Huisdieren-topic

  • 3 September 2016
  • 464 reacties
  • 16723 keer bekeken
Huisdieren-topic
  • Anonymous
  • 0 reacties
Veel mensen hebben een huisdier(en).
De 1 heeft een hond, de ander een kat weer een ander vissen en.........

Welk huisdier heb jij?

ik begin met die van mij.....
Een Kooikerhondje, hiervoor had ik een Labrador. (te kort,)


464 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Wow! @wjb, jou dochter heeft wel grote huisdieren hoor! 😛 Maar wat en lieve konijntjes! 😳 So Cute! 😳
Reputatie 7
Badge +30
Zulke katjes vind ik ook wel leuk! Heb je wel een boerderij nodig :)

Straks de kleine nijntjes ook vroeg helpen, anders heb je er binnenkort nog meer :D



Leuke kat, Dennis & Fame!
Zulke katjes vind ik ook wel leuk! Heb je wel een boerderij nodig :)



Oooooooowh, dan hebbik zulke katjes...:P;)
Reputatie 7
Die kleine Nijntjes hebben gelukkig stuk voor stuk andere baasjes gekregen. 🙂


Mijn dochter heeft wat andere ideeën bij "huisdieren".





Leuk ! Erg leuk !

Mijn oom woonde, was missionaris in het toenmalig Zaïre. Bij hem kwamen deze huisdieren ook regelmatig in het "dorp". 🙂
Reputatie 7
Badge +16
Leuke beestjes 😛
Reputatie 7
Badge +14
Onze kat Noekie is vandaag 17 jaar geworden! Hoera!:D
Reputatie 7
Badge +22
Onze kat Noekie is vandaag 17 jaar geworden! Hoera!:DJa! Noekie is 71 geworden:

Oeps! Ik bedoel 17, draaide het per ongeluk om. 😃 Hier is onze Noekie:

Reputatie 7
Badge +14
Noekie is vandaag overleden, we hebben hem laten inslapen omdat hij darmkanker had en niet kon poepen. En hij had pijn.😭 Maar hij heeft een mooi leven gehad.??. Rust zacht!
Geen andere keuze is in dit geval de beste keuze! De ware dierenliefhebber/ster maakt die keuze...een goede keuze! 🙂
Reputatie 7
Badge +14
Geen andere keuze is in dit geval de beste keuze! De ware dierenliefhebber/ster maakt die keuze...een goede keuze! 🙂 Ja Dreekuh, in dit geval was het inderdaad de beste keuze. Dank voor je mooie reactie.
Reputatie 7
Badge +21
Oeio @fame29 dat zijn geen prettige berichten, ik weet wat het is om je kameraad te verliezen.

Veel sterkte gewenst vanuit Leeuwarden, ook van mijn (4) katten.
Reputatie 7
Badge +22
Bedankt voor jullie steun, @fame29 en ik waarderen het ook heel erg. 🤗
Reputatie 7
Badge +14
Oeio @fame29 dat zijn geen prettige berichten, ik weet wat het is om je kameraad te verliezen.

Veel sterkte gewenst vanuit Leeuwarden, ook van mijn (4) katten.
Dank je wel huistijger.👍🏼
Reputatie 7
Badge +22
We ontvingen een leuk kaartje:

Onze dank aan: @Erik_, @Justin_, @Marcia_, @Joran, @Koen en @Paul_



Groetjes van @fame29 en mij.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is bijzonder attent van het KPN-team!

't geeft weer even een hart onder de riem.
Reputatie 7
Badge +22
Dat is bijzonder attent van het KPN-team!

't geeft weer even een hart onder de riem.
Dat is zeker attent, vind het ook leuk dat de moderators ook met ons begaan zijn. En met ons allemaal bij KPN. Dan is dit fijn als je zo'n lief kaartje krijgt.
Reputatie 5
Badge +10
Sterkte @fame29
Reputatie 7
Badge +14
Sterkte @fame29 Dank je wel Johnny.👍🏻
Hallo @DennisSchreve en @fame29.



Wat sneu om te lezen van Noekie 😢 Ik voel met jullie mee. Hij heeft een hele mooie leeftijd bereikt! 😃



Die 2 van mij zijn resp. 18 en 19 geworden. Moest ze binnen 3 weken van elkaar laten inslapen. De jongste had darmkanker en de oudste problemen met de schildklier wat raar gedrag veroorzaakte. Door de leeftijden besloten niet meer te behandelen.



Nu heb ik geen huisdieren meer. Ben te vaak enkele weken weg. Aangezien ik zelf geen dieren heb, was ik nog niet eerder op dit topic.



Helaas geen foto's meer digitaal beschikbaar. (vorige computer is stukgegaan en het fototoestel ook)
Reputatie 7
Badge +14
Hallo @DennisSchreve en @fame29.



Wat sneu om te lezen van Noekie 😢 Ik voel met jullie mee. Hij heeft een hele mooie leeftijd bereikt! 😃



Die 2 van mij zijn resp. 18 en 19 geworden. Moest ze binnen 3 weken van elkaar laten inslapen. De jongste had darmkanker en de oudste problemen met de schildklier wat raar gedrag veroorzaakte. Door de leeftijden besloten niet meer te behandelen.



Nu heb ik geen huisdieren meer. Ben te vaak enkele weken weg. Aangezien ik zelf geen dieren heb, was ik nog niet eerder op dit topic.



Helaas geen foto's meer digitaal beschikbaar. (vorige computer is stukgegaan en het fototoestel ook)
Dank je wel Peter.??. Wat jammer dat je vorige computer en fototoestel stuk gegaan zijn, dat lijkt me erg dat je geen foto's meer hebt.☹️
Helaas geen foto's meer digitaal beschikbaar. (vorige computer is stukgegaan en het fototoestel ook)Tja, het is nog steeds nodig regelmatig back-ups te maken. Daar kun je diensten als Dropbox en OneDrive goed voor gebruiken; werkt een stuk handiger dan het maken en bijhouden van back-ups op DVD. Daar heb je nu helaas niets meer aan voor de foto's die verloren zijn gegaan, maar zorg iig. dat je dat niet nog een keer overkomt.
Reputatie 5
Badge +8
Voor de kattenliefhebbers (waaronder ik), gisteravond was er een kattenspecial bij Jinek op NPO1 🐱
Voor de kattenliefhebbers (waaronder ik), gisteravond was er een kattenspecial bij Jinek op NPO1 🐱JEP! Moet ik nog kijken. Gelukkig opgenomen daardoor langer dan een week nog terug te zien.😃
Reputatie 5
Badge +8
Komt één hond in voor maar ik verklap niets 🤐

Ook ⚽️ maar dit snel door gespoeld

Reageer