Huisdieren-topic

  • 3 September 2016
  • 464 reacties
  • 16723 keer bekeken
Huisdieren-topic
  • Anonymous
  • 0 reacties
Veel mensen hebben een huisdier(en).
De 1 heeft een hond, de ander een kat weer een ander vissen en.........

Welk huisdier heb jij?

ik begin met die van mij.....
Een Kooikerhondje, hiervoor had ik een Labrador. (te kort,)


464 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Wat een droppie🥰 de ondeugd straalt er vanaf 😅
Dreekuh en Billy zeggen hoi Billy...🙂
Reputatie 7
Badge +10

Wat een ‘mooierds’ allemaal!


Het is al even geleden dat dit topic actief was, bij deze geef ik ‘m een kickje 😊

Mijn hond en een zoetwater tropisch gemengd aquarium waarvan ik een aantal vissen al zeker 6 jaar heb.


En een mega grote tuin waar ook van alles rond huppelt en vliegt, zijn alleen niet van mij 😉😂

 

 

Wat een leuk koppie. Die middelste foto, zeer herkenbaar!

Reputatie 7
Badge +10

Wat een leuk koppie. Die middelste foto, zeer herkenbaar!

Dank je! Ze is nog steeds erg ondeugend ;-) 

 

Reputatie 7
Badge +21

In tijden niet meer in dit topic gekeken, wordt tijd dat ik ook mijn tuig hier eens plaats:
 

Homer op de voorgrond en Sammy met zijn pootjes op de rug van Homer.
Beide katers, Sammy is een kitten.

Hoi @Anneke-Anna50 .

Ik kom nu ook weer toevallig bij dit topic uit.

Je hebt een superleuke hond en een prachtig superfish home aquarium. Niet echt een gok, ik meen hem duidelijk te herkennen.

Mijn vorige - 125 liter aquarium - heb ik ook heel lang gehad. Tot ik er op een ochtend achter kwam dat hij 's-nachts aan het lekken was geslagen, hij bleef iedere keer een druppel verliezen.

 

Nu heb ik deze van 180 liter.

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Anneke-Anna50 .

Ik kom nu ook weer toevallig bij dit topic uit.

Je hebt een superleuke hond en een prachtig superfish home aquarium. Niet echt een gok, ik meen hem duidelijk te herkennen.

Mijn vorige - 125 liter aquarium - heb ik ook heel lang gehad. Tot ik er op een ochtend achter kwam dat hij 's-nachts aan het lekken was geslagen, hij bleef iedere keer een druppel verliezen.

 

Nu heb ik deze van 180 liter.

 

Prachtige bak heb je!! Heel mooi!

De mijne is inderdaad de superfish home 100 liter en ook destijds met spoed gekocht omdat van mijn vorige, toch wel oude aquarium, de bodem was gescheurd. Hartverzakking van hier tot Tokio, wat was dat schrikken 😱 En nog af en toe kijk ik met argusogen of het waterpeil niet te snel zakt pvieuw 😅

Dank je! Fijne avond!

Veel mensen hebben een huisdier(en).
De 1 heeft een hond, de ander een kat weer een ander vissen en.........

Welk huisdier heb jij?

ik begin met die van mij.....
Een Kooikerhondje, hiervoor had ik een Labrador. (te kort,)
 

92ea076f-fd81-470f-a5ca-c33f758abb84.jpg

Ik heb 2 hondjes en 2 katten broer en zus een konijntje en 2 goudvissen een beesten bende dus 😊😊😊

Reputatie 7
Badge +10

Beschuit met muisjes

Corydoras Panda
 

Baby corydoras panda’s 

Even een kleine update van mijn aquarium. Sinds kort ben ik bij een aquarium community. Mensen daar hebben me geadviseerd om de uitstroom buis van het JBL extern filter langs de achterwand te maken. Voor een optimale stroming en verdeling van voedingsstoffen en CO2  is dat beter, gaatjes licht naar beneden.

 

Zo gezegd, zo gedaan. Zelf een pvc buis gehaald en gaatjes gemaakt over zoveel mogelijk de lengte.

 

Foto ter illustratie.

 

Reputatie 7
Badge +10

Even een kleine update van mijn aquarium. Sinds kort ben ik bij een aquarium community. Mensen daar hebben me geadviseerd om de uitstroom buis van het JBL extern filter langs de achterwand te maken. Voor een optimale stroming en verdeling van voedingsstoffen en CO2  is dat beter, gaatjes licht naar beneden.

 

Zo gezegd, zo gedaan. Zelf een pvc buis gehaald en gaatjes gemaakt over zoveel mogelijk de lengte.

 

Foto ter illustratie.

 


Ah, ja, beter. CO2 moet rond om dan pas aan de oppervlak te ‘verdampen’

 

Ik zelf heb (geef de voorkeur aan) de ‘gewone’ uitstroom, met een klein tuitje net onder het wateroppervlak. Die gaatjes slibben snel dicht vind ik. Maar knappe bak 😀👍

Reputatie 7
Badge +10

Iemand een Panda kwijt? :nerd:

Reputatie 7

Dit worden onze twee draakjes over een week of 6. Ze zijn bijna 2 weken jong, via een collega kunnen bemachtigen. Voordat ik ze meekrijg worden ze volledig ontwormd, ontvlooid, gechipt en krijgen ze een startpakketje e.d. mee :hugging:

 

 

 

en krijgen ze een startpakketje e.d. mee

Wel controleren of al het aansluitmateriaal is meegeleverd. :nerd:

Wat een schatjes. :cat2:

Reputatie 6
Badge +6

Vaak heb ik een huisdier op de zondagen 😜

Reputatie 7
Badge +30

Och wat zijn ze schattig, @JeroenB22! Zo leuk 🙂.

Reputatie 7
Badge +11

Wat een droppies:heart_eyes: heb je al een naam verzonnen voor ze @JeroenB22 ?

Reputatie 7

Nee, nog geen namen! Denk ook niet dat ik daar geschikt voor ben 😛 Eerst maar kijken wie van de twee het grootste draakje wordt (beide katertjes) :joy:

Billy is een dag behoorlijk ziek geweest. Maar nu issie weer fit en kijkt me aan met een blik van wat zal ik vandaag doen om ondeugend te zijn..:grinning: 

 

Reputatie 7

Mijn dochter had vandaag wat vertraging op weg van de supermarkt naar huis.

 

Reputatie 7
Badge +22

Mijn dochter had vandaag wat vertraging op weg van de supermarkt naar huis.

 

😂🤣 wat grappig en leuk! 😊

Reputatie 7
Badge +30

Zo’n vertraging lijkt me een stuk minder vervelend dan vaststaan op de snelweg, @wjb!

Reputatie 7

Zo’n vertraging lijkt me een stuk minder vervelend dan vaststaan op de snelweg, @wjb!

Ze had dat filmpje in onze familiegroep op whatsapp geplaatst waarop ik het onderstaande plaatje terug appte…

...met als onderschrift dat ik het jammer vond dat de maximum snelheid net van 130 naar 100 is verlaagd.

Reputatie 7

Heel makkelijk @wjb 

Gewoon deze km-teller in die ouwe mercedes plakken,….

 

 

Reageer