Huisdieren-topic

  • 3 September 2016
  • 464 reacties
  • 16723 keer bekeken
Huisdieren-topic
  • Anonymous
  • 0 reacties
Veel mensen hebben een huisdier(en).
De 1 heeft een hond, de ander een kat weer een ander vissen en.........

Welk huisdier heb jij?

ik begin met die van mij.....
Een Kooikerhondje, hiervoor had ik een Labrador. (te kort,)


464 reacties

Reputatie 7
Badge +21
'Wist helemaal niet dat Jinek een kattenspecial had, ik kijk n.l. nooit naar praatprogramma's, maar dankzij jullie heb ik het nog even bekeken.

Eén ding was ik het niet mee eens, dat katten niet van andere katten houden.

Twee van mijn katten Azraël de kater en Sylvester de poes kunnen echt niet zonder elkaar.

Nee. Heel solitair zijn huiskatten inderdaad niet. Die 2 van mij waren ook nooit ver van elkaar.
De twee van ons blijven zover als maar kan bij elkaar uit de buurt.
Reputatie 7
Badge +21
Wilma is bij mij de kat die totaal niets van andere katten wil weten. Als er twee katten ruzie maken is altijd Wilma één van de twee 🐱

Waarom moet ik nu ineens aan Fred Flintstone denken?

Wílmá!!!

Reputatie 7
Badge +30
Wat een leuke foto, Huistijger, van Azrael en Sylvester 🙂



Mijn drietal tolereert elkaar voornamelijk. Ze doen soms op hetzelfde meubel liggen (bank of bed) maar niet echt samen. Alleen Milo zoekt soms toenadering om te willen spelen naar de andere twee. Maar als de andere dan reageert schrikt hij daar vaak weer van en rent heel hard weg 😁 Hij is een beetje een geval apart.

Reputatie 7
Badge +21

Hier kunnen jullie duidelijk het verschil in grootte zien. Arie een Maine Coon kater "vuilnisbak-ras" 

Reputatie 7
Badge +22
Wat een verschil, Huistijger! Ik wist wel dat een Maine Coon groter wordt dan een 'normale' kat, maar je ziet het hier wel heel duidelijk.



Iets met een foto en 1000 woorden 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Justin_

Om te zien hoe groot hij is:



ik weet niet wie dat figuur is, 😜 maar het is in elk geval wel mijn Arie! 🐅



Reputatie 7
Badge +30
Wow! Wat gaaf 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Je kunt wel met Arie gaan gewichtheffen, huistijger 😉 Hele leuke foto!
@Justin_

Om te zien hoe groot hij is:



ik weet niet wie dat figuur is, 😜 maar het is in elk geval wel mijn Arie! 🐅



Die met die staart is zeker huistijger, dan is die ander Arie, denk ik zo. 🤔 😎 😎

Wat is Arie ontzettend groot. 😂 🤣
Reputatie 7
Badge +21


Die met die staart is zeker huistijger, dan is die ander Arie, denk ik zo. 🤔 😎 😎

Wat is Arie ontzettend groot. 😂 🤣




Goed geraden je gaat door voor de wasmachine 😝


Goed geraden je gaat door voor de wasmachine 😝


Zou het, huistijger? 😉
Reputatie 7
Badge +21
Moest hij/zij gewassen worden? 😺

Mooie kat is hij van jou?
Nope, ik ben meer voor honden.

Dit is Billy.







Dit was mijn vorige, moest gedwongen te vroeg afscheid nemen.....5,5 jaar oud geworden. ... een Labrador.





Reputatie 7
Badge +14
Wij hebben ook een blonde Labrador gehad, is bijna 14 jaar geworden, was ziek en kon niet meer. Het was een meisje. Wat had jouw Labrador?
Reputatie 7
Badge +22

Azraël bij jou @huistijger? 😝 Heeft Carcamel hem aan jou gegeven? Dan moet je de smurfen maar weghouden, en ik dacht nog: "Zal hem smurfen sturen." 😂 🤣

Kijk ze schrikken al:

😂 😂 😂 🤣
Reputatie 7
Badge +14
🤣 🤣 🤣 😂 😂 😂
Wij hebben ook een blonde Labrador gehad, is bijna 14 jaar geworden, was ziek en kon niet meer. Het was een meisje. Wat had jouw Labrador?

Kon tot 2 keer toe zijn geslachtsdeel niet terug laten keren in de schede, dierenarts had die terug geduwd en me gewaarschuwd voor risico's van operatie en kosten. Toen hij daarover begon de 1e te keer was dat voor mij al een woord teveel, vertrouwde het al meteen niet toen hij daarover begon.



2 de keer dat het gebeurde weer naar de dierenarts weer terug geduwd en daarna het zwaarste medicijn wat mogelijk was, prednison.

**edit

Hormoon huishouding was in de war, van het 1 kwam het ander. 2 + 2 = 5 zei de da de 2e keer.

**

De hond herkende me niet meer, laat ik zeggen mijn ouders zagen dat ik s-morgens opstond aan mijn hond. Dat was niet meer zo. De spirit was eruit, hij was heel erg gehecht aan mij en ik aan hem.

Hij heette Boy, een paar keer is me gevraagd of het een jongen of meiskuh was....

😂



. Soms moet je een keuze maken die alles behalve leuk is. Goed voor het beessie moeilijk voor het baasje. ..... Ik heb enorm veel pech gehad met honden.



Onderons gezegd, wij hebben ooit een Dalmatiër gehad waar bij de opening van de DA-Praktijk de 100ste pup van die hond via een keizersnede ter wereld is gekomen. Was van een fokker........ook een prachtige hond..



Bedankt voor de interesse fame29.
Reputatie 7
Badge +14
Graag gedaan!👍🏻
Reputatie 7
Badge +21
Azraël bij jou @huistijger? 😝 Heeft Carcamel hem aan jou gegeven? Dan moet je de smurfen maar weghouden, en ik dacht nog: "Zal hem smurfen sturen." 😂 🤣

Kijk ze schrikken al:




Hahahaha

Azraël heb ik uit het asiel gehaald en inderdaad was zijn broertje Gargamel er ook.

Het werd me teveel om er twee mee te nemen, ik had toen al 6 katten, dus heb ik het bij 7 gelaten.

Later wel spijt van gekregen en dacht ik haal zijn Gargamel ook nog op dan zijn ze weer samen, maar die had inmiddels ook al een nieuwe baas gevonden.

Uh... nieuw personeel moet ik zeggen 😼 😺
Reputatie 7
Badge +21
@Dreekuh-53

Wat een triest verhaal Dreekuh

Voor dat ik katten had, had ik een Golden retriever, die ik met 14 jaar moest laten inslapen.

Een dier verliezen is heel erg, er zijn een hoop mensen die dat niet begrijpen.

Toen mijn Merlijn een Maine Coon kater overleed die slechts 2 jaar oud was, zei een kennis van mij: Ach je hebt gelukkig nog twee katten.

Ik kon hem wel een schop voor zijn @##&&& geven!

Hij had zelf twee kinderen, als daar nu een van overlijd dan zeg je toch ook niet Ach je hebt er toch nog een?

Ze begrijpen niet dat het jouw kinderen zijn en die dat niet begrijpen moeten zelf nooit dieren nemen.
EENS !

Ik heb nog erger meegemaakt, huistijger, dit is al niet leuk maar het kan nog erger......☹️

Reageer