Beantwoord

Internet belabberd

  • 7 August 2020
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

internet belabberd! Na aansluiting nieuwe klant, bleek bij ons alles uit te vallen, is na 2 wkn hersteld, zij het erg traag internet. 2 weken geleden werk in Uw buurt, kan overlast geven.Idd !download 10.5 mbps. Upload 0.4 mbps. Momteur geweest, draadjes in de experia V 10 A modem, en ja hoor, onacceptabel traag.

Voorstel, buitengebied aansluiting erbij ???In amsterdam noord??? Wordt net gebeld, buitengebied aansluiting kan idd, prima zelfs, maar foxsport vervalt daarmee. NO WAY, ik heb alles in een, betaal daarvoor flink, en omdat KPN niet levert wat ze moeten leveren, mis ik zender(S), mag misschien meer gaan betalen, en dat in 2020.

Ziggo lonkt, hoewel dat ook niet alles is. Heb internet via de ouderwetse telefoonkabel uit een kastje in de tuin.  Wim.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Nick83 8 August 2020, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres? https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen. 

Hoi Joep, dochters niet bij de hand,dus geen sreenshot;  test gedaan, technologie internetsnelheid Koper/DSL 14 Mbits/

.Fiber  nvt

Wat sneller internet buitengebied 4G

beschikbaar  Rood kruisje

uitval reden Snelheid >= 2 Mbps

 

Wordt dus niet veel beter vrees ik

Reputatie 7
Badge +24

FOX Sports heeft u nu gratis. Als u kiest voor "Sneller Internet Buitengebied", dan moet u een nieuw jaarcontract afsluiten. Dat word dan een Hussel abonnement. Daarbij is FOX Sports niet meer gratis, maar nog wel gewoon als optie beschikbaar. De kans is aanwezig dat het duurder word. Dat zult u voor u zelf in overweging moeten nemen of het dat u waard is.