Beantwoord

informatie-dag en test mbt KPN-monteur

  • 1 September 2019
  • 2 reacties
  • 265 keer bekeken

Beste allemaal,

24 september aanstaande heb ik mij aangemeld voor de informatie-dag in Apeldoorn mbt de functie van monteur bij KPN.
Tevens heb ik begrepen dat je na de informatie-dag een online-test op MBO-3-niveau moet afleggen en aansluitend op deze functie moet solliciteren.
Kan iemand mij vertellen of ik mij op de online-test zou kunnen voorbereiden?
Misschien hebben jullie nog aanvullende informatie voor mij mbt deze KPN-functie ?

Bijvoorbaat dank voor jullie reactie(s).

Martijn
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 September 2019, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo Martijn, leuk dat je voor KPN zou willen werken 🙂 Je bent nu alleen terecht gekomen op het forum van en voor KPN diensten. Dat betekent dat wij hierover geen informatie hebben. Ik raad je aan om contact op te nemen via de weg waarop je je ook hebt aangemeld hiervoor.
Hallo Martijn, leuk dat je voor KPN zou willen werken 🙂 Je bent nu alleen terecht gekomen op het forum van en voor KPN diensten. Dat betekent dat wij hierover geen informatie hebben. Ik raad je aan om contact op te nemen via de weg waarop je je ook hebt aangemeld hiervoor.

Hallo Erik, dankjewel voor jouw reactie en tip👍😉