Beantwoord

Hussel reclame muziekje

  • 30 January 2020
  • 15 reacties
  • 682 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +6

Hoe heet het nummer uit 

 ?

 

 

icon

Beste antwoord door Chrizziey 1 February 2020, 20:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 5
Badge +4

With A Little Help From My Friends van The Beatles. Tenminste, dat is het origineel. Is vaak gecoverd.

https://en.wikipedia.org/wiki/With_a_Little_Help_from_My_Friends

Reputatie 5
Badge +6

Ja wou net reagerre, maar ik wil de echte, die van die reclame vgm is het deze

maar kan hem nergens goed vinden.. :(

Reputatie 7
Badge +11

The Beatles 😃

Reputatie 5
Badge +6

Ja nee, de versie die in het filmpje word gebruikt

Reputatie 5
Badge +6

Ja nee, de versie die in het filmpje word gebruikt

De versie uit 

 

Reputatie 7
Badge +11

De reclame staat ook al even bij KPN op YouTube (KPN is ‘Het netwerk van Nederland’),

 

Bedoel je deze?

Reputatie 5
Badge +6

Ja

Reputatie 5
Badge +6

Buml

Reputatie 7
Badge +16

@Julian Borghuis 
Het liedje is speciaal in opdracht van KPN gemaakt en er wordt gekeken of deze nog uitkomt in een langere versie.  Op het forum is de vraag eerder gesteld waar via twitter deze oplossing is komen rollen.
Hij wordt inmiddels ook via de telefonische ingang gebruikt, dus wie weet komt die snel uit. :) 

Reputatie 7
Badge +30

Ah, kijk dat scheelt. Ik had een mailtje gestuurd met navraag. Als ik daar reactie op heb zal ik eens verder navragen of hij nog uitgebracht gaat worden. Daarover zie ik op Twitter nog geen verder nieuws voorbijkomen.

 

Voor 't leesgemak, een screenshotje van Twitter:

 

Reputatie 5
Badge +6

Duurt wel lang

Reputatie 7
Badge +30

Er is hier verder niets bekend of dit nummer nog uitgebracht gaat worden. Je zou het nog eens kunnen proberen via twitter bij het reclamebureau zelf. 

Reputatie 5
Badge +6

Heb al een tijdje gereageerd, geen antwoord :(

Reputatie 7
Badge +16

Ga er maar niet vanuit dan, ik denk omdat ook de andere commercials steeds een andere versie gebruiken het korte versies van nummers zijn van maximaal 30 seconden. Een nummer wordt mogelijk alleen uitgebracht als er een enorme vraag is (een heel nummer opnemen kost ook een hoop geld). 

Reputatie 5
Badge +6

Ga er maar niet vanuit dan, ik denk omdat ook de andere commercials steeds een andere versie gebruiken het korte versies van nummers zijn van maximaal 30 seconden. Een nummer wordt mogelijk alleen uitgebracht als er een enorme vraag is (een heel nummer opnemen kost ook een hoop geld). 

ookal krijg ik alleen dat stukkie, is al goed, maar zonder dat gepraat snappie?