ik heb een klacht

• 1 maart 2016
  • 18 reacties
  • 282 keer bekeken

Hoe kan ik KPN per brief of (liever) mail bereiken om een klacht in te dienen

18 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; dat klinkt als goed nieuws! Het speelt ook al wel een tijdje, dus ik snap je frustratie! Hopelijk blijft vebetering aanhouden 🙂

Maandag is de zoveelste monteur aangestuurd en die heeft iets vervangen in het glasvezelkastje. En Wifi is op een "ander kanaal"gezet.(wat dat ook wezen mag).

Opmerkelijk is dat zowel het galsvezelkastje als experiabox in het najaar van 2015 vervangen zijn en dat daarna de narigheid begon.

Opvallend is nu dat het servicelampje op de experiabox vanaf maandag niet rood/oranje is maar groen.

Lijkt me dat na een x aantal monteurs (kan het niet meer tellen) en een monteur van Reggefiber nu de oorzaak is gevonden, maar het kostte me wel tijd frustraties en geld.

Afwachten maar

Reputatie 7
Badge +24
; we zijn een aantal dagen verder inmiddels. Merk je ook verandering? Ik hoor het graag! 

Geachte heer Robin,

Zal zo beleeft mogelijk beginnen... reactie uw antwoord: Ging naar de KPN omdat dit draadloos zou zijn.

Betaal 70 euro permaand (incl.pluspakket), dus als ik goedkoper opnieuw bij een provider kan beginnen??

En antwoord op de vraag over internet.

Wij gebruiken internet via Wifi.

Tenslotte een opmerking over deze Wifi: Tijdens onze vakantiw in Zeeland op een camping ontvangen wij gratis Wif via Deltha-Zeeland. Deze ontvangst is beter als die ik voor mijn betaalde Wif van KPN ontvang.

Reputatie 5
Badge +8
RobinFlikkema schreef op 3 mar '16 om 11:30u
Leonora schreef op 3 mar '16 om 11:14uAllereerst Ik wil geen bedraad internet en ook geen bedraad TV 

Daarvoor ben ik niet bij de KPN, dan ga ik over naar de concurent

Dat staat ook helemaal nergens en dat hoeft ook helemaal niet, maar bedraad is gewoon altijd de betere optie. En hoe kijk je nu dan TV?

Leonora schreef op 3 mar '16 om 11:14uEn als bekend is bij KPN dat de problemen hier in de buurt spelen(wat ik al lang weet) waarom word ik dan van het kastje naar de muur gestuurd en moet ik hier lezen dat er een monteur naar de centrale gaat (waardat ook wezen mag)

Omdat het als klant helemaal niet toe doet waar welke monteur heen gaat en hoelaat. Het doet er alleen toe of het opgelost is of niet, want daar draait het uiteindelijk om.

Maar, als jij zegt dat dan WiFi en dan iTV het niet doet, lijkt het helemaal niet op een probleem in de centrale, en ik denk dat daarom er ook een monteur thuis komt.

Internet je alleen via WiFi of ook "draadloos" via het stopcontact, wat helemaal niet draadloos is? Want als het dit laatste is, heb ik je probleem gevonden en zou het best kunnen dat dit ook in de buurt voor komt omdat al die adapter met elkaar aan het klooien zijn.

Voor mij is dit topic nu wel klaar, en ik hoop dat Cindy_ je kan helpen. Zo niet, hier is de link om op te zeggen.

Robin

Jammer dat je zo snel opgeef, volgens mij is het juist de bedoeling om mensen op juiste mensen te helpen, en niet afschepen ongeacht hoe de klant reageer op je berichten, met een linkje om de genomen diensten af te zeggen. Is wel heel makkelijk moet ik zeggen en wel een hele primitieve oplossing....

Maar goed,  Vraag van Robin is eigenlijk wel heel erg van belang, mag ik exact weten van modem tot aan je tv, hoe het is aangesloten? Dmv. pluggen in je stopcontact, rechtstreeks met een kabel van modem tot aan je kastje van je tv, waar we (of ik) op doel, als er stroompluggen aanwezig zijn, kan er een netwerkbrug ontstaan naar je (overige) buren toe.

Reputatie 7
Badge +30
Leonora schreef op 3 mar '16 om 11:14u

Allereerst Ik wil geen bedraad internet en ook geen bedraad TV 

Dat staat ook helemaal nergens en dat hoeft ook helemaal niet, maar bedraad is gewoon altijd de betere optie. En hoe kijk je nu dan TV?

Leonora schreef op 3 mar '16 om 11:14u

En als bekend is bij KPN dat de problemen hier in de buurt spelen(wat ik al lang weet) waarom word ik dan van het kastje naar de muur gestuurd en moet ik hier lezen dat er een monteur naar de centrale gaat (waardat ook wezen mag)

Omdat het als klant helemaal niet toe doet waar welke monteur heen gaat en hoelaat. Het doet er alleen toe of het opgelost is of niet, want daar draait het uiteindelijk om.

Maar, als jij zegt dat dan WiFi en dan iTV het niet doet, lijkt het helemaal niet op een probleem in de centrale, en ik denk dat daarom er ook een monteur thuis komt.

Internet je alleen via WiFi of ook "draadloos" via het stopcontact, wat helemaal niet draadloos is? Want als het dit laatste is, heb ik je probleem gevonden en zou het best kunnen dat dit ook in de buurt voor komt omdat al die adapter met elkaar aan het klooien zijn.

