Beantwoord

ik heb de idee!

  • 2 July 2019
  • 4 reacties
  • 338 keer bekeken

hallo, ik heb een goed idee, nou lijkt het mij een goud idee als mijn idee bekent word in Nederland of in de helewerld en er dan onderstaat medemogelijk gemaakt door KPN, hoe kan ik jullie het best bereiken om mijn idee te bespreken in een gesprek?

Met Vriendelijke Groet,
Janine Willemse
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 July 2019, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Wil je echt dat je ID bekend wordt in de hele wereld?
Reputatie 7
Badge +16
hallo, ik heb een goed idee, nou lijkt het mij een goud idee als mijn idee bekent word in Nederland of in de helewerld en er dan onderstaat medemogelijk gemaakt door KPN, hoe kan ik jullie het best bereiken om mijn idee te bespreken in een gesprek?

Met Vriendelijke Groet,
Janine Willemse


Hallo @Janine willemse welkom!
Leuk dat je een idee hebt. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je idee is, of het met telefonie te maken heeft, of tv kijken, of internet. Het handigst is om even op het forum bij het juiste topic te kijken welke KPN moderator je het beste een persoonlijk berichtje kan sturen.
Veel succes!
Eerst goed beschermen dat idee dat je wel alle intellectuele rechten behoud!!!

En goed onderzoeken of jou idee nog niet bestaat.
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Janine! Dat klinkt als een groots plan 🙂 Je kunt daarvoor het beste per e-mail contact opnemen. Gebruik daarvoor het mailadres onder de kop Algemene Informatie op deze contactpagina. Als je in je mail dan iets meer uitlegt over wat je idee is, kan het (als het iets is dat aansluit bij KPN) vanuit daar doorgezet worden naar de juiste mensen.