Beantwoord

Inhoudsopgave

• 8 juli 2015
  • 23 reacties
  • 921 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik probeer in dit topic een inhoudsopgave te maken.

is het al gelukt in dit topic, dus ik dacht: kijk ik het bij hem af.

Maar: hij heeft in elke titel (paragraaf) "<a name="01"></a>" staan. Dit is in feite waar je heen linkt, maar als ik dit in mijn topic plaats begint de editor over Ongeldige HTML.

Iemand ideeën? Of mis ik bepaalde permissies op het forum?

Robin

icon

Beste antwoord door Hugo_ 3 augustus 2015, 16:21

Dat maakt het een stuk eenvoudiger , morgen is het gefixt!

Hugo

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Goed om te horen! Anders was het sowieso even wachten tot  terug van vakantie zou zijn, maar het werkt nu dus :)

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Het lijkt op gelost te zijn met mijn nieuwe rank!

Robin

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

is het al veranderd?

Het lukt mij nog niet. Als ik op bewerken klik en op opslaan krijg ik de melding ongeldige HTML en verwijderd de editor de "anchors" en dus de inhoudsopgave die  heeft gemaakt.

Robin

Reputatie 7
Badge +10
Dat maakt het een stuk eenvoudiger , morgen is het gefixt!

Hugo

Reputatie 7
Ik vrees van niet want geen enkele voor consumenten opgenstelde rank heeft moderator/admin-rechten, voor zover ik weet.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik heb nu (blijkbaar) een nieuwe rank, helpt dat nog?

Robin
Reputatie 7
Badge +10
, rechten kunnen niet per gebruiker worden ingesteld, het werkt op basis van rollen voor gebruikersgroepen.

Hugo
Reputatie 7
, vreemd. Ik kan hier gewoon met alleen enter naar een volgende regel. In MF.

Reputatie 7
Badge +30
PeterG schreef:
Wat bedoel je met normale enters?

Ik kan gewoon naar een volgende regel. Met alleen ENTER.

Gebruik jij het forum in Firefox of in een andere?

Normaal in een editor is "enter" slaat regel over en maakt nieuwe alinea. "shift+enter" = volgende regel.

Ja ik moet dus shift enter gebruiken ineens.

Reputatie 7
Wat bedoel je met normale enters?

Ik kan gewoon naar een volgende regel. Met alleen ENTER.

Gebruik jij het forum in Firefox of in een andere?

Normaal in een editor is "enter" slaat regel over en maakt nieuwe alinea. "shift+enter" = volgende regel.

Reputatie 7
Badge +30
PeterG schreef:
@RobinFlikkema,

''Ik heb in het verleden met phpBB gewerkt''

Je bent ook al héél oud 😉 :)

Hallo,
Hahah! 🙂 Het is toch al 3-4 jaar terug. Als je dan kijkt hoe oud ik ben is het best lang geleden.
Robin
PS: Kan ik geen normale enters meer maken?
Reputatie 7
,

''Ik heb in het verleden met phpBB gewerkt''

Je bent ook al héél oud 😉 :)

Reputatie 7
Badge +30
Hugo_ schreef:
Jouw rank heeft onvoldoende rechten voor gebruik van 'geavanceerde HTML' in posts, alleen moderators/admin's hebben dat. Er zitten iets teveel gebruikers in jouw huidige rank om hem daar ook op door te voeren, dus ik zal kijken naar een oplossing waarbij jij dit wel kan gebruiken.

Hugo

Hallo,

Bedankt voor de terugkoppeling.

Ik heb in het verleden met phpBB gewerkt waar je gebruikers specifieke permissies kon geven. Ik weet niet hoe dat hier werkt.

In iedergeval bedankt dat je er mee bezig bent :)

Robin

Reputatie 7
Badge +10
Jouw rank heeft onvoldoende rechten voor gebruik van 'geavanceerde HTML' in posts, alleen moderators/admin's hebben dat. Er zitten iets teveel gebruikers in jouw huidige rank om hem daar ook op door te voeren, dus ik zal kijken naar een oplossing waarbij jij dit wel kan gebruiken.

Hugo

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Is er inmiddels al iets bekend?

Robin
Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Bedankt !

Robin
Reputatie 7
Badge +12
psst Robin, ben even zo vrij geweest je te helpen met de inhoudsopgave :D

Reputatie 7
Badge +30
, heb je dan misschien ook de xDSL en Glasvezel handleiding? Deze zijn (nog) niet beschikbaar op deze site.

Robin

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Goed idee ! Heb ik gedaan

De editor is volgensmij niet geoptimaliseerd voor zulke grote hoeveelheden tekst en foto's

Robin

Reputatie 7
. Je kunt vlpg (bovenaan?) vermelden dat men met Ctrl + F kan zoeken in het topic. Met die combi kun je in iedere webpagina zoeken overigens.

Reputatie 7
Badge +28
Ik mis de logica ook een beetje. We gaan hier over brainstormen en komen er snel op terug :D

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Eigenlijk ben ik van plan om meerdere dingen toe te voegen als er vragen over gesteld worden op het forum, of als er mensen met feedback zijn.

Eigenlijk snap ik niet waarom dit niet mag, want op deze manier maak je ook externe links. Een name-attribute aan een <p>-element toevoegen is ook niet mogelijk. Of zou ik een id-attribute moeten gebruiken (HTML5)

Robin
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb even getest met een nieuw account (zonder rechten) en daar lukt het inderdaad niet. Is dus inderdaad een rechtenkwestie.

Ik kan dit wel voor je doen, maar het grote nadeel is dat je dan niet meer kunt bewerken (dan krijg je dezelfde foutmelding). Ondertussen mail ik Thomas ook even of hier een andere oplossing voor is.

Reageer