Huisdieren-topic

  • 3 September 2016
  • 464 reacties
  • 16723 keer bekeken
Huisdieren-topic

Toon eerste bericht

464 reacties

Reputatie 7
Badge +14
EENS !

Ik heb nog erger meegemaakt, huistijger, dit is al niet leuk maar het kan nog erger......☹️
Ik ben het ook eens met wat huistijger zegt!
Reputatie 7
Badge +14
[quote=fame29]EENS !

Ik heb nog erger meegemaakt, huistijger, dit is al niet leuk maar het kan nog erger......☹️
Ik ben het ook eens met wat huistijger zegt! Zoiets zeg je niet!☹️ Dreekuh, wil je daar over praten of liever niet?
Reputatie 7
Badge +21
[quote=fame29]EENS !

Ik heb nog erger meegemaakt, huistijger, dit is al niet leuk maar het kan nog erger......☹️
Ik ben het ook eens met wat huistijger zegt! Zoiets zeg je niet!☹️ Dreekuh, wil je daar over praten of liever niet?




Ik wilde het je niet vragen @Dreekuh-53 maar ben ook wel benieuwd wat jouw overkomen is. Als het te emotioneel voor je is, dan niet doen hoor.

Daar hebben we alle begrip voor.
Jullie mogen het wel weten maar ik geef wel nadrukkelijk een waarschuwing het wordt ZEER HEFTIG . Een Labrador gehad met huidproblemen, onderste deel (borst) verloor haar. Lange zoektocht naar juiste voer, na een half jaar werkte dat maar toen was hij al gauw versleten, ging van de poten, in laten slapen.



Een Mechelse herdershond, begon met een ontstoken staartpunt. Een jager naar laten kijken en die zei al :dat loopt via de ruggengraat naar de hersenen, hond wordt gek van de pijn. Was ik de kalveren aan het voeren was er op het ene moment niets aan de hand liep hij vrolijk met mij mee. Het andere moment, zomaar ineens beet hij een kalf.

Ik denk dat hij 4 jaar geworden is....



Da wilde staart amputeren maar zover kwam het niet. Muilkorf aan maar niet goed genoeg aldus pa dus moest beter. Gesp wat vaster willen maken zodat er zeker niets kon misgaan bij de da. Maar toen greep hij de hand van mijn pa. Andere hand pakte hij de klomp mee om hem los te slaan.



Ik had voor mezelf al lang beslist toen de jager het zei, inslapen, en dat werd het dus uiteindelijk. De dierenarts heeft een half uur gewerkt met een vangstok met een strop om hem te bedwingen, tanden stonden in stok. Daarna 2 x gespoten omdat hij zeker wilde zijn dat de hond niet meer zou wakker worden als hij weg ging.



Duitse herdershond, 2 maanden, buurman kwam in de winter regelmatig langs, om te zeggen dat het koud was. Tsja dat wisten wij natuurlijk niet. Hij ging weer naar huis via de stal waar ik de kalveren aan het voeren was, hond was bij mij.

Ineens was ik hem kwijt, ik riep maar geen hond. Ging naar buiten, riep de hond.



Had ik dat maar niet gedaan, ik zag hem toen omdraaien in de tuin bij de buurman, was meegelopen zonder dat ik wist. Hij draaide zich om, ik zag dat hij naar me toe zou komen maar dat werd hem fataal, liep voor een auto..........



Was ontzettend heftig, dat beeld blijft me bij, dat vergeet je niet, dat kan niet, is onmogelijk. Zou een werkelijk prachtige hond zijn geworden...



Behoorlijk zwaar om te schrijven.........

. Ik roep niet zomaar meer, ik kijk eerst of ik mijn hond zie en dan roep ik hem.
Reputatie 7
Badge +21
Oh dat is zeker erg heftig, ik heb ook al de tranen in mijn ogen staan en begrijp heel goed wat er op dat moment door je heen ging.

Ik wil hier dus op antwoorden, maar kan geen woorden vinden.