Voor mij is dit topic nu wel klaar (nvm, Johnny_c heeft gedeeltelijk gelijk maar ik wordt niet helemaal goed van de overstap-dreigementen), en ik hoop dat Cindy_ je kan helpen. Zo niet, hier is de link om op te zeggen. Overigens zie ik totaal niet waarom je het bij de concurrent wel bedraad kan/wil aansluiten maar dat is een ander verhaal

Robin
Allereerst Ik wil geen bedraad internet en ook geen bedraad TV 

Cindy geeft aan dat er een monteur naar de centrale gaat. Mijn laatste berichten van KPN is dat er hier een monteur komt tussen 10 en 12 uur om ijn experiabox V10 om te wisselen voor een ouder exemplaar.

En als bekend is bij KPN dat de problemen hier in de buurt spelen(wat ik al lang weet) waarom word ik dan van het kastje naar de muur gestuurd en moet ik hier lezen dat er een monteur naar de centrale gaat (waardat ook wezen mag)

Reputatie 7
Badge +24
; ik snap goed dat je hier niet blij mee bent. Wat Robin zegt klopt. Het is bij ons bekend en ook dat het bij meerdere mensen bij je in de buurt speelt. Vandaag tussen 10 - 12 uur gaat er een monteur naar de centrale toe. Zullen we daarna even contact hebben over de uitkomst daarvan? 

Reputatie 7
Badge +30
Maar zonet, je hebt het over "signaal internet". Ik begrijp dus dat er 'geen wifi' was. Maar was er op dat moment dan wel TV? Of bedraad internet, als je dat gebruikt?
Wat een vragen voor een leek. Reeds een half jaar dan geen TV signaal dan geen internet(wifi) dan beiden en het enigste is dan maar opnieuw opstarten experiabox. Reeds 5 monteurs versleten die beloftes doen maar ook zeggen niets te kunnen dan op dat moment.

Als het dan geen klacht is die ik kan indienen moet ik misschien maar naar de concurent overstappen om opnieuw te beginnen.

Ben 70 jaar en niet meer zo flexibel

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Allereerst, ik zou geen klacht indienen als het probleem nog niet is opgelost.

Verder, viel alleen WiFi weg of was er nog meer aan de hand? Wat viel wel? Zag je het signaal niet? Was je wel verbonden met WiFi?

Robin
GOEDE MORGEN.

OPNIEUW HERSTARTEN VAN DE EXPERIABOX OMDATHET SIGNAAL INTERNET (WIFI) ER NIET WAS. GGGGRRRRR!!!!!!!

:(:@:@:@:@

Beste RobinFikkema,

Hoezo zit de Technische Dienst hier al achter????

Ik weet alleen dat ik afgelopen 3 dagen de experiabox 4x opnieuw heb opgestart en dat ik smsjes krijg dat het probleem is opgelost, wat niet waar is en dus bel ik maar weer als antwoord op die smsjes.

Reputatie 7
Badge +30
Volgensmij is dit een probleem in de wijkcentrale en volgensmij zit de Technische Dienst hier al achter
Reputatie 5
Badge +8
Dat ergenissen ken ik al te goed van de Helpdesk, heb meegemaakt, dat ik de helpdesk uit moest leggen wat ze moesten doen, tip: bel na 20.00 uur, krijg je meer de ervarende mensen aan het woord, die wel verstand van zaken hebben, in plaats van die goedkope studenten-inhuurlingen, die alleen maar hun werktijd uit willen zitten.

Maar ik weet zeker dat dit voor je op kan lossen, jouw problemen zijn niet normaal, sterker nog, je Experiabox V10 zou juist op volle toeren/mogelijkheden moeten draaien zonder problemen.

Beste Cindy,

Vanaf oktober 2015 hebben we storing, dan tv dan Wifi (intetnet) of beiden. Opvallend is dat de klachten die ik heb bij meer mensen zijn die bij mij in de buurt wonen. Reggefiber kan geen hulp geven. Diverse KPN monteurs beamen wel dat deze storing hier bij meer mensen voorkomt maar gaan weer. 

Telefoon medewerkers zeggen dat ik maar de TV moet bekabelen en gisteren was er zelfs één die vertelde dat ik mijn laptop maar aan een kabel moet hangen en of ook de 2 mobieltjes die dit gezin heeft.

Wij hebben een experiabox V10 en die zou niet zo sterk het signaal doorgeven. Deze box geeft ook steeds een rood service lampje aan en ik heb (ben 70 Jaar0 ook al een grote mond gehad want dat gaf niet. 

En nu kan ik dus iedere dag de experiabox het signaal beter zou doorgeven. Als dat niet goed ging en de klachten blijven zou het naar een andere afdeling doorgegeven worden. Wat dat ook betekend, wat dat is al eerder gezegd. 

Dus als ik alles moet bekabelen, ga ik echt naar de concurent. 

Wil ook zeggen dat ik van plan was om mijn mobiel abonnement, dat afloopt in juni 2016 over te zetten naar KPN maar nu twijfel ik.

Tenslotte, wij hebben een half jaar korting, maar straks betaal ik weer €70,= per mnd en dat is me wel teveel met die ergenissen

Reputatie 7
Badge +24
; wat jammer om te lezen dat je een klacht hebt! Je kunt je klacht indienen hoe Robin aangeeft, maar ik wil je ook graag verder helpen. Ik hoor graag van je wat er aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Voor vaste diensten kan dat: Per (aangetekende) brief met vermelding van jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer: KPN, Postbus 2547, 3500 GM Utrecht.

Voor mobiele aansluitingen kan dat: Per (aangetekende) brief met vermelding van jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer: Klantenservice KPN, Postbus 13500, 9700 EG Groningen

Robin

Reageer