrin_, wat een schatje zeg, die oogjes ook😍. Zo schattig puppy's met hun streken. 

Kan niet wachten op nog meer puppy spam komende weken.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Shyrin_  Zo'n lief koppie heeft Coco.
Wij willen overladen worden met foto's 😋😀

Goede oplossing @Bram_ 😅

Leuk @Shyrin_ , die laatste foto geeft wel aan dat die hond van je houd😍

Reputatie 7
Badge +16

Ik hoop het echt, @martijn197108…. ik hoop dat zij zich thuis voelt! 

Aan de poot van mijn eettafelbank te zien, wel:

 


😅😜

Reputatie 7
Badge +16

 Aan de poot van mijn eettafelbank te zien, wel:

Tsja, het is maar waar een hond van hout. (woordgrap geen spellingsfout. 😉).

Reputatie 7
Badge +21

Ik hoop het echt, @martijn197108…. ik hoop dat zij zich thuis voelt! 

Aan de poot van mijn eettafelbank te zien, wel:
😅😜

Misschien helpt het @Shyrin_ als je hem eens wat te eten geeft?

 

 

😋😀

Reputatie 7
Badge +21

Simba zegt Goedemorgen allemaal!

 

Reputatie 7
Badge +16

Oh, wat een lekker dinkie! Goedemorgen Simba!

Vandaag onze oudste kat Jason (17) moeten laten inslapen. Hij was het levende bewijs dat een kat negen levens heeft. Maar nu was hij écht op en gestopt met eten. Een tiende leven zat er helaas niet meer in.

 

Reputatie 7

Noh 😥

Gecondomiauw namens Sam en Billie 🐾

Vandaag onze oudste kat Jason (17) moeten laten inslapen. Hij was het levende bewijs dat een kat negen levens heeft. Maar nu was hij écht op en gestopt met eten. Een tiende leven zat er helaas niet meer in.

 

Wat sneu Henk😥

Ik wens je heel erg veel sterkte toe, het lijkt me erg lastig om een dier te missen die je zolang hebt gekent..

Reputatie 7
Badge +20

Sterkte @Henk2304!

 

Reputatie 7
Badge +17

Oooohhh sterkte @Henk2304. 😥 Wat ziet die er enorm lief uit. Vast een enorm gemis, ik wens je super veel sterkte. 🖤🖤🖤

Reputatie 7
Badge +7

Sterkte @Henk2304 

Het is een mooie foto trouwens. Daar heb je zeker een mooie herinnering aan, hoop ik.

Reputatie 7
Badge +21

Veel sterkte @Henk2304 
Ik weet wat het is om een kameraadje te verliezen, dit worden even moeilijke tijden voor je…
Nogmaals veel sterkte gewenst ook van mijn huistijgers.

Reageer