Ik wens je heel veel sterkte om dit te verwerken, maar begrijp best dat het niet zal meevallen.

💪🏻 💪🏻 💪🏻 💪🏻 💪🏻
Reputatie 7
Badge +14
Jullie mogen het wel weten maar ik geef wel nadrukkelijk een waarschuwing het wordt ZEER HEFTIG . Een Labrador gehad met huidproblemen, onderste deel (borst) verloor haar. Lange zoektocht naar juiste voer, na een half jaar werkte dat maar toen was hij al gauw versleten, ging van de poten, in laten slapen.



Een Mechelse herdershond, begon met een ontstoken staartpunt. Een jager naar laten kijken en die zei al :dat loopt via de ruggengraat naar de hersenen, hond wordt gek van de pijn. Was ik de kalveren aan het voeren was er op het ene moment niets aan de hand liep hij vrolijk met mij mee. Het andere moment, zomaar ineens beet hij een kalf.

Ik denk dat hij 4 jaar geworden is....



Da wilde staart amputeren maar zover kwam het niet. Muilkorf aan maar niet goed genoeg aldus pa dus moest beter. Gesp wat vaster willen maken zodat er zeker niets kon misgaan bij de da. Maar toen greep hij de hand van mijn pa. Andere hand pakte hij de klomp mee om hem los te slaan.



Ik had voor mezelf al lang beslist toen de jager het zei, inslapen, en dat werd het dus uiteindelijk. De dierenarts heeft een half uur gewerkt met een vangstok met een strop om hem te bedwingen, tanden stonden in stok. Daarna 2 x gespoten omdat hij zeker wilde zijn dat de hond niet meer zou wakker worden als hij weg ging.



Duitse herdershond, 2 maanden, buurman kwam in de winter regelmatig langs, om te zeggen dat het koud was. Tsja dat wisten wij natuurlijk niet. Hij ging weer naar huis via de stal waar ik de kalveren aan het voeren was, hond was bij mij.

Ineens was ik hem kwijt, ik riep maar geen hond. Ging naar buiten, riep de hond.



Had ik dat maar niet gedaan, ik zag hem toen omdraaien in de tuin bij de buurman, was meegelopen zonder dat ik wist. Hij draaide zich om, ik zag dat hij naar me toe zou komen maar dat werd hem fataal, liep voor een auto..........



Was ontzettend heftig, dat beeld blijft me bij, dat vergeet je niet, dat kan niet, is onmogelijk. Zou een werkelijk prachtige hond zijn geworden...



Behoorlijk zwaar om te schrijven.........

. Ik roep niet zomaar meer, ik kijk eerst of ik mijn hond zie en dan roep ik hem.
Jeetje Dreekuh, wat heftig allemaal! Ik wens je ook veel sterkte toe om het te verwerken allemaal, 💪🏻 💪🏻 zal inderdaad niet meevallen.
Reputatie 7
Badge +22
Jeetje, @Dreekuh-53, wat heftig allemaal! Ook van mijn kant veel sterkte! 😢
Dankjewel @DennisSchreve, @fame29 en @huistijger soms zegt (g)een woord meer dan 1000 woorden. Deze tijd is een tijd die je zelf moet gebruiken om te verwerken, anderen kunnen tot steun zijn maar je moet het zelf doen.

Het zijn vooral de momenten.....



Vorig jaar waren er 4 woorden zeer betekenisvol. Iedereen kent ze. Iedereen denkt wat een leuk lied TOTDAT......

Het is stil geworden hier.🙂



Niet alleen omdat er weer nieuwe moderators zijn met waarschijnlijk ook huisdieren, dit topic weer uit de mottenkast halen.😎
Reputatie 7
Badge +21
Was dit topic inderdaad helemala vergeten. 😋



Sylvester leest de folders even.





