Huisdieren-topic

  • 3 September 2016
  • 464 reacties
  • 16723 keer bekeken
Huisdieren-topic
  • Anonymous
  • 0 reacties
Veel mensen hebben een huisdier(en).
De 1 heeft een hond, de ander een kat weer een ander vissen en.........

Welk huisdier heb jij?

ik begin met die van mij.....
Een Kooikerhondje, hiervoor had ik een Labrador. (te kort,)


464 reacties

Reputatie 7
Badge +20

En, bevalt hij goed @Basdekruijf😊

Reputatie 7

En, bevalt hij goed @Basdekruijf😊

@Maja_ schiet nu toch es op,..... Net sa twijfelen,.... Man man man,... 😑

 

Ik heb ook wat ter wege gebracht hier geloof ik 🤣

Reputatie 7
Badge +20

@Maja_ schiet nu toch es op,..... Net sa twijfelen,.... Man man man,... 😑

Hahahah net sa eamelje, hij komt er zodra mijn huidige het begeeft 😋

 

Ik heb ook wat ter wege gebracht hier geloof ik 🤣

Volgens mij ook, alleen maar mooi, blije goed gehydrateerde katten door het hele land!

Reputatie 5
Badge +3

@Maja_  hij bevalt zeker en pip was al drinkfontijnen gewend en heeft echt een voorkeur voor een drinkfontein zoa,s deze, en niet zo een waar het water bijvoorbeeld uit een bloem naar beneden valt.

 

@JeroenB22 zeker maar veel katten zullen er blij mee zijn 😇

Reputatie 7
Badge +21

Om nog even op het water terug te komen.

Ik heb heel wat katten gehad, op een gegeven ogenblik had ik er zeven stuks, nu heb ik er twee, maar mijn ervaring is dat ze niet van vers kraanwater houden.
Als ik gegeten heb dan zet ik o.a. mijn bord op het aanrecht met wat water er in omdat dan het afwassen beter gaat.
Daar zijn ze gek op!  Er staat altijd vers water voor ze klaar maar nee ze willen uit dat bord drinken of uit een plas regenwater.
 

even een vlekje wegwerken

Reputatie 7
Badge +20

@Maja_  hij bevalt zeker en pip was al drinkfontijnen gewend en heeft echt een voorkeur voor een drinkfontein zoa,s deze, en niet zo een waar het water bijvoorbeeld uit een bloem naar beneden valt.

Die met de bloem heb ik ook gehad, staat heel leuk maar HEEL VEEL lawaai en ze zijn er inderdaad vanaf begin af aan niet echt fan van geweest 😅

En @huistijger die van mij gaan ook bij voorkeur voor ‘wild’ water uit de tuin 😁

Reputatie 5
Badge +5

Ik heb een Teckel. Op insta te vinden als Sir Freek De 1e 😂

Reputatie 7
Badge +8

Sam is niet meer.

Vandaag (4 juli 2022) is Sam voorgoed gaan slapen. Hij verdient de mooiste plek in de kattenhemel want hij was de allerliefste en meest aanhankelijke kat ever. Sam is bijna 22 jaar geworden.

Ik zal je missen, lieve Sam. 

 

 

Sam is niet meer.

Vandaag (4 juli 2022) is Sam voorgoed gaan slapen. Hij verdient de mooiste plek in de kattenhemel want hij was de allerliefste en meest aanhankelijke kat ever. Sam is bijna 22 jaar geworden.

Ik zal je missen, lieve Sam. 

 

 

ahh, wat sneu @Berteman

Ik wens je veel sterkte toe!

Reputatie 7
Badge +21

Da's een hele nare ervaring @Berteman 
Ik weet er alles van...
Hij laat een hele leegte achter, maar je vergeet hem nooit.
Veel sterkte gewenst, ook van mijn huistijgers, Simba en Pretzel!

Reputatie 7
Badge +10

Sterkte @Berteman 🥀

Reputatie 7
Badge +17

Sterkte @Berteman 🖤 Ze zorgen altijd voor zo'n mooie tijd en dat maakt het erg pittig als ze er dan niet meer zijn. 

Reputatie 7
Badge +8

@martijn197108 @huistijger @Anneke-Anna @Sanne_M,

bedankt voor de lieve wensen. Ook al was Sam (voor een kat) hoogbejaard en weet je dat deze dag steeds dichterbij komt en onvermijdelijk is… het hakt er toch wel in. 😥

Reputatie 7
Badge +30

Ach, wat sneu, @Berteman ☹️ Het is altijd kut als een beestje wat zo lang bij je is geweest je moet verlaten. Zelf heb ik een week geleden ook afscheid moeten nemen van mijn oudste, Milo. Het laat een gat achter. Ook al heb ik nog twee viervoetige belhamels in huis.

Reputatie 7
Badge +21

Jij ook sterkte gewenst @Erik_ 
Een kameraadje verliezen geeft veel verdriet….

Reputatie 7
Badge +30

Ach, veel sterkte @Berteman!

Reputatie 7
Badge +19

@Berteman Ahh wat triest 😔 En dat na 22 jaar, wat een mooie leeftijd trouwens. Heel veel sterkte toegewenst!

Ach, wat sneu, @Berteman ☹️ Het is altijd kut als een beestje wat zo lang bij je is geweest je moet verlaten. Zelf heb ik een week geleden ook afscheid moeten nemen van mijn oudste, Milo. Het laat een gat achter. Ook al heb ik nog twee viervoetige belhamels in huis.

Ook veel sterkte gewenst, Erik.

Reputatie 7
Badge +8

Bedankt @Erik_ . En natuurlijk ook veel sterkte met het verlies van Milo.

En natuurlijk ook dank @Marcia_ en @Alexandra.  22 jaar voor een kat is inderdaad mooie leeftijd.  Het was echt ‘ouwe taaie’, zoals de dierenarts hem ook altijd noemde, als we jaar op jaar bleven komen voor z’n  APK. 😸

Reputatie 7
Badge +10

Verlies van huisdieren is altijd verdrietig, ook sterkte  @Erik_  🥀🐈

Reputatie 7

Dit luipaard was ook "thuis" en net aan de lunch.

Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto.

Reputatie 7
Badge +10

Wat gaaf @wjb (daarom is het waarschijnlijk zo rustig vanuit jouw kant, op bezoek bij je dochter? 😉 )

Reputatie 7
Badge +20

Heel gaaf @wjb. Heb ook een mogen zien in het wild in Zuid-Afrika. Echt geluk had. Maar nog meer geluk met een Civetkat, die hadden ze in dat gebied waar wij zaten al heel lang niet meer gezien. 

Reputatie 7

Wat gaaf @wjb (daarom is het waarschijnlijk zo rustig vanuit jouw kant, op bezoek bij je dochter? 😉 )

Klopt, eerst zelf wat rondrijden (safari's) en dan op bezoek bij onze dochter.

Tot nu toe 3 luipaarden gezien, een grote groep wilde honden...

...en, heel bijzonder, de bedreigde "Ground hornbill".

En uiteraard ook de rest van de wildlife hier zoals leeuwen, buffels, olifanten, etc.

Reputatie 7

Maar nog meer geluk met een Civetkat, ...

Die heb ik nog niet gezien. 😟

Reageer