Arie moet eerst nog wakker worden zegt hij
Reputatie 7
Badge +22
Het is stil geworden hier.🙂



Niet alleen omdat er weer nieuwe moderators zijn met waarschijnlijk ook huisdieren, dit topic weer uit de mottenkast halen.😎


Het is inderdaad een jaar geleden dat hier een laatste bericht was geplaatst. 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +19
Ik ken dit topic helemaal niet! Maar heb het topic met heel veel plezier gelezen. Wat een leuke beestjes 😍Zelf heb ik geen huisdieren, dus er valt niet heel veel te delen. Als er op korte termijn een huisdier in huis komt dan wordt het een goudvis😅





Zelf heb ik geen huisdieren,

Dat dacht je maar, je wilt niet weten wat voor gespuis er allemaal in je huis rondloopt🐛🐜🐍🦂🕸️
Reputatie 7
Badge +22


Zelf heb ik geen huisdieren,Dat dacht je maar, je wilt niet weten wat voor gespuis er allemaal in je huis rondloopt🐛🐜🐍🦂🕸️


😱🤣
Reputatie 7
Badge +19


Zelf heb ik geen huisdieren,Dat dacht je maar, je wilt niet weten wat voor gespuis er allemaal in je huis rondloopt🐛🐜🐍🦂🕸️


Brrrrr! Geen wenselijke huisdieren😆
Reputatie 7
Badge +20
Ik was ook niet van dit topic op de hoogte. 🙂 We hebben een geweldig leuke kat thuis. Zijn leven speelt zich af rond de 3 belangrijkste B's in een kattenleven: Brokjes, Bank en (katten)Bak. Veel meer maakt 'ie niet mee. Hij gaat richting de 20 jaar, hij is dus hoogbejaard en heel veel zin in andere dingen heeft 'ie niet meer. En al had hij dat: hij is het zo weer vergeten. Z'n geheugen wordt iets minder. 😉
Reputatie 7
Badge +21
Ho ho @Bart_

Hier nemen we geen genoegen mee.

Je zult toch echt een foto moeten plaatsen

Anders krijg je een ban op dit topic.





😋
Reputatie 7
Badge +21
Ik ken dit topic helemaal niet! Maar heb het topic met heel veel plezier gelezen. Wat een leuke beestjes 😍Zelf heb ik geen huisdieren, dus er valt niet heel veel te delen. Als er op korte termijn een huisdier in huis komt dan wordt het een goudvis😅



Zou ik niet doen @Marina_

Die beesten maken veel te veel lawaai en kletsen je de oren van je koppie😎
Reputatie 7
Badge +19


Ik ken dit topic helemaal niet! Maar heb het topic met heel veel plezier gelezen. Wat een leuke beestjes 😍Zelf heb ik geen huisdieren, dus er valt niet heel veel te delen. Als er op korte termijn een huisdier in huis komt dan wordt het een goudvis😅







Zou ik niet doen @Marina_





Die beesten maken veel te veel lawaai en kletsen je de oren van je koppie😎




Het lijkt me zóóó gezellig😁



Reputatie 7
Badge +21
Het lijkt me zóóó gezellig😁









ik ga snel een goudvissenpak kopen, wat is je adres Marina?



😁
Volgens mij heeft Roy Donders nog een paar oranjepakken over.😉😁
Reputatie 7
Badge +19


Het lijkt me zóóó gezellig😁







ik ga snel een goudvissenpak kopen, wat is je adres Marina?



😁




🤣😂
Even een vraagje @Marina_ wat zou je voorkeur zijn goudvis of sluierstaart?



Officieel..

Aquarium 50 liter per goudvis.🙂
Reputatie 7
Badge +19
Even een vraagje @Marina_ wat zou je voorkeur zijn goudvis of sluierstaart?



Officieel..

Aquarium 50 liter per goudvis.🙂


Écht? Ik heb nog een vissenkom, maar daar kan lang geen 50 liter in😅 Guppy dan maar🤔



Goudvis
Reputatie 7
Badge +21
Wij hebben twee buffels thuis 🐂 !! Naja buffels... grote katers. Aanschouw ze hieronder 😍😍





Reageer